• k91
    Fri 8 Nov 2019 19:42
    3232 visningar
    3 svar
    3
    3232

    Någon som fått negativt på Clearblue Early som sedan visat sig vara gravid?

    Hej,

    Är nästan övertygad om att jag är gravid. Har 5 dagar kvar till BIM och jag har testat med Clearblue Early idag, men det visade negativt. Är det någon här som har fått negativt på Clearblue Early men fått positivt sen vid BIM?

    Jag vet att nämligen att jag är en låghormonare - har varit gravid tidigare och inte fått positivt på RFSU:s test förrän typ 3 dagar efter BIM. Så jag hoppas verkligen att jag är gravid nu!

  • Svar på tråden Någon som fått negativt på Clearblue Early som sedan visat sig vara gravid?
  • Anonym (S)
    Sat 9 Nov 2019 04:48
    #1

    För mig syntes ett plus 3 dagar innan BM på ett vanligt test som inte var early. Men testa om några dagar igen.

  • Sun 10 Nov 2019 15:40
    #2
    k91 skrev 2019-11-08 19:42:41 följande:

    Hej,

    Är nästan övertygad om att jag är gravid. Har 5 dagar kvar till BIM och jag har testat med Clearblue Early idag, men det visade negativt. Är det någon här som har fått negativt på Clearblue Early men fått positivt sen vid BIM?

    Jag vet att nämligen att jag är en låghormonare - har varit gravid tidigare och inte fått positivt på RFSU:s test förrän typ 3 dagar efter BIM. Så jag hoppas verkligen att jag är gravid nu!


    När du plussade tre dagar efter bim, hade du symptom innan då? Jag är på bim+4 och har inte fått ett enda plus.. fick negativt imorse också med clearblue early så kan tyvärr inte hjälpa dig med det :(
  • Wed 13 Nov 2019 11:14
    #3

    Man är oftast tyvärr övertygad om att man är gravid när man inte är det. Har varit där själv. Aldrig känt mig så gravid som när jag inte var det.

    Antingen är du det i har låg HCG, eller så är du inte det o känner önskan så starkt att kroppen skapar symptom.

Svar på tråden Någon som fått negativt på Clearblue Early som sedan visat sig vara gravid?