• Anonym (Venne­)
    Mon 11 Nov 2019 23:07
    2202 visningar
    13 svar
    13
    2202

    Hur blir man bra på att rida???

    Som titeln lyder tänkte jag vi kunde diskutera detta ämne.

    Tjejer: Hur blev ni bra på att rida och vad gör ni som får killen ni ligger med att gå i taket när ni gör det?

    Killar: Vad gör tjejer som är riktigt nice när de rider samt vad är onice?

  • Svar på tråden Hur blir man bra på att rida???
  • Anonym (Alex)
    Mon 11 Nov 2019 23:13
    #1

    Som man skulle jag säga att bara "rida" är en sak. Men hur tjejen för sig upp och ner i kombination med framåt & bakåt, det är där magin sitter. Att man har en höftrörelse i samband med att man går upp, som är aningen framåt.

    Sen av erfarenhet för min del så när en tjej kan knipa samtidigt så det stramar åt när hon rider är bland det bästa. Så tjejer.. Gör knipövningar

  • Tue 12 Nov 2019 09:58
    #2

    Du måste piska på hästen medan du rider, annars lyder den inte!

  • Tue 12 Nov 2019 10:29
    #3
    +1

    Det blir bäst när tjejen rider för sin skull, inte för min. Det är mer en psykisk sak än fysisk (även om jag föredrar att vara överst:).

  • Tue 12 Nov 2019 20:50
    #4

    Man blir bra genom ihärdigt övande. Ska vi ses? :D

  • Anonym (Dukti­ga)
    Wed 13 Nov 2019 04:41
    #5

    Hur många tjejer är riktigt bra på att rida killar?

  • Anonym (H)
    Fri 15 Nov 2019 10:25
    #6
    Anonym (Duktiga) skrev 2019-11-13 04:41:29 följande:

    Hur många tjejer är riktigt bra på att rida killar?


    Inte särskilt många. Jag har träffat en som visste hur hon skulle röra sin fitta över kuken. Men generellt är kvinnor rätt dåliga i sängen.
  • Fri 15 Nov 2019 13:42
    #7
    Anonym (H) skrev 2019-11-15 10:25:22 följande:
    Inte särskilt många. Jag har träffat en som visste hur hon skulle röra sin fitta över kuken. Men generellt är kvinnor rätt dåliga i sängen.
    Fast så där kan man ju egentligen inte säga. Du utgår ju efter dina preferenser och de representerar kanske inte män i allmänhet? Du har träffat en kvinna som av en slump rörde sig över din kuk precis så som du önskar. För mig kanske samma rörelse skulle vara mindre skön?

    Tex är "slicka fitta" en grej som är omöjlig att ha ETT facit för. Mina tre senaste sexpartners har haft helt olika preferenser hur det ska göras.

    För båda könen, en gång för alla - Sex blir så bra man gör det och öppen kommunikation är alltid bästa sättet att uppnå det man tycker är bra/skönt/sexigt.


  • Thu 12 Dec 2019 15:34
    #8

    Jag älskar att rida. Det sättet att bli bra är att träna. Fråga killen hur han vill ha det. Tids nog lär man sig och vet vilka knep man ska använda.

  • Thu 12 Dec 2019 18:50
    #9

    Att hon har rytm snabbt eller långsam... är lyhörd ... följsam...

  • Anonym (Dukti­ga)
    Fri 13 Dec 2019 07:41
    #10
    Emmca skrev 2019-12-12 15:34:50 följande:

    Jag älskar att rida. Det sättet att bli bra är att träna. Fråga killen hur han vill ha det. Tids nog lär man sig och vet vilka knep man ska använda.


    Är du riktigt bra på det växlar du tempo?
  • Fri 13 Dec 2019 08:05
    #11
    Anonym (Duktiga) skrev 2019-12-13 07:41:23 följande:
    Är du riktigt bra på det växlar du tempo?
    Ja det gör jag.
  • Anonym (Lust är viktig­are än teknik­)
    Fri 13 Dec 2019 08:10
    #12
    +1

    Att vilja göra det och att du gillar att göra det är långt viktigare än teknik. En kvinna kan vara väldigt oerfaren och dålig i sängen, men har hon bara lust och vill göra olika saker blir det ofta (ganska) bra ändå.

    Teknik är rätt överskattat. En trevlig bonus, men inte mer.

  • Anonym (plats­)
    Fri 13 Dec 2019 08:17
    #13

    Låt mig ge dig ett tips.

    Min fru brukar rida mig på det här sättet och det är enormt skönt och även visuellt tilltalande och upphetsande.

    Hon sitter på huk med fötterna placerade på varsin sida av mig. Ofta ansiktet vänt mot mig. Sen sänker hon sig över kuken och låter den glida in. Hon glider långsamt upp och ner längs kukskaftet och kramar samtidigt. Det ända som rör mig är hennes fitta som långsamt kramande glider upp och ner längs kuken samt även hennes händer som är placerade på mitt bröst. Sen tittar hon rätt intensivt mig i ögonen för att följa med min stegring. Min orgasm som pulserar i henne brukar pågå och krampa i ca 15-20 sekunder. 

    Det kräver ju starka ben, stark mage och rygg. Ett gott skäl att träna kanske? Samt - det är utmärkt träning i sig. 

    Ibland har hon stayups på sig och jag brukar låta händerna smeka nylonet och spetskanten som omger hennes spända lår. Den känslan ihop med känslan av hennes kramande fitta samt synen på hur mitt blankvåta kukskaft glider in och ut brukar vara för mycket....

Svar på tråden Hur blir man bra på att rida???