• Anonym (s)
    Sat 9 Nov 2019 00:06
    2346 visningar
    32 svar
    32
    2346

    "Tack för insläpp i grupp"

    Vad tycker ni om företeelsen att folk skriver "tack för insläpp" när de gått med i en Facebook-grupp?

  • Svar på tråden "Tack för insläpp i grupp"
  • Sat 9 Nov 2019 00:08
    #1

    Vem bryr sig?


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Sat 9 Nov 2019 00:13
    #2

    Att skriva "nu kommer jag att röra om här i grytan" som första inlägg skulle ju vara som att räven kommit in i hönshuset. Istället är det bättre att blidka hönorna lite vid inklivet.

  • Sat 9 Nov 2019 00:47
    #3
    +1

    Jag stör mig på förteelsen. Hellre då att de skriver nåt med substans i gruppens anda och lägger till att de precis gått med.

  • Anonym (Sara)
    Sat 9 Nov 2019 01:43
    #4

    Jag tycker att det är artigt.

  • Anonym (Ooo)
    Sat 9 Nov 2019 02:00
    #5

    Det är sjukt jävla irriterande !!

  • Sat 9 Nov 2019 02:03
    #6

    Jag har inga problem med det och tycker tvärtom det är trevligt man gör så.

  • Sat 9 Nov 2019 05:00
    #7
    +1

    Det är väl helt OK.
    Nu är jag nästan bara med i hund- eller katt-grupper, så dessa inlägg brukar även innehålla en bild, vilket jag tycker är trevligt.
    I en grupp om politisk filosofi hade jag nog stört mig om det dök upp 93 ggr/dag dock.

  • Sat 9 Nov 2019 07:14
    #8

    Fjantigt

  • Anonym (lll)
    Sat 9 Nov 2019 07:49
    #9

    Det är väl artigt?

    Sedan kan jag tycka det är lite onödigt. Jag själv skriver aldrig någonting när jag gått med i en grupp, förrän jag ska skriva ett riktigt inlägg. 

    Kan dock inte förstå hur någon ska irritera sig på det. Det är väl bara att ignorera? Folk skriver så mycket dumt/onödigt/fånigt/inte vad jag är intresserad av, i olika grupper så om man skulle irritera sig på allt fick man inte tid till annat :) 

  • Sat 9 Nov 2019 09:53
    #10
    +1
    Anonym (lll) skrev 2019-11-09 07:49:28 följande:

    Det är väl artigt?

    Sedan kan jag tycka det är lite onödigt. Jag själv skriver aldrig någonting när jag gått med i en grupp, förrän jag ska skriva ett riktigt inlägg. 

    Kan dock inte förstå hur någon ska irritera sig på det. Det är väl bara att ignorera? Folk skriver så mycket dumt/onödigt/fånigt/inte vad jag är intresserad av, i olika grupper så om man skulle irritera sig på allt fick man inte tid till annat :) 


    Superirriterande att få massa onödiga aviseringar när man tror att någon skrivit nåt intressant.
Svar på tråden "Tack för insläpp i grupp"