• Anonym (Arg)
    Tue 12 Nov 2019 16:05
    481 visningar
    31 svar
    31
    481

    Hur bli av med flickvännens ex?

    Hej!

    Tänkte höra lite om ni har råd om vår situation. Är så jävla trött på att min flickvän mår dåligt pga detta.

    Vi har varit tillsammans i 5 år och hennes föredetta verkar inte kunna släppa henne. Hon har klippt alla band för 5 år sedan. Gjorde klart att hon inte vill ha med honom att göra.

    Han hör av sig med jämna mellanrum, han har lagt ut uppgifter om min flickvän som vi fått veta av människor som känner honom, dom har tagit kontakt med oss och sagt vad han håller på med.

    Min flickvän tror på att ignorera totalt, hon säger att man inte ska ge någon form av respons alls. Det är det han vill. Jag tror seriöst han är psykopat. Vem släpper inte någon efter så lång tid? Han var inte snäll mot henne därför är hon rädd och tycker det skulle vara jobbigt att anmäla.

    Jag skulle helst av allt vilja mangla honom. Hon har inte berättat hur dåligt hon mår tills idag då hon sett honom. Jag skulle bara vilja spöa honom, min flickvän har bett mig inte ingripa. Jag vet dock att han skulle bli livrädd. Kvinnor kan han ge sig på men män det vågar han inte. Enligt flickvännen skulle han gå direkt och anmäla mig.

    Jag är inte för våld men kan man med att slå en kvinna kan man väl med att gå man mot man utan att springa till polisen. Han vet inte om att hon är tillsammans med mig tror vi, jag vill egentligen bara visa mig och skrämma honom.

    Vi vill bara att han slutar!

  • Svar på tråden Hur bli av med flickvännens ex?
  • Anonym (Arg) Trådstartaren
    Tue 12 Nov 2019 17:55
    #1

    Ingen som har något att komma med?

  • sextio­talist
    Tue 12 Nov 2019 18:00
    #2

    Du skulle nog förvärra situationen om du la dig i. Han skulle vända detta till sin fördel.

    Fortsätt ignorera, kolla med en jurist om det finns något som kan falla under förtal eller stalking.

    Det är nog den enda vägen

  • Anonym (A)
    Tue 12 Nov 2019 18:03
    #3
    sextiotalist skrev 2019-11-12 18:00:57 följande:
    Du skulle nog förvärra situationen om du la dig i. Han skulle vända detta till sin fördel.
    Fortsätt ignorera, kolla med en jurist om det finns något som kan falla under förtal eller stalking.
    Det är nog den enda vägen
    Håller med
  • Tue 12 Nov 2019 18:04
    #4

    Skräm skiten ur fanskapet

  • Anonym (Ö)
    Tue 12 Nov 2019 18:07
    #5

    Hon kanske kan polisanmäla för ofredande.

  • Anonym (Mili)
    Tue 12 Nov 2019 18:30
    #6

    Är han psykopat eller där i närheten kommer du aldrig att vinna. Din flickvän har rätt, ge ingen respons. All form av respons kommer bara göra saken värre. Till slut försvinner han när han inte får någon näring. Don?t feed the troll passar bra in här.

  • Tue 12 Nov 2019 18:42
    #7
    Anonym (Mili) skrev 2019-11-12 18:30:38 följande:

    Är han psykopat eller där i närheten kommer du aldrig att vinna. Din flickvän har rätt, ge ingen respons. All form av respons kommer bara göra saken värre. Till slut försvinner han när han inte får någon näring. Don?t feed the troll passar bra in här.


    Tjejen har inte gett respons på 5 år ju
  • Tue 12 Nov 2019 18:42
    #8
    Anonym (Mili) skrev 2019-11-12 18:30:38 följande:

    Är han psykopat eller där i närheten kommer du aldrig att vinna. Din flickvän har rätt, ge ingen respons. All form av respons kommer bara göra saken värre. Till slut försvinner han när han inte får någon näring. Don?t feed the troll passar bra in här.


    Tjejen har inte gett respons på 5 år ju
  • Tue 12 Nov 2019 18:43
    #9
    Anonym (Mili) skrev 2019-11-12 18:30:38 följande:

    Är han psykopat eller där i närheten kommer du aldrig att vinna. Din flickvän har rätt, ge ingen respons. All form av respons kommer bara göra saken värre. Till slut försvinner han när han inte får någon näring. Don?t feed the troll passar bra in här.


    Tjejen har inte gett respons på 5 år ju
  • Anonym (Mili)
    Tue 12 Nov 2019 18:45
    #10
    Giftskåneman skrev 2019-11-12 18:43:06 följande:

    Tjejen har inte gett respons på 5 år ju


    Mja, det tror jag nog inte fullt ut på. Nån form av respons har han nog fått. Ingen skulle fortsätta sådär i 5 år annars.
Svar på tråden Hur bli av med flickvännens ex?