• Anonym (Kåtis­)
    Sun 10 Nov 2019 21:27
    2750 visningar
    112 svar
    112
    2750

    Otillfredsställd

    Hej
    Skrev en tråd tidigare ikväll men det verkar som den inte längre finns. Hmm?

    Jag skrev om att jag saknar sex. Att det var längesedan jag hade sex och att jag känner både frustration och en ledsamhet runt detta.

    Jag och min partner har aldrig varit synkade sexuellt och vi har väldigt, väldigt  försiktigt vidrört ämnet att på ett eller annat sätt öppna upp vår relation.

    Finns det fler därute som lever i liknande situation?

  • Svar på tråden Otillfredsställd
  • Anonym (Känne­r igen)
    Mon 10 Feb 2020 21:17
    #31

    Har in barn?

    Lätt att kommer emellan.

    Jag och min man är i 40 års åldern. Han är 6 år äldre än mig.

    Vi har en halvvuxen dotter. Ett barn.

    När hon var bebis fick vi till det. Min sexlust ökade och min mans minskade.

    Vi tjafsade en del vilket tog knäcken på min mans penis säkert. I samma veva fick han urinvägsinfektion och kropps problem.

    Nu tränar han däremot varje kväll och är på topp.

    Jag tränar med men känner sitt vi växt ifrån varandra.

    Känner att reser jag själv utomlands och träffar på någon singel man på en bar eller liknande. Kan det väl bli så att jag faller för en annan...

    Känner enorm lust!

  • Anonym (Kåtis­) Trådstartaren
    Mon 10 Feb 2020 21:24
    #32
    Anonym (Känner igen) skrev 2020-02-10 21:17:06 följande:

    Har in barn?

    Lätt att kommer emellan.

    Jag och min man är i 40 års åldern. Han är 6 år äldre än mig.

    Vi har en halvvuxen dotter. Ett barn.

    När hon var bebis fick vi till det. Min sexlust ökade och min mans minskade.

    Vi tjafsade en del vilket tog knäcken på min mans penis säkert. I samma veva fick han urinvägsinfektion och kropps problem.

    Nu tränar han däremot varje kväll och är på topp.

    Jag tränar med men känner sitt vi växt ifrån varandra.

    Känner att reser jag själv utomlands och träffar på någon singel man på en bar eller liknande. Kan det väl bli så att jag faller för en annan...

    Känner enorm lust!


    Vi har flera barn. De är små. Vi lever i ett särboförhållande. Jag bor med barnen. 


    Jag skulle mer än gärna ha någon att träffa någon gång då och då för heta träffar men det är inte något min man tycker är ett alternativ. 

  • Anonym (Känne­r igen)
    Mon 10 Feb 2020 21:29
    #33
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-10 21:24:03 följande:

    Vi har flera barn. De är små. Vi lever i ett särboförhållande. Jag bor med barnen. 

    Jag skulle mer än gärna ha någon att träffa någon gång då och då för heta träffar men det är inte något min man tycker är ett alternativ. 


    Vet du varför ni ej har sex? Är han som min man, trött om kvällarna, ägnar bara tid år barnen så du ej bli sedd?
  • enable­007
    Mon 10 Feb 2020 21:31
    #34
    Anonym (Känner igen) skrev 2020-02-10 21:29:28 följande:

    Vet du varför ni ej har sex? Är han som min man, trött om kvällarna, ägnar bara tid år barnen så du ej bli sedd?


    Om ni lever i särboförhållande han behöver inte veta ! Inte ditt fel iallafall
  • Anonym (Känne­r igen)
    Mon 10 Feb 2020 21:33
    #35
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-11 18:47:26 följande:

    Det har nämnts eller snarare snuddats vid genom att min man sa det lite som en ledsen hund, han förstod att det kanske är den enda möjligheten att ha mig kvar, utan att jag ska behöva leva resten av mitt liv sexlöst.

    Han vill alltså inte alls det men kan ändå se att det är en möjlig lösning på min sida av problemet Om det skulle komma till det så tror jag att det skulle göra honom djupt olycklig. Kanske lika eller mer olycklig än jag skulle bli av att leva resten av livet utan sex. Så... inte helt enkelt alltså.


    Men visst har man ett ansvar ändå att komma överens om den ena får träffa andra även i särboförhållande?

    I annat fall otrohet..
  • Anonym (Känne­r igen)
    Mon 10 Feb 2020 21:33
    #36
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-11 18:47:26 följande:

    Det har nämnts eller snarare snuddats vid genom att min man sa det lite som en ledsen hund, han förstod att det kanske är den enda möjligheten att ha mig kvar, utan att jag ska behöva leva resten av mitt liv sexlöst.

    Han vill alltså inte alls det men kan ändå se att det är en möjlig lösning på min sida av problemet Om det skulle komma till det så tror jag att det skulle göra honom djupt olycklig. Kanske lika eller mer olycklig än jag skulle bli av att leva resten av livet utan sex. Så... inte helt enkelt alltså.


    Men visst har man ett ansvar ändå att komma överens om den ena får träffa andra även i särboförhållande?

    I annat fall otrohet..
  • Anonym (Kåtis­) Trådstartaren
    Mon 10 Feb 2020 21:45
    #37

    Nej otrohet är inte aktuellt. Det ska ju isåfall vara ett arrangemang som vi blivit eniga om. 


    Men en kan ju drömma. 


    Givetvis är detta en stor sorg för mig och jag känner liksom att det suger livet ur mig. Att tänka att mitt sista knull redan varit... för flera år sedan.... OCH det var dåligt dessutom. 

  • Anonym (Kåtis­) Trådstartaren
    Mon 10 Feb 2020 21:49
    #38
    Anonym (Känner igen) skrev 2020-02-10 21:29:28 följande:
    Vet du varför ni ej har sex? Är han som min man, trött om kvällarna, ägnar bara tid år barnen så du ej bli sedd?

    Vi bor inte i hop så om han är trött så är det inte på grund av barnen för de är ju med mig och jag är ju uppenbarligen inte för trött :) 
    Han har låg drift och vi har haft dåligt sexliv. Det har aldrig klickat just med sexet mellan oss  


    Före jag träffade honom hade jag ett ganska spännnade sexliv. Inte väldigt många sexpartners men några att utforska och leka och prova sig fram med. 

  • Anonym (Känne­r igen)
    Mon 10 Feb 2020 22:19
    #39
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-10 21:45:06 följande:

    Nej otrohet är inte aktuellt. Det ska ju isåfall vara ett arrangemang som vi blivit eniga om. 

    Men en kan ju drömma. 

    Givetvis är detta en stor sorg för mig och jag känner liksom att det suger livet ur mig. Att tänka att mitt sista knull redan varit... för flera år sedan.... OCH det var dåligt dessutom. 


    6 år för oss att ha sex. Lika länge för dig säkert. Tror andra män känner av min lust på jobb osv. Omedvetet.
  • Grossg­lanz
    Mon 10 Feb 2020 22:22
    #40
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-10 21:49:56 följande:

    Vi bor inte i hop så om han är trött så är det inte på grund av barnen för de är ju med mig och jag är ju uppenbarligen inte för trött :) 

    Han har låg drift och vi har haft dåligt sexliv. Det har aldrig klickat just med sexet mellan oss  

    Före jag träffade honom hade jag ett ganska spännnade sexliv. Inte väldigt många sexpartners men några att utforska och leka och prova sig fram med. 


    Han kanske får sex på annat håll..alt är gay?
Svar på tråden Otillfredsställd