• Mon 11 Nov 2019 12:11
    5907 visningar
    35 svar
    35
    5907

    Tjejer: Vad är det absolut skönaste du vet?

    Ja, vad är det absolut skönaste du vet när det kommer till sex? Vad får du lättast orgasm av, eller när kan du inte behärska dig av något killen gör på dig? När han slickar? Tar dig hårt bakifrån? Rida en hård stor kuk? Använda vibrator samtidigt? Eller nåt helt annat?

    Berätta! Jag är nyfiken på allas olikheter :)

  • Svar på tråden Tjejer: Vad är det absolut skönaste du vet?
  • Anonym (M)
    Mon 11 Nov 2019 12:32
    #1

    När han slickar.

  • Anonym (Q 55)
    Mon 11 Nov 2019 12:54
    #2

    När min man ger mig minst en orgasm innan han använder kuken i mig. Bäst när han varsamt behandlar min klitta med mun och tunga. Kommer på ett par minuter. Sen är jag blöt och redo för en ridtur. 

  • Anonym (EN)
    Mon 11 Nov 2019 16:10
    #3
    Dunderton skrev 2019-11-11 12:11:20 följande:

    Ja, vad är det absolut skönaste du vet när det kommer till sex? Vad får du lättast orgasm av, eller när kan du inte behärska dig av något killen gör på dig? När han slickar? Tar dig hårt bakifrån? Rida en hård stor kuk? Använda vibrator samtidigt? Eller nåt helt annat?

    Berätta! Jag är nyfiken på allas olikheter :)


    Penetrering vaginalt eller analt samtidigt som vibrator på klitoris. Gärna hårt och med smisk samtidigt.

    Är ingen jättefan av att bli slickad
  • Anonym (H)
    Mon 11 Nov 2019 16:17
    #4

    Att komma hårt!

  • Anonym (Gilla­!)
    Mon 11 Nov 2019 16:20
    #5
    -1

    Fyrkant med tre håriga araber.

  • Anonym (.)
    Mon 11 Nov 2019 16:20
    #6

    Svarar på rubriken:
    Ett bubbelbad med ett glas vitt vin.

  • Anonym (Anony­m kvinna­)
    Mon 11 Nov 2019 16:24
    #7

    I förälskelsestadiet; samspelet, att bli så kåt av hans extremt vackra kropp, och få tung andhämtning, och förstå hur kåt han blir av att se min lust, och höra honom andas tungt och kvida, och att veta hur skönt han känner det då.

    Att bli tagen på brösten

  • Anonym (Kysse­r hals)
    Mon 11 Nov 2019 16:25
    #8

    När han kysser min hals och mina öron och andas djupt. Så enkelt. Då får han ta mig direkt.

  • Motorc­ycleEm­ptines­s
    Mon 11 Nov 2019 16:26
    #9
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-11 16:24:13 följande:

    I förälskelsestadiet; samspelet, att bli så kåt av hans extremt vackra kropp, och få tung andhämtning, och förstå hur kåt han blir av att se min lust, och höra honom andas tungt och kvida, och att veta hur skönt han känner det då.

    Att bli tagen på brösten


    Vackert.
  • Anonym (Kåt tjej (50år)­)
    Tue 12 Nov 2019 08:11
    #10

    Älskar att bli slickad samtidigt som han smeker g-punkten.

Svar på tråden Tjejer: Vad är det absolut skönaste du vet?