• Tjena8765

    Hjälp

    Hej

    Är en 18årig kille som vill hitta en flickvän.

    Men är väldigt svårt för har dejtingapp typ Badoo men aldrig någon som vill skriva tillbaks nåt man skriver till någon.

    Börjar bli lite less o tro att man är ful lite så tänker man.

    Men någon som har tips och råd

  • Svar på tråden Hjälp
  • Elviram

    Handlar inte om att du är ful utan nog mer att du hamnar i mängden av alla meddelanden en tjej får. Jag hade tinder i knappt en vecka å fick säkert 50 meddelanden. I början orkade jag svara men sen blev det för mycket. När jag hade badoo så va det ännu fler som skrev.

    Jag tyckte en killkompis till mig gjorde en smart grej. Han fick inte så många matchningar på tinder och orkade inte hålla på att swipa så han betalade för premium och kunde sen swipa bland dem som gillat honom redan. Han har nu en sambo.

  • Tjena8765

    Är du tjej? Isåfall har du några tips på vad man kan skriva som ett intressant första meddelande

  • Elviram
    Tjena8765 skrev 2019-11-01 20:04:10 följande:

    Är du tjej? Isåfall har du några tips på vad man kan skriva som ett intressant första meddelande


    Kommentera något du gillar från profilen om de har skrivit en. Skriv inte hur fina eller snygga dem är, de flesta blir överrösta av det. Utan skriv att de verkar vara intressanta.

    Vad du än skriver så kommer inte alla att inte svara. Det finns ingen magisk fras. Ofta blir det att man får samma frågor från killarna så nån som sticker ut och man kommer in på ett gemensamt ämne att skriva om det är dem jag fortsätter med. Ta det inte personligt om nån inte svarar.
Svar på tråden Hjälp