• Sat 9 Nov 2019 18:33
    956 visningar
    9 svar
    9
    956

    Jag tror jag är förälskad?

    Hej, jag är 18 år gammal attraktiv (enligt mig), intelligent och har fin kropp. Jag anser själv att jag är godhjärtad och trevlig. 
    Jag började för två veckor sedan skriva med denne tjej, som går annan linje på gymnasiet. (Jag tog första steget). 
    Det började väldigt bra, lite kallprat osv. Hon är den drömtjej jag föreställt mig, ohört snäll, attraktiv, skarpsinnig, allmänt fantastisk.
    Vi skrev i ungefär en vecka, sedan svarar hon inte mig, så någon dag senare skrev jag igen. Fortfarande ingen svar, men jag vet att hon sett dem. Jag trodde själv det gick bra och hon verkade intresserad, för vi pratade lite i skolan förra veckan, fast då verkade hon intresserad.
    Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, har aldrig tyckt om en tjej så mycket. Hon är helt fantastisk, vill dock inte kännas för desperat.  
    Vill piontera, att hon inte är "Out Of My League"  och hoppas verkligen inte att hon slutade skriva med mig pga utseendet. 

    Någon som har lite tips? Erfarenheter? 

    Jag vet att det finns andra ute och att jag endast är 18, men tycker verkligen om henne.

  • Svar på tråden Jag tror jag är förälskad?
  • Anonym (?)
    Sat 9 Nov 2019 18:36
    #1

    Så efter att ni sågs på skolan (var detta första gången ni pratade irl?) så har hon inte svarat?

  • Anonym (,)
    Sat 9 Nov 2019 18:45
    #2
    Anonym (?) skrev 2019-11-09 18:36:06 följande:

    Så efter att ni sågs på skolan (var detta första gången ni pratade irl?) så har hon inte svarat?


    Nej, efter vi pratat i skolan skrev vi lite med varandra och efter det har hon inte svarat.
  • Anonym (?)
    Sat 9 Nov 2019 19:46
    #3

    Ok, du har inlett kontakten, och försökt två gånger utan att få svar, så det enda jag kan tipsa dig om är att låta henne vara. Om hon ändrar sig lär du upptäcka det.

  • Sun 10 Nov 2019 12:05
    #4

    Har ni pratat IRL? Om inte, gör det. Stäm av läget, känns det rätt fråga om ni ska göra något tillsammans.

  • Anonym (Kfkf)
    Mon 6 Jan 2020 21:31
    #5

    Att, säga att man själv är snygg är väl lite sådär.

  • Anonym (Lilla My)
    Sun 12 Jan 2020 12:01
    #6
    Anonym (Kfkf) skrev 2020-01-06 21:31:31 följande:

    Att, säga att man själv är snygg är väl lite sådär.


    Äh... man får väl tycka att en själv är snygg herregud...
  • Anonym (A)
    Sun 12 Jan 2020 13:48
    #7
    Anonym (?) skrev 2019-11-09 19:46:26 följande:
    Ok, du har inlett kontakten, och försökt två gånger utan att få svar, så det enda jag kan tipsa dig om är att låta henne vara. Om hon ändrar sig lär du upptäcka det.
    Håller med
  • Anonym (Kfkf)
    Sun 12 Jan 2020 16:28
    #8
    Anonym (Lilla My) skrev 2020-01-12 12:01:46 följande:

    Äh... man får väl tycka att en själv är snygg herregud...


    Ja, men att säga det på det viset är ganska så negativt. Men du kanske går och säger det till alla. Det är ditt val.
  • Anonym (jävla jante)
    Mon 18 May 2020 13:04
    #9
    Anonym (Kfkf) skrev 2020-01-06 21:31:31 följande:

    Att, säga att man själv är snygg är väl lite sådär.


    Det är väl underbart att kunna erkänna att man ser bra ut. Har du missat utseendets betydelse i samhället? Pengar och utseende är nummer 1, sen intelligens.
Svar på tråden Jag tror jag är förälskad?