• Anonym (Kåtis­)
    Sun 10 Nov 2019 21:27
    2832 visningar
    112 svar
    112
    2832

    Otillfredsställd

    Hej
    Skrev en tråd tidigare ikväll men det verkar som den inte längre finns. Hmm?

    Jag skrev om att jag saknar sex. Att det var längesedan jag hade sex och att jag känner både frustration och en ledsamhet runt detta.

    Jag och min partner har aldrig varit synkade sexuellt och vi har väldigt, väldigt  försiktigt vidrört ämnet att på ett eller annat sätt öppna upp vår relation.

    Finns det fler därute som lever i liknande situation?

  • Svar på tråden Otillfredsställd
  • Anonym (Känne­r igen)
    Mon 10 Feb 2020 22:24
    #41
    Grossglanz skrev 2020-02-10 22:22:14 följande:

    Han kanske får sex på annat håll..alt är gay?


    Så har jag tänkt om min man. Att han kanske är gay. Inget sex på 6 år nu!!
  • enable­007
    Mon 10 Feb 2020 22:25
    #42
    Anonym (Känner igen) skrev 2020-02-10 22:24:56 följande:

    Så har jag tänkt om min man. Att han kanske är gay. Inget sex på 6 år nu!!


    Men hur klarar du dig utan sex ? Vad gör du ? Onani ?
  • Grossg­lanz
    Mon 10 Feb 2020 22:26
    #43
    Anonym (Känner igen) skrev 2020-02-10 22:24:56 följande:

    Så har jag tänkt om min man. Att han kanske är gay. Inget sex på 6 år nu!!


    Sex år? Han e garanterat gay:(
  • Anonym (Ja mä)
    Mon 10 Feb 2020 22:31
    #44

    Det är klart att det är andra som upplevt detta! Det är väl typ det vanligaste problemet som par upplever, att nån inte är nöjd med sexet.

  • Anonym (kille­)
    Mon 10 Feb 2020 22:31
    #45

    Ok, om det är ett problem för ts att konfrontera sex "väldigt, väldigt försiktigt" Så lär ni ha TONVIS med andra problem av samma karaktär. 


    Seriöst, om ni har ett förhållande och ni tassar omkring problem på det sättet så nedvärderar ni varandra och ni kommer att till slut finna er själva, avslutade. 


    Om ni nu, älskar varandra, så talar man om problemen. Visst alla kan vara fragila och konfrontationsrädda. Men samma som att vara naiv, det är gulligt när man är liten. Men efter 25 är det ett allvarligt problem som måste ta itu med. 


    Lösningen är enkel, börja tala om det. Som kille, är sex enkelt, får man inte sex runkar man, killar skall runka minst tre ggr om dagen ändå för att hålla prostatacancern borta. 


    Och gör inte killen det, så måste killen ta itu med det problemet om det är medicinskt eller psykologiskt. 


    Nu vet jag också att kvinnor har svårt att snacka om "känslor" som konfronterar  dom själva. Men ser fortfarande att ni har ju uppenbarligen mycket att ta itu med. 


    Kan ni inte själva, men båda känner att ni vill fortsätta med relationen, gå i parterapi. 


    Annars, så, borde ni avsluta relationen för det kommer bara bli värre, ni kommer att bli bittra, sura, griniga och ensamna samt deprimerade. 

  • Anonym (Kåtis­) Trådstartaren
    Mon 10 Feb 2020 22:47
    #46

    Vi har inget problem att prata om det. Det är det enda vi gör. Prata prata prata, jag vill knulla knulla knulla. 


    Det bara händer ingenting. 

  • Anonym (Känne­r igen)
    Mon 10 Feb 2020 22:54
    #47
    enable007 skrev 2020-02-10 22:25:45 följande:

    Men hur klarar du dig utan sex ? Vad gör du ? Onani ?


    Ja onanerar i eget rum säng varje kväll. Sover eget rum.
  • Anonym (Känne­r igen)
    Mon 10 Feb 2020 22:57
    #48
    Anonym (kille) skrev 2020-02-10 22:31:30 följande:

    Ok, om det är ett problem för ts att konfrontera sex "väldigt, väldigt försiktigt" Så lär ni ha TONVIS med andra problem av samma karaktär. 

    Seriöst, om ni har ett förhållande och ni tassar omkring problem på det sättet så nedvärderar ni varandra och ni kommer att till slut finna er själva, avslutade. 

    Om ni nu, älskar varandra, så talar man om problemen. Visst alla kan vara fragila och konfrontationsrädda. Men samma som att vara naiv, det är gulligt när man är liten. Men efter 25 är det ett allvarligt problem som måste ta itu med. 

    Lösningen är enkel, börja tala om det. Som kille, är sex enkelt, får man inte sex runkar man, killar skall runka minst tre ggr om dagen ändå för att hålla prostatacancern borta. 

    Och gör inte killen det, så måste killen ta itu med det problemet om det är medicinskt eller psykologiskt. 

    Nu vet jag också att kvinnor har svårt att snacka om "känslor" som konfronterar  dom själva. Men ser fortfarande att ni har ju uppenbarligen mycket att ta itu med. 

    Kan ni inte själva, men båda känner att ni vill fortsätta med relationen, gå i parterapi. 

    Annars, så, borde ni avsluta relationen för det kommer bara bli värre, ni kommer att bli bittra, sura, griniga och ensamna samt deprimerade. 


    Hur hinner ni killar med tre ggr om dagen? Tror min man kanske runkar ngn gång i veckan. Vet ej men tror det.
  • Anonym (Man gör vad man tycker om)
    Mon 10 Feb 2020 23:00
    #49

    Ni har särbo relation och du behöver ha sex men han kan inte erbjuda detta, då får du skaffa det på egen hand tycker jag.

    Jag gjorde slut med min tjej efter en ganska lång bråkig relation om sex för hon ville ha mindre sex, hon var lat å ville duscha efter varje ligg och jag ville ligga med henne flera gånger om dan sån hon blev trött på att duscha tre eller fyra gånger. Gör som du vill och tänk inte på konsekvenserna.

  • Anonym (EN)
    Mon 10 Feb 2020 23:01
    #50
    Anonym (Känner igen) skrev 2020-02-10 22:54:53 följande:

    Ja onanerar i eget rum säng varje kväll. Sover eget rum.


    Hade aldrig stått ut. Skiljde mig från mitt ex efter år av obefintligt sex. Har ny man och ett fantastiskt sexliv nu
Svar på tråden Otillfredsställd