• Anonym (Kåtis­)
    Sun 10 Nov 2019 21:27
    2743 visningar
    112 svar
    112
    2743

    Otillfredsställd

    Hej
    Skrev en tråd tidigare ikväll men det verkar som den inte längre finns. Hmm?

    Jag skrev om att jag saknar sex. Att det var längesedan jag hade sex och att jag känner både frustration och en ledsamhet runt detta.

    Jag och min partner har aldrig varit synkade sexuellt och vi har väldigt, väldigt  försiktigt vidrört ämnet att på ett eller annat sätt öppna upp vår relation.

    Finns det fler därute som lever i liknande situation?

  • Svar på tråden Otillfredsställd
  • Anonym (Leval­ivet)
    Sun 16 Feb 2020 22:06
    #91

    Varför inte leka av sig på annat håll i största hemlighet? Har funkat bra för mig i snart 8 år

  • Anonym (Känne­r igen)
    Sun 16 Feb 2020 22:08
    #92
    Anonym (Levalivet) skrev 2020-02-16 22:06:23 följande:

    Varför inte leka av sig på annat håll i största hemlighet? Har funkat bra för mig i snart 8 år


    Ja har tänkt på det men berätta gärna varför du är kvar i din nuvarande relation och har en vid sidan om? Varför lämnar du inte?

    Största faran för mig med älskare är att han kan utnyttja situationen och jag lär bli kär och hellre kommer vilja vara med honom än med min familj...
  • Anonym (Leval­ivet)
    Sun 16 Feb 2020 22:15
    #93
    Anonym (Känner igen) skrev 2020-02-16 22:08:29 följande:

    Ja har tänkt på det men berätta gärna varför du är kvar i din nuvarande relation och har en vid sidan om? Varför lämnar du inte?

    Största faran för mig med älskare är att han kan utnyttja situationen och jag lär bli kär och hellre kommer vilja vara med honom än med min familj...


    Av praktiska skäl så blir det väldigt komplicerat att gå skilda vägar. Med detta system så lever jag vidare ett tryggt stabilt liv och går dessutom leka av mig ordentligt med någon som verkligen vill och som inte göra samma gamla vanliga grejer..

    Det optimala är om lekkompisen också är i en relation. Jag använder mig av vc att hitta män se chattar och butter bilder med kik (helt anonymt) gör man det bara med lite tanke sånger jag inga jätte risker
  • enable­007
    Sun 16 Feb 2020 22:18
    #94
    Anonym (Levalivet) skrev 2020-02-16 22:15:48 följande:

    Av praktiska skäl så blir det väldigt komplicerat att gå skilda vägar. Med detta system så lever jag vidare ett tryggt stabilt liv och går dessutom leka av mig ordentligt med någon som verkligen vill och som inte göra samma gamla vanliga grejer..

    Det optimala är om lekkompisen också är i en relation. Jag använder mig av vc att hitta män se chattar och butter bilder med kik (helt anonymt) gör man det bara med lite tanke sånger jag inga jätte risker


    Bor du i skåne :P
  • Anonym (Leval­ivet)
    Sun 16 Feb 2020 22:21
    #95
    enable007 skrev 2020-02-16 22:18:25 följande:

    Bor du i skåne :P


    Nej
  • enable­007
    Sun 16 Feb 2020 22:26
    #96
    Anonym (Levalivet) skrev 2020-02-16 22:21:42 följande:

    Nej


    Pm ?
  • Anonym (Känne­r igen)
    Sun 16 Feb 2020 22:27
    #97
    Anonym (Levalivet) skrev 2020-02-16 22:15:48 följande:

    Av praktiska skäl så blir det väldigt komplicerat att gå skilda vägar. Med detta system så lever jag vidare ett tryggt stabilt liv och går dessutom leka av mig ordentligt med någon som verkligen vill och som inte göra samma gamla vanliga grejer..

    Det optimala är om lekkompisen också är i en relation. Jag använder mig av vc att hitta män se chattar och butter bilder med kik (helt anonymt) gör man det bara med lite tanke sånger jag inga jätte risker


    Men ser det som större risk med en upptagen man. Hellre singelkille!
  • Anonym (Känne­r igen)
    Sun 16 Feb 2020 22:28
    #98
    Anonym (Levalivet) skrev 2020-02-16 22:15:48 följande:

    Av praktiska skäl så blir det väldigt komplicerat att gå skilda vägar. Med detta system så lever jag vidare ett tryggt stabilt liv och går dessutom leka av mig ordentligt med någon som verkligen vill och som inte göra samma gamla vanliga grejer..

    Det optimala är om lekkompisen också är i en relation. Jag använder mig av vc att hitta män se chattar och butter bilder med kik (helt anonymt) gör man det bara med lite tanke sånger jag inga jätte risker


    Men ser det som större risk med en upptagen man. Hellre singelkille!
  • Anonym (Leval­ivet)
    Sun 16 Feb 2020 22:30
    #99
    Anonym (Känner igen) skrev 2020-02-16 22:28:04 följande:

    Men ser det som större risk med en upptagen man. Hellre singelkille!


    Du kan ha rätt! Jag tänker att det är skönt att han har något att gå hem till och som håller tankarna borta ifrån nån ev romans.
  • Anonym (Känne­r igen)
    Sun 16 Feb 2020 22:36
    Anonym (Levalivet) skrev 2020-02-16 22:30:13 följande:

    Du kan ha rätt! Jag tänker att det är skönt att han har något att gå hem till och som håller tankarna borta ifrån nån ev romans.


    Men vetskapen att en upptagen man delar säng och kanske har sex med sin fru,nja äckelvarning!
Svar på tråden Otillfredsställd