• Wed 6 Nov 2019 14:55
    353 visningar
    4 svar
    4
    353

    Positivt eller negativt?

    Hej jag har under en längre tid haft väldigt oregelbunden mens efter tagit ut p-stav i feb. Så har absolut ingen koll på när jag har ägglossning. Förra/förförra veckan så började jag få ont i mina bröstvårtor och hade en stark känsla av att jag är gravid tog ett test då visade ingenting tänkte okej jag väntar 1-2v och tar ett nytt test, tog ett idag väntade ca 5min men inget visade. Tänkte okej då är jag väll inte gravid och min kropp spökar bara med mig. La ner stickan i den plats saken den låg i o la den åt sidan.

    1-2h senare så kollade jag på stickan igen för har en stark känsla i kroppen som säger ?du är gravid? så va tvungen att kolla igen och nu visar det 2 sträck. Kan det va så att jag missade sträcket från början eller kan det bli så att efter ett tag när d bara legat kmr d upp ett extra stäck fast det inte är nått?

  • Svar på tråden Positivt eller negativt?
  • Wed 6 Nov 2019 14:57
    #1

    Köp ett nytt försäkerhetens skull så slipper du fundera :)

  • Wed 6 Nov 2019 15:09
    #2

    Jag skulle köpa ett digitalt om jag var du, veckoindikator. Så slipper man de där strecken! Lycka till :)

  • Thu 7 Nov 2019 13:38
    #3

    Vill veta hur det går :)

  • Anonym (53)
    Wed 13 Nov 2019 11:17
    #4

    Efter så lång tid kan man inte lita på testet tyvärr, om det var negativt inom tidsramen som det ska visa så är du nog inte gravid.

    Du kan testa med digitalt

Svar på tråden Positivt eller negativt?