• Anonym (Kåtis)

    Otillfredsställd

    Hej
    Skrev en tråd tidigare ikväll men det verkar som den inte längre finns. Hmm?

    Jag skrev om att jag saknar sex. Att det var längesedan jag hade sex och att jag känner både frustration och en ledsamhet runt detta.

    Jag och min partner har aldrig varit synkade sexuellt och vi har väldigt, väldigt  försiktigt vidrört ämnet att på ett eller annat sätt öppna upp vår relation.

    Finns det fler därute som lever i liknande situation?

  • Svar på tråden Otillfredsställd
  • enable007
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-11 17:29:23 följande:

    Vi är 40-50 år.

    Om jag blir 90 år så innebär det drygt 50 år utan sex. Jösses.


    Bästa åldern , har su pratat med han om öppet förhållande ???
  • Anonym (Kåtis)
    enable007 skrev 2019-11-11 17:39:18 följande:

    Bästa åldern , har su pratat med han om öppet förhållande ???


    Det har nämnts eller snarare snuddats vid genom att min man sa det lite som en ledsen hund, han förstod att det kanske är den enda möjligheten att ha mig kvar, utan att jag ska behöva leva resten av mitt liv sexlöst.

    Han vill alltså inte alls det men kan ändå se att det är en möjlig lösning på min sida av problemet Om det skulle komma till det så tror jag att det skulle göra honom djupt olycklig. Kanske lika eller mer olycklig än jag skulle bli av att leva resten av livet utan sex. Så... inte helt enkelt alltså.
  • enable007
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-11 18:47:26 följande:

    Det har nämnts eller snarare snuddats vid genom att min man sa det lite som en ledsen hund, han förstod att det kanske är den enda möjligheten att ha mig kvar, utan att jag ska behöva leva resten av mitt liv sexlöst.

    Han vill alltså inte alls det men kan ändå se att det är en möjlig lösning på min sida av problemet Om det skulle komma till det så tror jag att det skulle göra honom djupt olycklig. Kanske lika eller mer olycklig än jag skulle bli av att leva resten av livet utan sex. Så... inte helt enkelt alltså.


    Men varför testar ni inte båda typ , att prova nya saker. Besöka en klub eller ett annat par kanske !

    Kan det va att han kmr ?vakna? och stabilisera på det sättet . Han kan också prova en annan samtidigt som du gör . Träffa ett par , det blir 50:50 för båda hehe
  • Anonym (Kåtis)

    Han är inte intresserad av att göra något sådant. För hans del kunde han nog leva sexlöst resten av livet. därav är detta ett problem. För mig är det ett stort problem, för honom är det ett väldigt litet problem. 


    Tror ni att han är intresserad av att lösa ett ?inte så stort problem?? drivkraften från hans sida är näst intill noll. Precis som hans sexdrift....

  • enable007
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-10 20:34:47 följande:

    Han är inte intresserad av att göra något sådant. För hans del kunde han nog leva sexlöst resten av livet. därav är detta ett problem. För mig är det ett stort problem, för honom är det ett väldigt litet problem. 

    Tror ni att han är intresserad av att lösa ett ?inte så stort problem?? drivkraften från hans sida är näst intill noll. Precis som hans sexdrift....


    Hmmm hur gamla är ni ?
  • Anonym (Kåtis)
    enable007 skrev 2020-02-10 20:54:58 följande:
    Hmmm hur gamla är ni ?
    40 och 46
  • Grossglanz

    Å han är redan ointresserad av sex??

    Ojdå stackare...

  • enable007
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-10 20:56:05 följande:

    40 och 46


    Starkas du , i såna fall borde han leva i hotwife relation om han inte vill ...
  • Anonym (Kåtis)
    Grossglanz skrev 2020-02-10 21:05:00 följande:

    Å han är redan ointresserad av sex??

    Ojdå stackare...


    Redan och redan. Han har alltid haft låg drift. 
  • Anonym (Kåtis)
    Grossglanz skrev 2020-02-10 21:05:00 följande:

    Å han är redan ointresserad av sex??

    Ojdå stackare...


    Redan och redan. Han har alltid haft låg drift. 
Svar på tråden Otillfredsställd