• Anonym (Halvd­ant)
    Mon 18 Nov 2019 01:03
    2102 visningar
    81 svar
    81
    2102

    Vad känner ni er sämst på med sex?

    Vill gärna höra era akilleshälar när det gäller sex, om man nu kan säga så?

    Vad känner ni er dåliga på eller mindre bra? Kanske osäkra på?

    Kan det variera från person till person, eller har det blivit en grej ni liksom failar på eller känner er otillräckliga allmänt på?

    Ni får så klart även delge vad ni är bra/bäst på om ni vill?:P

  • Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?
  • Anonym (Sara)
    Mon 18 Nov 2019 01:14
    #1

    Det jag känner mig absolut sämst på är att ens få min sambo att vilja ha sex. Jag har slutat försöka för jag orkar inte längre bli dissad varje gång. Så jag är nog sämst på att vara attraktiv för min sambo (vet dock att jag är det för andra).

  • Anonym (/)
    Mon 18 Nov 2019 08:28
    #2

    Nja, om det räknas är det väl själva grunden, att hitta någon som vill ha sex med mig.

  • Mon 18 Nov 2019 08:44
    #3

    Tjej här! Känner mig ibland dålig på att rida. Mest för att jag hade en kille som näst intill sa att jag inte var särskilt bra på det! Sånt sätter sig i huvet tyvärr.
    Även om detta va flera år sedan så undviker jag det gärna. Om jag rider en kille och han tar tag i mina höfter och liksom lyfter mig upp och ner tar jag som ett tecken på att jag gör det dåligt så att han måsta hjälpa till.

  • Anonym (JP)
    Mon 18 Nov 2019 08:58
    #4

    Jag är likt Sara dålig på att attrahera min man.

    I övrigt är jag dålig på att rida (får dålig takt) och jag är dålig på att knipa samtidigt som vi knullar (jag får inte kontroll på musklerna när vi rör oss).

    Tror att jag är helt okej på att suga. Ingen expert på något vis, men det är nog det som är min starkaste sida.

  • Anonym (mmm)
    Mon 18 Nov 2019 09:05
    #5

    Vi har ett mycket bra sexliv så har svårt att komma på något specifikt att skriva. Somliga skulle säkert tycka att vårt sexliv är tråkigt för vi gör nästan likadant varje gång, men det är så vi vill ha det. Vi vet vilka ca 3-4 saker som fungerar bäst och då gör vi de sakerna (med viss variation) 

    Det kan jag fundera på är nu med åldern ( ca 50) att klimakteriet är på ingång och att kroppen är oberäknelig. Förr hade jag väldigt lätt att komma i stämning och det tog inte många minuter att vara i gång, men nu är det beroende på dagsformen och ibland går det inte alls. Då spelar det ingen roll hur sugen jag är mentalt, det sker inget rent fysiskt, hur mycket man än vill. Det är som om kroppen blir stum. Sedan nästa dag kan det gå hur bra som helst. 

  • Anonym (Känns­)
    Mon 18 Nov 2019 09:47
    #6
    CitronTulo skrev 2019-11-18 08:44:21 följande:

    Tjej här! Känner mig ibland dålig på att rida. Mest för att jag hade en kille som näst intill sa att jag inte var särskilt bra på det! Sånt sätter sig i huvet tyvärr.


    Känner du dig dålig då. Är Drömmen att bli bra på det?
  • Anonym (Känns­)
    Mon 18 Nov 2019 09:50
    #7

    [quote=80042580][quote-nick]Anonym (JP) skrev 2019-11-18 08:58:36 följande:[/quote-nick]

    I övrigt är jag dålig på att rida (får dålig takt) och jag är dålig på att knipa samtidigt som vi knullar (jag får inte kontroll på musklerna när vi rör oss).

    /quote]

    Går det att träna upp musklerna blir det någon skilllnad?

  • Underh­ill
    Mon 18 Nov 2019 09:53
    #8
    CitronTulo skrev 2019-11-18 08:44:21 följande:

    Tjej här! Känner mig ibland dålig på att rida. Mest för att jag hade en kille som näst intill sa att jag inte var särskilt bra på det! Sånt sätter sig i huvet tyvärr.
    Även om detta va flera år sedan så undviker jag det gärna. Om jag rider en kille och han tar tag i mina höfter och liksom lyfter mig upp och ner tar jag som ett tecken på att jag gör det dåligt så att han måsta hjälpa till.


    Ett bra samspel är ju att föredra oavsett ställning. Trist kommentar du fick. Förstår att det sätter sig. Ny man nya möjligheter :) Ride on. E ju för himla gött att bli riden.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Känns­)
    Mon 18 Nov 2019 09:56
    #9
    Underhill skrev 2019-11-18 09:53:10 följande:

    E ju för himla gött att bli riden.


    Vad är det som gör det skönt att bli riden?
  • Mon 18 Nov 2019 10:19
    #10
    Anonym (Känns) skrev 2019-11-18 09:47:48 följande:
    Känner du dig dålig då. Är Drömmen att bli bra på det?
    Har aldrig varit min favvoritställning iof, då jag hellre blir påsatt än är den som har kommandot, haha!
    Känner mig inte dålig som människa, men känner mig osäker i just det läget vilket inte är någon bra kombo när man har sex och vill fokusera på att det är skönt etc. Har aldrig kommit när jag ridit vad jag kan minnas..
Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?