• Kiiwii90

    Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet

    Jag och sambon har försökt 1 år på egen hand, undersökt oss och vi har enl läkaren goda prognoser att bli gravida i framtiden. Oförklarlig barnlöshet där det inte hittas något "fel". Läkaren har nu skrivit en remiss till Akademiska i Uppsala och nu börjar väntan....

    Är det fler som väntar på ivf? Hur lång väntetid har/hade ni? Vad händer egentligen när det är ens tur och hur fort går det sen?

  • Svar på tråden Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet
  • GlitterLina

    Starkare i morse men fy så nervös kan är att det ska skita sig som det gjorde med första insättningen i mars.

    Är i vecka 5 idag 4+0

  • Dhalia
    GlitterLina skrev 2020-10-01 13:27:12 följande:

    Starkare i morse men fy så nervös kan är att det ska skita sig som det gjorde med första insättningen i mars.

    Är i vecka 5 idag 4+0


    Fy kan tänka mig, kommer ihåg när ja läste de i tråden då... men nu tänker vi positivt denna lillen ska stanna :)
  • Clemmentina
    GlitterLina skrev 2020-10-01 13:27:12 följande:

    Starkare i morse men fy så nervös kan är att det ska skita sig som det gjorde med första insättningen i mars.

    Är i vecka 5 idag 4+0


    Förstår att du är nervös men det ser starkare ut! Nu hoppas vi på det bästa. <3
  • Alex1992
    GlitterLina skrev 2020-10-01 13:27:12 följande:

    Starkare i morse men fy så nervös kan är att det ska skita sig som det gjorde med första insättningen i mars.

    Är i vecka 5 idag 4+0


    Stort grattis! Ja förstår de :( men nu hoppas vi på det bästa! Kram
  • Trädet91
    GlitterLina skrev 2020-10-01 13:27:12 följande:

    Starkare i morse men fy så nervös kan är att det ska skita sig som det gjorde med första insättningen i mars.

    Är i vecka 5 idag 4+0


    Grattis!

    Förstår att du känner dig nervös. Jag är i v 9+3 och fortfarande orolig över att det inte skall gå bra men får försöka njuta av det ändå. Finns inte så mycket man själv kan göra som påverkar. Håller tummarna för dig :)
  • Dhalia
    Trädet91 skrev 2020-10-02 18:49:14 följande:

    Grattis!

    Förstår att du känner dig nervös. Jag är i v 9+3 och fortfarande orolig över att det inte skall gå bra men får försöka njuta av det ändå. Finns inte så mycket man själv kan göra som påverkar. Håller tummarna för dig :)


    Ja tror också de bästa är att försöka njuta av de. Man kan inte göra så mycket och hur mycket än man försöker förbereda sig på de värsta så faller man så hårt ändå.. ja hade det i bakhuvudet hela tiden inför UL men ändå så blir man så himla ledsen.

    Håller tummarna att allt går bra för er alla :)
  • Alex1992

    Trädet hur går allt? vilka symptom hänger kvar? Tycker tiden går ganska fort, så skönt! Redan i 9+0 nu :)

  • GlitterLina

    Idag är min riktiga testdag :( & det verkar skita sig denna gången oxå :( :( från i torsdags såg resten bättre ut men nu går det bara utför :( vissa negativa & nån knappt positiv

  • Alex1992
    GlitterLina skrev 2020-10-04 11:43:56 följande:

    Idag är min riktiga testdag :( & det verkar skita sig denna gången oxå :( :( från i torsdags såg resten bättre ut men nu går det bara utför :( vissa negativa & nån knappt positiv


    Så tråkigt :( ta hand om dig, Kram
  • Grustradgarden
    GlitterLina skrev 2020-10-04 11:43:56 följande:

    Idag är min riktiga testdag :( & det verkar skita sig denna gången oxå :( :( från i torsdags såg resten bättre ut men nu går det bara utför :( vissa negativa & nån knappt positiv


    Men nej! Så himla tråkigt... hoppas att du har något annat att vila tankarna på ett tag innan ni kan prova igen.
Svar på tråden Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet