• Thu 14 Nov 2019 16:24
    605 visningar
    1 svar
    1
    605

    Hjälp student förbättra miljön

    Hej!

    Jag och 4 kursare har ett projekt som går ut på att hitta en lösning som kan förbättra miljön. Vi behöver till detta information om hur samhällets medborgare tycker och tänker för att komma på en möjlig lösning. Det är här ni, snälla människor, kommer in i bilden. Vi hade varit väldigt tacksamma om ni velat hjälpa oss med det här genom att svara på en enkel enkät. Den består av 11 frågor och tar mindre än 5 minuter att besvara. Så om ni har 5 minuter över så klicka på länken och få vetskap att ni fått 5 studenter att gå i taket av glädje.

    Länk: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfuqiu9nUpC3ElLyvMqJEs3FA9tm2yXTrpIq94vVPWLbMNAfw/viewform?usp=sf_link

    Tack så mycket på förhand!!
  • Svar på tråden Hjälp student förbättra miljön
  • Fri 15 Nov 2019 00:01
    #1

    Jag hade gärna svarat men det blir väldigt konstigt att ni förutsätter att en åker bil som minst en gång i veckan. Jag kan av den anledningen inte svara på frågan för jag åker väldigt sällan bil. Reabiliteten blir ju låg för det går inte att mäta människors val av transportmedel och hur ofta de väljer respektive transportmedel om det inte finns ett alternativ som passar. Det är ju stor skillnad på en gång i veckan och färre än en gång i veckan eller en gång i månaden.

Svar på tråden Hjälp student förbättra miljön