• Anonym (:()
    Sat 9 Nov 2019 11:06
    1080 visningar
    10 svar
    10
    1080

    Finns ni killar/män som ger oralsex utan att förvänta er nåt tillbaks?

    Man läser ofta om att tjejer ger sina killar avsugning och inget sex sen men är det vanligt med det omvända? Min sambo vill aldrig göra det för mig och sen bara låta det va så. Han skulle aldrig komma på tanken utan då ska han vara med och få sitt med.

    Kan inte ens räkna hur många gånger jag gjort det för honom men han har ALDRIG gjort det för mig. Funderar på att lägga ner det för varför ska han få men inte jag?

  • Svar på tråden Finns ni killar/män som ger oralsex utan att förvänta er nåt tillbaks?
  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Sat 9 Nov 2019 11:11
    #1

    Ja min kille gör gärna det. Han gillar att göra det skönt för mig på alla möjliga sätt inklusive oralt, det är det viktigaste och sedan är han nöjd med att jag gör det skönt för honom tillbaka kanske varannan gång eller så.

    Han har aldrig bett mig om oralt på honom, men jag gör det ibland just för att jag tänder på det själv.

  • Anonym (M)
    Sat 9 Nov 2019 11:19
    #2

    Vi brukar alltid se till att båda får komma eftersom det blir rätt frustrerande och otillfredsställande annars. Dvs har hon sugit av mig så går jag antingen ner på henne eller smeker henne till orgasm efter att jag kommit och tvärtom där hon suger av mig efteråt om jag gått ner på henne först. Jag tycker det fungerar mycket bra men kanske inte är för alla.

  • Anonym (H)
    Sat 9 Nov 2019 11:20
    #3

    Min kille har gjort det någon gång ibland. Om vi ska iväg någonstans så kan han trycka ner mig i sängen, slicka mig tills jag kommer och sen är det bra. Sen går vi ut liksom! Han vet att jag vill ha penetrerande sex efteråt, men får det ju inte då, vilket jag tror han tycker är roligt, haha..

  • Sat 9 Nov 2019 12:33
    #4

    Javisst, nästa gång kan det vara tvärtom.

  • Anonym (.)
    Sat 9 Nov 2019 13:24
    #5

    Men tjejer som suger av sin kille och inte har sex sen, gör de det för att de inte själva är kåta och inte vill ha sex? I de fallen tjejen vill ha sex är ju killen en idiot om han inte ser till att fixa en orgasm åt tjejen.

    Samma gäller ju omvänt.

    Jag har inga problem att fixa en orgasm åt tjejen, men om jag då är kåt själv, och hon fullständigt skulle skita i mitt behov av sex skulle jag ledsna ganska snabbt på henne.

    Emellanåt är jag t.ex. trött eller har huvudvärk, och då brukar jag tillfredsställa min tjej, men låter sedan bli att själv komma.

  • Anonym (Jodå)
    Sat 9 Nov 2019 13:53
    #6
    Anonym (H) skrev 2019-11-09 11:20:44 följande:

    Min kille har gjort det någon gång ibland. Om vi ska iväg någonstans så kan han trycka ner mig i sängen, slicka mig tills jag kommer och sen är det bra. Sen går vi ut liksom! Han vet att jag vill ha penetrerande sex efteråt, men får det ju inte då, vilket jag tror han tycker är roligt, haha..


    Perfekt ju, känner igen det där. Likadant om hon ska ut själv på tjejmiddag, så är det en bra sak så får hon längta till fortsättningen liksom. Samma sak vice versa, är inte så dumt =)
  • Anonym (Bengt­)
    Sat 9 Nov 2019 14:01
    #7

    Det har hänt att jag har slickat min fru till orgasm utan att få något tillbaka. Det har varit när jag inte är så sugen själv. Jag hade kunnat tänka mig att göra det oftare, men tyvärr så har vi sex så pass sällan att jag alltid vill vara med också.

  • Anonym (Toppe­r Harley­)
    Sat 9 Nov 2019 15:02
    #8

    Japp, händer ofta! Gillar när min sambo får kraftiga orgasmer och jag håller på riktigt länge

  • Anonym (Yes)
    Sat 9 Nov 2019 18:32
    #9
    Anonym (:() skrev 2019-11-09 11:06:04 följande:

    Man läser ofta om att tjejer ger sina killar avsugning och inget sex sen men är det vanligt med det omvända? Min sambo vill aldrig göra det för mig och sen bara låta det va så. Han skulle aldrig komma på tanken utan då ska han vara med och få sitt med.

    Kan inte ens räkna hur många gånger jag gjort det för honom men han har ALDRIG gjort det för mig. Funderar på att lägga ner det för varför ska han få men inte jag?


    Ja vi finns..
  • Anonym (I tanken­)
    Sat 9 Nov 2019 18:42
    #10

    I tanken kan jag göra det. Men när jag har försökt har jag automatiskt blivit jättekåt själv, och det är jobbigt att bli jättekåt utan att få utlopp för det.

    Men själva idén att kunna bara ge tycker jag är fin. Men jag kan inte hantera det. Kanske om jag får runka direkt efteråt?

Svar på tråden Finns ni killar/män som ger oralsex utan att förvänta er nåt tillbaks?