• Anonym (Ava)
    Fri 22 Nov 2019 13:06
    8832 visningar
    289 svar
    289
    8832

    Min kille vänstrar känner sej som en idiot

    Jag erkänner. Jag har gjort det man absolut inte får göra. Jag har kollat i min killes mobil.

    Lång historia kort. Blev lämnad av min exman för 3 år sedan efter att ha varit gifta i 15 år. Med facit i hand visade det sej att han haft en annan bakom ryggen på mej i flera år. Om jag inte varit så dum och blåögd hade jag avslöjat honom i tidigt skede och sluppit ett par år av förnedring. Alla klassiska tecken fanns där såklart men jag blundade och alla bevis fanns såklart i mobiltelefonen. På den tiden skulle jag aldrig snoka. Inte ens om telefonen låg ouppblåst framför mej. Jag är egentligen en sån person som aldrig läser det som inte angår mej. Ligger det ett vykort med texten uppåt på köksbordet och det inte är adresserat till mej läser jag det inte. Inte heller kollade jag exets mobil efter han släppt bomben fastän jag kunde alla hans inlogg.

    Det tog ett år innan jag vågade gå ut genom dörren igen. Och så träffade jag honom. Blev mot min vilja kär igen. Förra nyår förlovade vi oss. Än så långe är vi särbor. Både han och jag har tonårsbarn som vi har vv. Planen var att flytta ihop om ett par år när barnen slutat gymnasiet och är mer självgående. Vis av erfarenheten med mitt ex har jag lovat mej själv att aldrig låta mej förnedras och trampas på mer. Jag har lovat mej själv att aldrig mer hamna i den situationen jag var med mitt ex, att leva ovetande årsvis.

    Förra helgen när jag skulle hämta min nuvarandes mobil från övervåningen kom det ett sms som jag råkade se där det stod ? kan inte få dej ur mina tankar?. På natten tog jag hans mobil och såg det jag misstänkte. En sms- konversation med en tjej sen september. Dom har inte träffats än vad jag förstått. Hon har skickat bild på sej där hon visar brösten och han den jävlen har skickat dn bild på sej från vår semester ihop i somras. Den enklaste hade varit att slänga allt i ansiktet på honom och dra. Nånstans känner jag att jag vill göra slut med honom där han får veta anledningen utan att jag avslöjar att jag sjunkit så lågt att jag gått igenom hans mobil. Kom med tips på hur jag ska göra!

  • Svar på tråden Min kille vänstrar känner sej som en idiot
  • Anonym (Grus i dojjan­.)
    Fri 22 Nov 2019 13:48
    #1
    -1
    Anonym (Ava) skrev 2019-11-22 13:06:50 följande:

     På natten tog jag hans mobil och såg det jag misstänkte. En sms- konversation med en tjej sen september. Dom har inte träffats än vad jag förstått. Hon har skickat bild på sej där hon visar brösten och han den jävlen har skickat dn bild på sej från vår semester ihop i somras. Den enklaste hade varit att slänga allt i ansiktet på honom och dra. Nånstans känner jag att jag vill göra slut med honom där han får veta anledningen utan att jag avslöjar att jag sjunkit så lågt att jag gått igenom hans mobil. Kom med tips på hur jag ska göra!


    Och han hade förstås inte någon låskod på sin mobil?
    Dra den där med rödluvan också är du snäll.
  • Fri 22 Nov 2019 13:51
    #2

    Fast när du endå ska dumpa honom så kan du faktiskt med gott samvete sjunka till hans låga nivå o erkänna att du snokat.

  • Anonym (Ava) Trådstartaren
    Fri 22 Nov 2019 14:59
    #3
    Pierott skrev 2019-11-22 13:51:52 följande:

    Fast när du endå ska dumpa honom så kan du faktiskt med gott samvete sjunka till hans låga nivå o erkänna att du snokat.


    Tack, men jag bad om andra tips. Och att det är lågt behöver du inte påminna mej om.
  • Anonym (Bea)
    Fri 22 Nov 2019 15:04
    #4
    +4
    Anonym (Ava) skrev 2019-11-22 14:59:51 följande:
    Tack, men jag bad om andra tips. Och att det är lågt behöver du inte påminna mej om.

    Kommer inte SMS upp på displayen när de kommer, även om mobilen är låst? Jag har i alla fall sett SMS som kommit till min man på hans telefon när jag flyttat på den. Fråga vem X är och se hur han reagerar.

    Jag förstår inte riktigt den indignerade tonen vad gäller att kolla i någon annans mobil. Jag kollar aldrig min mans mobil eller mail men om jag på allvar misstänkte något skulle jag inte alls dra mig för att göra det. Om inte han spelar rent så tänker jag inte heller göra det och när det gäller otrohet så står hela mitt liv på spel. Klart att jag skulle kolla, om jag misstänkte något.
    Kram till dig TS, vilken skitsituation, två gånger också.

  • Anonym (Louis­e)
    Fri 22 Nov 2019 15:18
    #5
    Anonym (Grus i dojjan.) skrev 2019-11-22 13:48:26 följande:

    Och han hade förstås inte någon låskod på sin mobil?

    Dra den där med rödluvan också är du snäll.


    Man ser sms även fast telefonen ligger låst. Både när de kommer samt om man flyttar på mobilen.

    Säg precis som du skrev här TS, jag skulle hämta din mobil. Då kom ett sms som jag spontant läste.
  • Anonym (Slut)
    Fri 22 Nov 2019 15:26
    #6

    Bara gör slut och dra

  • Anonym (Jisse­s)
    Fri 22 Nov 2019 15:32
    #7
    +5

    Helt rätt att kolla hans mobil. Herre gud vad finns det för mesiga människor. Jag själv skulle inte göra det för att nyfiket snoka, då har jag bättre saker för mig. Men misstänker man eller har fått reda på otrohet, vad finns det ens att tveka på? Bättre att rädda sig själv än sin "stolthet" att man är nån Jesus för att man inte snokar i andras grejer. Moralpredika snoka gentemot otrohet? Seriöst? Om man för den delen inte tycker att otrohet är helt okej då, då kanske man tycker att snoka är värre. Men dit tillhör inte jag. Och jag har snokat i en av mina partners mobiler, bara en. Och ja, han var otrogen men satan så slug och uträknat så inga sms där inte, dolda appar som han tillslut missade att radera, efter två år.

  • Anonym (Grus i dojjan­.)
    Fri 22 Nov 2019 15:43
    #8
    -1
    Anonym (Louise) skrev 2019-11-22 15:18:02 följande:
    Man ser sms även fast telefonen ligger låst. Både när de kommer samt om man flyttar på mobilen.

    Säg precis som du skrev här TS, jag skulle hämta din mobil. Då kom ett sms som jag spontant läste.
    Ja när det kommer fram ja, men här har "hon" läst en hel konversation. Då måste "hon" gått in i mobilen för att få tag på den. Eller hur.
    Rena påhittet från början till slut.
  • Fri 22 Nov 2019 15:58
    #9
    Anonym (Grus i dojjan.) skrev 2019-11-22 15:43:49 följande:

    Ja när det kommer fram ja, men här har "hon" läst en hel konversation. Då måste "hon" gått in i mobilen för att få tag på den. Eller hur.

    Rena påhittet från början till slut.


    Hon skrev ju att hon gjorde precis det.

    Alla har inte kodlos heller.
  • Fri 22 Nov 2019 15:58
    #10
    Anonym (Grus i dojjan.) skrev 2019-11-22 15:43:49 följande:

    Ja när det kommer fram ja, men här har "hon" läst en hel konversation. Då måste "hon" gått in i mobilen för att få tag på den. Eller hur.

    Rena påhittet från början till slut.


    Hon skrev ju att hon gjorde precis det.

    Alla har inte kodlås heller
Svar på tråden Min kille vänstrar känner sej som en idiot