• Anonym (Övertänkaren)

    Kks eller mer?

    Har träffat en kille nu i ca 7 veckor. De senaste 3 veckorna har vi legat då i början var jag mitt uppe i ett break up med mitt ex. Men han säger att det inte spelar roll med sex bara han får va med mig. Vi ses ofta på helgerna efter när han har vart ute på krogen med sina vänner så vi kan spendera natten ihop. Dock ger han mig dubbla signaler tycker jag då vi båda inte är sådana som ligger runt annars o vi är exklusiva med varandra men han pratar ofta om hur tjejerna på klubben är på honom trots att han nekar dom. (men han drar ändå upp de) Han ät väldigt mån om mitt mående och överröser mig med komplimanger vilket har lett till mig som nybliven singel faller pladask. Han kallade vår relation för kks men vet inte om vi är mer än så? Vi träffades i början via vuxenskolan som vänner o klickade sjukt bra.

    Vet inte om jag ska vänta ut tiden och se vad som sker mellan oss eller va den jobbiga och fråga vart man står. Vi är 21 o 24 år gamla.

    Värt att notera att han sagt att han aldrig varit kär förut. Ändå har jag vart den enda tjejen han har tagit hem till hans mamma(som jag fick träffa en snabbis som för övrigt är hans allt)

    Ni måste hjälpa mig!? Överanalyserar jag i onödan för att bevara mitt hjärta eller finns de mer än bara sex o mys?

  • Svar på tråden Kks eller mer?
  • Anonym (Blomman)

    Prata med honom om det. Ni har träffats i sju veckor och är sex-exklusiva, det är väl lika bra att reda ut vad det är ni håller på med.

  • Smed75
    Anonym (Blomman) skrev 2019-11-04 15:11:19 följande:

    Prata med honom om det. Ni har träffats i sju veckor och är sex-exklusiva, det är väl lika bra att reda ut vad det är ni håller på med.


    Håller med.. Prata med honom, det är faktiskt inget konstigt att man vill veta.. Lycka till!
Svar på tråden Kks eller mer?