• Anonym (Suck)
    Mon 11 Nov 2019 12:10
    1523 visningar
    69 svar
    69
    1523

    Min kille är tråkig i sängen

    Har vart tillsammans med min kille i ett år. Båda medelåldern och varsitt barn.

    Vi bor inte i hop och träffas ungefär varannan vecka. När det är barnfritt.

    Jag tycker generellt att sex är roligt men jag blir lätt uttråkad om det inte är omväxling

    I bland vill jag ha långa förspel i bland pang på. Jag vill dominera min man eller jag vill bli lite lätt dominerad av honom. Jag vill köra lite rollspel, ha sex utomhus.

    Varsomhelst hursomhelst förutom på samma sätt med samma ?förspel? dvs knappt något i sängen eller soffan varje gång. Jag vet exakt hur sexet kommer gå till och vilka ställningar.

    Sen i bland tar han jättelång tid på sig att komma och då har jag lixsom tröttnat ut för längesen på enformigheten.

    Har tagit upp att jag vill att han ska dominera mig lite mer under sex, men han vågar knappt smiska mig lite lätt på rumpan. Jag har frågat om jag får sätta fast honom med handklovar och teasa honom. Men nä det ville han inte. Har försökt hintat om lite rollspel men han vill inte. Får aldrig oralsex heller fast jag frågat om han har nåt emot det osv men han hävdar att han gillar det. Men han tar aldrig insiativ till att gå ner på mig. Herregud människa lite fantasi kan han väl ha.

    Äh kanske mest bara ville gnälla.... han är snäll och fin annars men är rädd att detta eller hemska tanke ännu sämre sexliv är vad jag kommer få med honom.

  • Svar på tråden Min kille är tråkig i sängen
  • Anonym (E)
    Mon 11 Nov 2019 12:17
    #1
    Anonym (Suck) skrev 2019-11-11 12:10:00 följande:

    Har vart tillsammans med min kille i ett år. Båda medelåldern och varsitt barn.

    Vi bor inte i hop och träffas ungefär varannan vecka. När det är barnfritt.

    Jag tycker generellt att sex är roligt men jag blir lätt uttråkad om det inte är omväxling

    I bland vill jag ha långa förspel i bland pang på. Jag vill dominera min man eller jag vill bli lite lätt dominerad av honom. Jag vill köra lite rollspel, ha sex utomhus.

    Varsomhelst hursomhelst förutom på samma sätt med samma ?förspel? dvs knappt något i sängen eller soffan varje gång. Jag vet exakt hur sexet kommer gå till och vilka ställningar.

    Sen i bland tar han jättelång tid på sig att komma och då har jag lixsom tröttnat ut för längesen på enformigheten.

    Har tagit upp att jag vill att han ska dominera mig lite mer under sex, men han vågar knappt smiska mig lite lätt på rumpan. Jag har frågat om jag får sätta fast honom med handklovar och teasa honom. Men nä det ville han inte. Har försökt hintat om lite rollspel men han vill inte. Får aldrig oralsex heller fast jag frågat om han har nåt emot det osv men han hävdar att han gillar det. Men han tar aldrig insiativ till att gå ner på mig. Herregud människa lite fantasi kan han väl ha.

    Äh kanske mest bara ville gnälla.... han är snäll och fin annars men är rädd att detta eller hemska tanke ännu sämre sexliv är vad jag kommer få med honom.


    Det går nog att göra nåt åt saken med enformigheten om du själv kan tänka dig att ta kommandot och styra sexet dit du vill och om han är öppen för det. Iaf avseende olika typer av sex och mycket eller lite förspel, olika platser osv.

    Men jag tror att maktlekar är svårt att få till om inte båda gillar det. Om ni inte alls gillar samma saker kanske ni inte är rätt för varandra. Om man inte själv är dominant ug eller tänder på det så känns det ju bara konstigt, obekvämt eller töntigt att göra nåt sånt, inte upphetsande.
  • Anonym (Trist­javiss­t)
    Mon 11 Nov 2019 12:25
    #2

    Jag är nog extremt tråkig i sängen, men i vårt förhållande är det för att jag får så lite feedback av tjejen. Jag blir osäker av henne.

    Nu menar jag inte att det är så för er.. utan förklarar bara hur det kan vara i ett förhållande.

    Min tjej märker jag vill att jag ska ta kommandot mer och att det ska va lite mer action märker jag, det låtar upp henne, men när hon är osäker och har svårt att kommunicera blir det så tråkigt för mig.

  • Anonym (.)
    Mon 11 Nov 2019 12:30
    #3

    Vad GÖR du åt saken mer än att du hintar och klagar?

  • Anonym (Suck) Trådstartaren
    Mon 11 Nov 2019 12:37
    #4
    +1

    Tar fram handklovar och frågar.

    Föreslår ställningar, tar kommandot till rollspel

    Tar insiativ till att ge honom oralsex men får inget tillbaka.

    Frågar vad han har för sex fantasi.... det är väl bra som det är, jag har inget spec svarar han.

    Skulle inte påstå att jag bara sitter och klagar.

    Men när man frågar, erbjudit, undrat provat

    Och man får noll gensvar av mannen

    Då kanske man tröttnar

  • Anonym (.)
    Mon 11 Nov 2019 12:41
    #5
    Anonym (Suck) skrev 2019-11-11 12:37:16 följande:
    Tar fram handklovar och frågar.
    Föreslår ställningar, tar kommandot till rollspel
    Tar insiativ till att ge honom oralsex men får inget tillbaka.
    Frågar vad han har för sex fantasi.... det är väl bra som det är, jag har inget spec svarar han.

    Skulle inte påstå att jag bara sitter och klagar.
    Men när man frågar, erbjudit, undrat provat
    Och man får noll gensvar av mannen
    Då kanske man tröttnar
    Ok. Det framgick inte av det du skrivit tidigare.

    Det jag tycker saknas är många, djupa och ingående diskussioner om önskningar etc. Har man svårt för att prata om det, vilket de flesta har, så funkar det inte bara med att ställa en fråga.

    Man måste verkligen diskutera sex på djupet och sådant tar tid. Du beskriver dig själv som switch, han kanske innerst är något annat än det du önskar av honom - att switcha. Sådant tar tid och är svårt att prat om.

    Så vill du ha ett råd - prata, prata och prata mer. Googla om dina funderingar och läs på bloggar etc och ta upp det till diskussion.
  • Anonym (Suck) Trådstartaren
    Mon 11 Nov 2019 12:47
    #6

    Tack för svar.

    Så svårt att prata med någon som lixsom

    Inte svarar eller ja det är som att så fort jag vill prata om sex så blir han tyst.... antigen tycker han det är jobbigt eller pinsamt eller ja jag vet inte.

    Men jag vill ju prata med honom inte sitta och göra en monolog.

    I bland undrar jag om han inte har lite typ Aspbergers eller nåt. Mest för han är lixsom nollställd i bland på nå sätt. Svårt att förklara

  • Anonym (.)
    Mon 11 Nov 2019 13:02
    #7
    Anonym (Suck) skrev 2019-11-11 12:47:01 följande:
    Tack för svar.
    Så svårt att prata med någon som lixsom
    Inte svarar eller ja det är som att så fort jag vill prata om sex så blir han tyst.... antigen tycker han det är jobbigt eller pinsamt eller ja jag vet inte.
    Men jag vill ju prata med honom inte sitta och göra en monolog.
    I bland undrar jag om han inte har lite typ Aspbergers eller nåt. Mest för han är lixsom nollställd i bland på nå sätt. Svårt att förklara

    Jag vet hur det är.
    Jag har också haft svårt för att prata om sex. Trodde att jag minsann var öppen som en bok men när det kom till kritan så var det inte så, blev mest svammel. Jag har inte ett dugg AS. Vissa har svårare än andra för att prata om sex. 

    Det handlar om övning, övning och mera övning. Att ta det i små, små steg. 


    Något som hjälpt mycket har varit att läsa högt för varandra, olika texter, fakta osv och sen diskuterat det. Jag menar absolut inte porr utan mer klinisk fakta, åsikter och debatter. Porr är laddat och skapar oftast förväntningar som kan göra samtal svårt.  Fakta gör inte det på samma sätt.

  • Anonym (Suck) Trådstartaren
    Mon 11 Nov 2019 13:06
    #8

    Bra tips ???????? Ska se om jag hittar något ?lättsmält?

  • Anonym (N)
    Mon 11 Nov 2019 15:12
    #9

    Nu vet du hur många av oss män känner det....

    Bara att acceptera läget..... För om du föreslår någon typ av förändring så kommer du bara pressa honom och det är att likställa med en våldtäkt tydligen

  • Anonym (.)
    Mon 11 Nov 2019 15:16
    #10
    +1
    Anonym (N) skrev 2019-11-11 15:12:43 följande:
    Nu vet du hur många av oss män känner det....

    Bara att acceptera läget..... För om du föreslår någon typ av förändring så kommer du bara pressa honom och det är att likställa med en våldtäkt tydligen
    Självklart är tjat-sex en form av övergrepp.
    De flesta män begår inte övergrepp och de flesta män tjatar inte sig till sex. Några gör det men absolut inte alla.

    Det borde inte vara så extremt svårt att förstå. Istället för att tycka synd om sig själv så söker man lösningar, som TS gör.
Svar på tråden Min kille är tråkig i sängen