• Mon 11 Nov 2019 20:30
    2703 visningar
    56 svar
    -6
    56
    2703

    Män i kvinnokläder

    Hej! tänkte starta en liten kort tråd här.
    Till er kvinnor! Jo jag har ett par tunna genomskinnliga  byxor som jag gillar mycket som jag gärna skulle vilja använda när jag är ute och promenerar eller går och handlar. dom har jag fått av en flickvän som jag känner. Dom är hur sköna som helst att ha på sig.

    Så till saken. Vad tycker ni om. kan jag även använda dom när jag är ute och så?
    Svara endast kvinnor.


    Mysbyxor
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Anonym (Undra­r)
    Mon 11 Nov 2019 21:06
    #1

    Är det inte lite kallt att blotta sig på vintern ?

  • Anonym (Eli)
    Mon 11 Nov 2019 21:08
    #2
    +3

    Med 99% sannolikhet skulle jag säga blä...

  • Mon 11 Nov 2019 21:11
    #3
    Ricky52 skrev 2019-11-11 20:30:09 följande:

    Hej! tänkte starta en liten kort tråd här.
    Till er kvinnor! Jo jag har ett par tunna genomskinnliga  byxor som jag gillar mycket som jag gärna skulle vilja använda när jag är ute och promenerar eller går och handlar. dom har jag fått av en flickvän som jag känner. Dom är hur sköna som helst att ha på sig.

    Så till saken. Vad tycker ni om. kan jag även använda dom när jag är ute och så?
    Svara endast kvinnor.


    Va? Undrar du om du kan ha genomskinliga dambyxor på dig ute?
  • Anonym (Ja!)
    Mon 11 Nov 2019 22:03
    #4
    -2

    Generellt sett skulle jag säga ja. Jag älskar personer som vågar utmana normer. Däremot låter det lite kallt så här i november...

  • Mon 11 Nov 2019 22:05
    #5

    Skulle du gå i enbart strumpbyxor? Strumpbyxor och kjol? Strumpbyxor under vanliga herrbyxor?


    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • Mon 11 Nov 2019 23:00
    #6
    -1

    Jag vill svara på Solarn och Anonym (ja)

    Just nu i dag så är det inte så kallt så det funka att använda genomskinliga byxor.
    Trevligt att du tyckte om att jag använder mig av genomskinliga byxor.

    Och Solarn vill jag svara på att just dambyxor alt så genomskinnliga om jag kan ha det när jag är ute och handlar typ.

    jag gillar när det finns människor som tycker det är spännande när någon går i mot strömmen så att säga. och det vill jag gärna göra.

    Jag har följt den vanliga trenden i många år så nu tycker jag att det är dags att ändra på det och vill byta till det motsatta könet alt så kläder och skor. Allt som har med kvinnliga kläder att göra.


    Mysbyxor
  • Anonym (Camil­la)
    Mon 11 Nov 2019 23:13
    #7
    +2

    Genomskinliga byxor ska ingen bära. Om du gillar att bära damkläder så gör det. Vad är poängen för dig? Att ha dem på och det känns naturligt eller går du igång på att andra ser dig? Är det för att det är mera du eller för att provocera?

  • Tue 12 Nov 2019 16:59
    #8
    -1

    Hej! jag tycker det känns naturligt att gå i damkläder och att jag tycker om snygga kvinnliga kläder. och att jag tycker om att bära genomskinliga byxor. Jag vill testa något nytt och detta tycker jag känns rätt för mig att göra inte för att provocera på något vis.


    Kvinnliga kläder
  • Tue 12 Nov 2019 17:26
    #9
    -1

    Vill göra att inlägg på mitt förra svar i från Anonym ( Camilla)
    jag kan säga så här när det gäller kvinnokläder så känns det som om det är jag som du fint beskrev mig och inget provocerande om att jag har genomskinliga byxor på mig. Jag gillar bara att ha dom på mig.

    En Man som verkligen gillar kvinnliga kläder.


    Kvinnliga kläder
  • Anonym (..)
    Tue 12 Nov 2019 19:09
    #10
    Anonym (Camilla) skrev 2019-11-11 23:13:49 följande:

    Genomskinliga byxor ska ingen bära. Om du gillar att bära damkläder så gör det. Vad är poängen för dig? Att ha dem på och det känns naturligt eller går du igång på att andra ser dig? Är det för att det är mera du eller för att provocera?


    +1.

    Ingen ska ha på sig genomskinliga byxor offentligt. Skulle gissa att det är förargelseväckande beteende.
Svar på tråden Män i kvinnokläder