• Sat 9 Nov 2019 02:22
    4944 visningar
    20 svar
    20
    4944

    Är det vanligt att slicka rumpa?

    Tjena


    Jag gillar att slicka kvinnor, speciellt deras rumpor och fittor, älskar facesitting.

    Hur vanligt är detta, finns det någon mer som älskar sånt och gör det?

    Hur vanligt är det hos kvinnorna, finns det kvinnor som gillar att bli slickade på det sättet?


     


     

  • Svar på tråden Är det vanligt att slicka rumpa?
  • Anonym (Eli)
    Sat 9 Nov 2019 04:12
    #1

    Jag tycker det är rätt gött att bli slickad i rumpan, tar gärna emot sånt - lyckligtvis har jag en väldigt givmild KK :P

  • Sat 9 Nov 2019 05:04
    #2

    haha ok.

  • Anonym (..)
    Sat 9 Nov 2019 08:20
    #3

    Vet inte hur vanligt det är, då jag sällan lyfter denna fråga på fikarasten.

    Jag gillar att stoppa min kuk och tunga i alla tre hål kvinnan har för att skapa ömsesidig njutning.

  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Sat 9 Nov 2019 08:29
    #4

    Tror att det är ganska vanligt, inte minst från man till kvinna. Själv älskar jag att både slicka min man och att bli skickad tillbaka!

  • Anonym (hoppa­s inte)
    Sat 9 Nov 2019 12:19
    #5

    Lär man nog aldrig få reda på heller. Folk pratar ju sällan om såna primitiva beteenden.

    Personligen kan jag inte tänka mig att stoppa min tunga där, allra minst på män.

    Har haft några män som dock visat intresse för detta på mig i hettans ögonblick men tycker mest det är ofräscht och undslipper gärna.

    Ett finger kan funka och jag har även gjort detta tillbaks för att jag vet att det är skönt och kan förstärka orgasmen men kan inte komma förbi äckelfaktorn riktigt och den outhärdliga doften som alltid kommer oavsett hur ren man är.

    Gillar inte analsex heller och skulle känna olust att vara med en man som praktiserat detta mycket och hade såna behov.

  • Anonym (Haha!­)
    Fri 15 Nov 2019 21:46
    #6

    Pratade med min man om detta idag. Det känns som

    om män har en benägenhet att tänka - fuck it - jag är kåt och nu vill jag stoppa in tungan här eller där... lets go! De har liksom ingen riktig spärr. Vilket iofs gör dem så härliga... de är ju så olika en själv.

    Har hänt mig flera gånger när jag var singel att män gör så. Slickar i rumpan. Jag har testat en gång och nej - slicka hårig rumpa är inte min grej. Men vill de vara där och pilla och peta så var så god. Det är ju skönt. Men, jag slipper helst.

  • Anonym (Vidri­gt!)
    Fri 15 Nov 2019 21:52
    #7

    Vanligt att män vill göra det verkar det som. Riktigt äckligt! Avföring kommer därifrån och avföringsbakterier finns i rumpan även om man tvättat sig ordentligt där.

    Djur slickar rumpan på varandra, men inga normala människor.

  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Fri 15 Nov 2019 21:55
    #8
    Anonym (Vidrigt!) skrev 2019-11-15 21:52:54 följande:

    Vanligt att män vill göra det verkar det som. Riktigt äckligt! Avföring kommer därifrån och avföringsbakterier finns i rumpan även om man tvättat sig ordentligt där.

    Djur slickar rumpan på varandra, men inga normala människor.


    Njut av din stund på jorden
  • Fri 15 Nov 2019 22:57
    #9
    varförgud skrev 2019-11-09 02:22:06 följande:

    Tjena


    Jag gillar att slicka kvinnor, speciellt deras rumpor och fittor, älskar facesitting.

    Hur vanligt är detta, finns det någon mer som älskar sånt och gör det?

    Hur vanligt är det hos kvinnorna, finns det kvinnor som gillar att bli slickade på det sättet?


     


     


    1: Vad är vanligt? Är det att 90 procent av befolkningen slickar dagligen? Att 50 procent gör det då och då?
    2: Hur ska en tråd i Familjeliv kunna utröna om det är vanligt? Du kan så klart anordna en omröstning, men kommer den ge svar på om det sedan är "vanligt"?
  • Anonym (Gilla­r araber­!)
    Sat 16 Nov 2019 07:38
    #10

    Skulle tro att cirka 50 % av befolkningen ägnar sig åt det. Bästa jag vet är att slicka och suga hårig och svettig arabröv. Mmm...

  • Anonym (Ex)
    Sat 16 Nov 2019 12:13
    #11

    Min första pojkvän ville ofta göra det på mig och jag skulle göra det på honom. Gick bra, blev van vid det och ser alltid till att hålla mig ren där bak ifall någon skulle vilja slicka. Men nu är det herrans många år sedan och trots att jag "gett" det åt några män så har ingen gett det tillbaka till mig :( Är gift sedan flera år med en som tyvärr inte gillar att slicka nånstans...

  • Anonym (Vidri­gt!)
    Sat 16 Nov 2019 12:16
    #12
    Anonym (Ex) skrev 2019-11-16 12:13:34 följande:

    Min första pojkvän ville ofta göra det på mig och jag skulle göra det på honom. Gick bra, blev van vid det och ser alltid till att hålla mig ren där bak ifall någon skulle vilja slicka. Men nu är det herrans många år sedan och trots att jag "gett" det åt några män så har ingen gett det tillbaka till mig :( Är gift sedan flera år med en som tyvärr inte gillar att slicka nånstans...


    Äckligt att slicka hårig mansröv. Äckligt överhuvudtaget men mest motbjudande låter det att slicka en man.
  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Sat 16 Nov 2019 12:24
    #13
    Anonym (Vidrigt!) skrev 2019-11-16 12:16:30 följande:

    Äckligt att slicka hårig mansröv. Äckligt överhuvudtaget men mest motbjudande låter det att slicka en man.


    Å nä - det är riktigt riktigt najs!

    Tur att inte alla gillar samma saker
  • Anonym (Man 80-tal­ist)
    Sat 16 Nov 2019 12:24
    #14

    Har slickat henne i rumpan några gånger, jag har inget emot det och uppenbarligen inte hon heller då hon stönar gott och låter mig fortsätta.

    Vet inte själv om jag skulle vara bekväm att låta henne slicka mig i rumpan dock. Hon har aldrig närmat sig min stjärt så jag tror inte det kommer på tal. Det närmsta hon kommit är att fråga om jag skulle vilja att hon använder en dildo på mig då jag frågade om vi inte skulle köpa en - till henne underförstått. Jag sa väl inte nej till förslaget men jag sa inte heller ja, vilket jag kanske skulle gjort. Eller ett kanske det hade räckt för att hon skulle få fortsätta fundera. Jag skulle vilja prova bli tagen med en strapon men det lär väl inte heller ske på hennes initiativ tänker jag.

  • Anonym (Gilla­r araber­!)
    Sat 16 Nov 2019 12:29
    #15
    Anonym (Vidrigt!) skrev 2019-11-16 12:16:30 följande:

    Äckligt att slicka hårig mansröv. Äckligt överhuvudtaget men mest motbjudande låter det att slicka en man.


    Vi gillar olika. Är killen snygg slickar jag mer än gärna hårigt och svettigt arsle.
  • Anonym (Vidri­gt!)
    Sat 16 Nov 2019 12:32
    #16
    Anonym (Gillar araber!) skrev 2019-11-16 12:29:35 följande:

    Vi gillar olika. Är killen snygg slickar jag mer än gärna hårigt och svettigt arsle.


    Jag tror att du skojar.
  • Anonym (rabis­)
    Sun 17 Nov 2019 20:00
    #17
    Anonym (Gillar araber!) skrev 2019-11-16 07:38:07 följande:

    Skulle tro att cirka 50 % av befolkningen ägnar sig åt det. Bästa jag vet är att slicka och suga hårig och svettig arabröv. Mmm...


    mmmh  den mörka faraonens glatta krysshål mot min
    Han blinkar med stjärten mot mig och jag blir hans nya toa
    slickar ren rumpor så ofta jag får
  • Anonym (Gilla­r araber­!)
    Sun 17 Nov 2019 22:05
    #18
    +1
    Anonym (Vidrigt!) skrev 2019-11-16 12:32:00 följande:
    Jag tror att du skojar.
    Drömmer om fem håriga araber som står på rad och som jag en efter en slickar och suger röv på.
  • enable­007
    Sun 17 Nov 2019 22:08
    #19
    Anonym (Gillar araber!) skrev 2019-11-17 22:05:53 följande:

    Drömmer om fem håriga araber som står på rad och som jag en efter en slickar och suger röv på.


    Pm!
  • Anonym (Tomte­n)
    Sun 17 Nov 2019 22:14
    #20

    Hellre slicka en springa än springa en slinga.

Svar på tråden Är det vanligt att slicka rumpa?