• Anonym (Kluve­n)
    Tue 12 Nov 2019 07:32
    178 visningar
    7 svar
    7
    178

    Hur vet man om en man vill vara mer än vän egentligen?

    Vän vs intresserad? Hur vet man? Hur beter ni er mot en tjej om ni faktiskt är intresserad?

  • Svar på tråden Hur vet man om en man vill vara mer än vän egentligen?
  • Anonym (Manet­en)
    Tue 12 Nov 2019 07:37
    #1

    Jag beter mig inte direkt annorlunda då det egentligen inte spelar någon roll om jag är intresserad eller inte. Så hade det varit mig hade du antagligen fått fråga rakt ut, är du själv intresserad hade du fått säga det klart och tydligt. Risken är dock att en kille som jag hade reagerat med att tro att du bara skojade.

  • Tue 12 Nov 2019 09:10
    #2

    Högst individuellt givetvis och beror på i vilket sammanhang och situation.

    Men annars rent generellt så är det väl mer flirt, mer intresse av att träffas på tu man hand, lite mer närhet, gulliga sms, att bry sig om en på ett mer ömsint sätt etc...

  • Anonym (Kluve­n) Trådstartaren
    Tue 12 Nov 2019 11:53
    #3

    Tack ni som svarat.

  • Anonym (A)
    Tue 12 Nov 2019 15:55
    #4
    Fjäril kär skrev 2019-11-12 09:10:52 följande:
    Högst individuellt givetvis och beror på i vilket sammanhang och situation.

    Men annars rent generellt så är det väl mer flirt, mer intresse av att träffas på tu man hand, lite mer närhet, gulliga sms, att bry sig om en på ett mer ömsint sätt etc...
    Håller med
  • Anonym (Följe­r)
    Tue 12 Nov 2019 15:56
    #5

    Undrar också

  • Anonym (ColaZ­ero)
    Tue 12 Nov 2019 20:05
    #6

    Om jag vill vara mer än vän så har jag mer ögonkontakt, håller den längre. Vill inte ha djup ögonkontakt om jag inte är mer intresserad än att ha som vän. Skojar och retas lite mer. Får henne att skratta, le.  Frågar mer frågor. osv. 

    Allt lite mer extra än mot en vän , skulle våga mer att gå jag rakt på sak och fråga ut henne på dejt . Är i en sådan situation nu och försöker finna modet. 
     
    Men det är svårare när man verkligen gillar någon och man inte känner eller ser något tillbaka direkt.

  • Anonym (Smash­ing)
    Wed 13 Nov 2019 08:19
    #7

    Kvinnor utgår från att män vill ligga. Är han snäll och trevlig, så har han en baktanke.

Svar på tråden Hur vet man om en man vill vara mer än vän egentligen?