• Anonym (Förvi­rrad)
    Tue 5 Nov 2019 19:44
    1774 visningar
    27 svar
    27
    1774

    Min man vill ligga med andra

    Som rubriken lyder, min man vill att vi har sex med andra. Jag vet inte om jag klarar av det då jag känner att mitt självförtroende är för dåligt, känner att jag inte räcker till och att han inte finner mig sexig/speciell. Älskar han otroligt mycket och har en rädsla att han kommer lämna mig om jag inte ställer upp. Jag har aldrig känt att jag är tråkig ang sex, ställer upp på det mesta och är ganska driven. Vilket gör det ännu svårare att förstå. Vi testade i helgen att vara med ett annat par medans vi var fulla och jag flippade ur, såg han ha sex med en annan tjej och jag kan inte få bort den bilden ur huvudet. Han säger att han inte bryr sig att jag har sex med andra vilket får mig att känna mig som en trasa som man kan kasta runt ????

  • Svar på tråden Min man vill ligga med andra
  • Anonym (Va?!)
    Tue 5 Nov 2019 19:57
    #1
    +1

    Om han älskar och värdesätter dig så respekterar han att du inte vill. Lämnar han dig för att du inte gör våld på dig själv, då är han inget att ha och ingen du kommer kunna luta dig tryggt mot när du behöver.

    Älskar han dig så accepterar han och stannar för att han vill vara med DIG. Lämnar han, ja då älskade han sig själv betydligt mer och du ska då vara tacksam att du blev av med honom.

    Och du måste börja jobba på din självkänsla!

  • Anonym (Theåd­åra)
    Tue 5 Nov 2019 21:53
    #2

    Låt han ligga med andra om han vill då kan man ha öppet förhållande men vet inte riktigt om han älskar dig

  • Anonym (o)
    Tue 5 Nov 2019 22:27
    #3

    Du ska inte göra någonting du inte vill!

  • Anonym (Hm)
    Tue 5 Nov 2019 22:39
    #4

    Gör inget du vill.

  • Anonym (hipp hipp mansho­r...)
    Tue 5 Nov 2019 22:50
    #5

    Han ör en man utan moral som mycket väl kan lämna dig i vilket fall. Jag vet inte ett "öppet förhållande" som inte spruckit.

  • Wed 6 Nov 2019 00:01
    #6

    Nu har ni testat att vara med andra, det funkar inte för dig då du flippade ut, du trodde det skulle vara bättre eftersom du ville prova, ni har båda haft sex med andra, älskar du honom när du vill ha sex med andra?

  • Anonym (FYI)
    Wed 6 Nov 2019 00:21
    #7
    Giftskåneman skrev 2019-11-06 00:01:03 följande:

    Nu har ni testat att vara med andra, det funkar inte för dig då du flippade ut, du trodde det skulle vara bättre eftersom du ville prova, ni har båda haft sex med andra, älskar du honom när du vill ha sex med andra?


    Va!!!
  • Anonym (o)
    Wed 6 Nov 2019 00:28
    #8
    Giftskåneman skrev 2019-11-06 00:01:03 följande:

    Nu har ni testat att vara med andra, det funkar inte för dig då du flippade ut, du trodde det skulle vara bättre eftersom du ville prova, ni har båda haft sex med andra, älskar du honom när du vill ha sex med andra?


    Är du eller har du varit otrogen?
  • Wed 6 Nov 2019 00:32
    #9
    Anonym (o) skrev 2019-11-06 00:28:38 följande:

    Är du eller har du varit otrogen?


    Tråden handlar inte om mig, frågar var till ts inte dig.
  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Wed 6 Nov 2019 00:42
    #10
    Giftskåneman skrev 2019-11-06 00:01:03 följande:

    Nu har ni testat att vara med andra, det funkar inte för dig då du flippade ut, du trodde det skulle vara bättre eftersom du ville prova, ni har båda haft sex med andra, älskar du honom när du vill ha sex med andra?


    Vi var väldigt påverkade och för stunden sveptes jag med eller vad man ska säga, kände väl ganska snabbt att jag inte behöver en till man i sängen. Och jag sa till han att det var lika mycket mitt ?fel? att det hände och att jag inte är arg. Det som är det jobbiga är att han fortfarande kände att han behövde det och att han tryckt på ganska mycket sen det hände.
Svar på tråden Min man vill ligga med andra