• Mon 11 Nov 2019 20:30
    2758 visningar
    56 svar
    -6
    56
    2758

    Män i kvinnokläder

    Hej! tänkte starta en liten kort tråd här.
    Till er kvinnor! Jo jag har ett par tunna genomskinnliga  byxor som jag gillar mycket som jag gärna skulle vilja använda när jag är ute och promenerar eller går och handlar. dom har jag fått av en flickvän som jag känner. Dom är hur sköna som helst att ha på sig.

    Så till saken. Vad tycker ni om. kan jag även använda dom när jag är ute och så?
    Svara endast kvinnor.


    Mysbyxor
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Anonym (Camil­la)
    Tue 12 Nov 2019 20:20
    #11
    -1
    Ricky52 skrev 2019-11-12 17:26:47 följande:

    Vill göra att inlägg på mitt förra svar i från Anonym ( Camilla)

    jag kan säga så här när det gäller kvinnokläder så känns det som om det är jag som du fint beskrev mig och inget provocerande om att jag har genomskinliga byxor på mig. Jag gillar bara att ha dom på mig.

    En Man som verkligen gillar kvinnliga kläder.


    Självklart ska du bära de kläder du gillar och du trivs i. Men det är just genomskinliga brallor som verkar tacky och ska inte bäras av någon. Bara det. Men jag tänker inte ha nån åsikt om du inte ber om smakråd.
  • Tue 12 Nov 2019 20:36
    #12
    -3

    Tack Anonym ( Camilla) Visst vill jag någon gång be dig om smak råd om det funkar för dig.

    Jag gillar att ha lite genomskinliga byxor och som jag skrev inte för att provocera eller så utan det är bara för att jag trivs att ha sådana byxor på mig.

    Och som jag och så har nämt någon gång så tycker jag mycket om att klä mig lite kvinnligt. Jag har en del kläder som jag har skaffat mig på den senare delen bara för att jag vill byta stil helt enkelt. Jag har blivit så förtjust i kvinnokläder. Jag brukar klä mig nästan varje helg i dom kläderna bara för att var lite fin så att säga.

    Men det finns säkert dom som tycker det är konstigt men det bryr jag mig inte så mycket om bara jag trivs i dom kläderna. 

  • Tue 12 Nov 2019 21:03
    #13
    -3

    Jo dom här byxorna som jag har nämt dom är lite fräna och snygga
    även om dom är lite genomskinliga. så är det ingen som märker i alla fall 
    att man inget underkläder har på sig. jag var på affären i går och handlade där var det ingen som märkte av det.

    Dom är jusbruna och lite genomskinliga. 

  • Anonym (??)
    Tue 12 Nov 2019 21:18
    #14
    Ricky52 skrev 2019-11-11 20:30:09 följande:

    Hej! tänkte starta en liten kort tråd här.
    Till er kvinnor! Jo jag har ett par tunna genomskinnliga  byxor som jag gillar mycket som jag gärna skulle vilja använda när jag är ute och promenerar eller går och handlar. dom har jag fått av en flickvän som jag känner. Dom är hur sköna som helst att ha på sig.

    Så till saken. Vad tycker ni om. kan jag även använda dom när jag är ute och så?
    Svara endast kvinnor.


    Vad har din text med din rubrik att göra? Fattar inte - du har fått ett par byxor? 
  • Tue 12 Nov 2019 22:58
    #15
    -2

    Jo jag skall förklara för dig. Jag har fått ett par nästan genomskinliga byxor av en tjej kompis. Dom byxorna tycker jag väldigt mycket om

    Jag har fått många svar av er andra om vad dom tycker om att använda genomskinliga mysbyxor. och jag är tacksam att det har varit många som har svarat på det.
    Jag tycker det är väldigt roligt att sitta och skriva hit och man får mycket hjälp av många här.

    Ni är underbara alla ni som svarar på mina frågor


    Mysbyxor
  • Sun 16 Feb 2020 20:14
    #16
    -3
    Anonym (Camilla) skrev 2019-11-12 20:20:35 följande:
    Självklart ska du bära de kläder du gillar och du trivs i. Men det är just genomskinliga brallor som verkar tacky och ska inte bäras av någon. Bara det. Men jag tänker inte ha nån åsikt om du inte ber om smakråd.
    Hejsan anonym(camilla)
    Jag vill ha ett smakråd av dig om det går bra.
    Jo som jag har beskrivit här förut så gillar jag kvinnliga kläder.
    Till saken är det att jag har gått och funderat på att köpa kavaj.
    Jag använder ju skinnkjolar som jag tycker är snygga.

    Men då är jag inne på att köpa en kvinnlig passande och snygg kavaj
    som är passande till skinnkjol.
    Vad tror du om det?
    Vill ha lite hjälp på vägen där.

    Mvh. Ricky
    Kvinnliga kläder
  • Sun 16 Feb 2020 21:29
    #17
    -1

    Hej är en kille börja gå i string å hipster sen jag var 14 i dag är jag 29 går även i taits

  • Anonym (Camil­la)
    Mon 17 Feb 2020 08:25
    #18
    -1

    Halloj!

    En kavaj är bra att ha i basgarderoben tillsammans med byxor och pennkjol i samma material. Tänk klassiskt. Skinnkjol är bäst utan kavaj. Till den kan du ex vis ha en slinkig snygg blus. Gå loss på krås eller knyt eller varför inte en stor härlig stickad tröja. Det är ju tillfälle och mood som bestämmer. Huvudsaken är att du känner dig fin och tillfreds i outfiten.

  • Mon 17 Feb 2020 08:37
    #19

    Ja det är så skönt å gå i string

  • Anonym (Camil­la)
    Mon 17 Feb 2020 08:50
    #20
    12N34K56S skrev 2020-02-17 08:37:13 följande:

    Ja det är så skönt å gå i string


    Theådåra! Spamma inte den här tråden. Också!
Svar på tråden Män i kvinnokläder