• Anonym (Kåtis­)
    Sun 10 Nov 2019 21:27
    2746 visningar
    112 svar
    112
    2746

    Otillfredsställd

    Hej
    Skrev en tråd tidigare ikväll men det verkar som den inte längre finns. Hmm?

    Jag skrev om att jag saknar sex. Att det var längesedan jag hade sex och att jag känner både frustration och en ledsamhet runt detta.

    Jag och min partner har aldrig varit synkade sexuellt och vi har väldigt, väldigt  försiktigt vidrört ämnet att på ett eller annat sätt öppna upp vår relation.

    Finns det fler därute som lever i liknande situation?

  • Svar på tråden Otillfredsställd
  • Anonym (Kåtis­) Trådstartaren
    Tue 11 Feb 2020 15:42
    #71
    Anonym (Känner igen) skrev 2020-02-11 15:32:10 följande:

    Gör som mig. Avvakta tills barnen klarar sig på egen hand och har flyttat hemifrån.

    Träffa då en ny man. För mig ca 5 år till...

    För mig passar det bäst då min man ändå går upp i vår tonårs dotter 110%. Aktiv och engagerad dvs.

    Onanera så gott det går och få härliga orgasmer själv.


    Tack för tipset. För mig skulle det innebära 14-16 år. Det går ju inte bara. Måste hitta en annan lösning.
  • Anonym (Kåtis­) Trådstartaren
    Tue 11 Feb 2020 15:44
    #72

    Vad var orsaken att du inte kan lämna nu? Om du nu vet redan nu att det är det som kommer att ske.

  • Anonym (Klart­somkor­vspad)
    Tue 11 Feb 2020 15:45
    #73
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-11 15:42:10 följande:

    Tack för tipset. För mig skulle det innebära 14-16 år. Det går ju inte bara. Måste hitta en annan lösning.


    Men då har du ju svaret.

    1. Gör slut och hitta en annan partner.

    2. Skaffa en älskare.

    Tror du verkligen någon förändring kommer att ske efter så många år ?
  • Anonym (Känne­r igen)
    Tue 11 Feb 2020 15:51
    #74
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-11 15:44:37 följande:

    Vad var orsaken att du inte kan lämna nu? Om du nu vet redan nu att det är det som kommer att ske.


    Svårt med bostad och vi kommer överens som vänner.Kan stå ut tag till.

    Det här med älskare, då är jag otrogen isåfall och risken är att älskaren träffar annan och allt känns skabbig och äckligt.
  • Anonym (Ja mä)
    Tue 11 Feb 2020 15:51
    #75
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-11 11:23:19 följande:
    Skrev långt svar som försvann, jävla familjeliv. Trögt är det också. Grr

    Eftersom FL funkar så dåligt som det gör så ska du göra så här:


    När du skriver ditt inlägg, markera och kopiera texten med jämna mellanrum. När du är klar att skicka, kopiera texten igen innan du skickar iväg den. Om det misslyckas kan du alltid bara skapa en ny post och klistra in texten.


    Eller skriv i en ordbehandlare eller enklare texteditor och kopiera över därifrån och skicka iväg.


    Eftersom jag sitter med en Windowsdator nu så gör jag detta innan jag klickar på Skicka svar:
    Ctrl+A (markera allt)
    Ctrl+C (kopiera)

    Om jag måste göra om det så klistrar jag in med
    Ctrl+V

  • Anonym (Kåtis­) Trådstartaren
    Tue 11 Feb 2020 15:58
    #76

    Ja det är säkrast att spara under tiden.

  • Anonym (Ush)
    Tue 11 Feb 2020 16:00
    #77

    Ush vilken jobbig situation. Vi har haft sådana perioder med min man, men som sagt bara i perioder. Hade ett ex som aldrig ville ha sex. Jag gjorde slut, inte bara pga det utan för att han egentligen som person var väldigt stel/opassionerad/hämmad. Tycker inte han ens i början visade att han var kåt, du vet sådär att "jag måste få dig NU". Hade din man något sånt i början? Fanns det passion, åtrå? Kände du dig så att han verkligen ville ha dig på ett sexuellt plan?

    Undrar om han är helt enkelt en opassionerad person eller om han innerst inne skulle vilja vara passionerad osv men att tidiga misslyckanden från hans sida lett till otroligt dåligt självförtroende i frågan....

  • Anonym (Kåtis­) Trådstartaren
    Tue 11 Feb 2020 16:09
    #78
    Anonym (Ush) skrev 2020-02-11 16:00:48 följande:

    Ush vilken jobbig situation. Vi har haft sådana perioder med min man, men som sagt bara i perioder. Hade ett ex som aldrig ville ha sex. Jag gjorde slut, inte bara pga det utan för att han egentligen som person var väldigt stel/opassionerad/hämmad. Tycker inte han ens i början visade att han var kåt, du vet sådär att "jag måste få dig NU". Hade din man något sånt i början? Fanns det passion, åtrå? Kände du dig så att han verkligen ville ha dig på ett sexuellt plan?

    Undrar om han är helt enkelt en opassionerad person eller om han innerst inne skulle vilja vara passionerad osv men att tidiga misslyckanden från hans sida lett till otroligt dåligt självförtroende i frågan....


    Detta. Spot on. Hämmad. Han är dålig på att gensvara naturligt också.

    En tänker att i början är det svårt att hålla tillbaka men han var blank bara.
  • Anonym (Kåtis­) Trådstartaren
    Tue 11 Feb 2020 16:23
    #79
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-11 16:09:24 följande:

    Detta. Spot on. Hämmad. Han är dålig på att gensvara naturligt också.

    En tänker att i början är det svårt att hålla tillbaka men han var blank bara.


    Gensvara på sexuella inviter alltså.
  • Anonym (Ush)
    Tue 11 Feb 2020 16:29
    #80
    Anonym (Kåtis) skrev 2020-02-11 16:09:24 följande:

    Detta. Spot on. Hämmad. Han är dålig på att gensvara naturligt också.

    En tänker att i början är det svårt att hålla tillbaka men han var blank bara.


    Ok, det är en stor sorg om du inte fått uppleva den sortens passion ifall du är en sexuell person. Det tär på ens självförtroende. Jag tycker nästan att enda alternativet är att lämna. Jag tycker inte man skall ge upp lätt, och man skall kämpa om det finns barn. Men du kommer bli bitter. Du har ett liv och han är inte villig att komma emot. Han kanske inte ens kan ändras, jag vet inte. Men kanske förklara för honom hur det ligger till och kolla vad han säger. Tyvärr tror jag att han inte kan åtgärda detta men kanske värt att försöka om andra aspekter är bra i livet. En älskare skulle inte funka för mig eftersom jag skulle bli kär. Troligen.
Svar på tråden Otillfredsställd