• Sun 24 Nov 2019 13:18
    2942 visningar
    30 svar
    30
    2942

    Det konstigaste en partner/ligg velat göra inom sex?

    Vilka är de konstigaste önskemålen/förslagen du fått från någon när det handlar om sex? Gick du med på det? Hur var det när ni gjorde det? Eller sa du nej?

    Mitt konstigaste var en kk som ville bli ?våldtagen?. Jag avböjde för jag litade inte hundra på henne för en sån grej. Kan dock ångra det lite ibland.

  • Svar på tråden Det konstigaste en partner/ligg velat göra inom sex?
  • GGN
    Sun 24 Nov 2019 13:40
    #1

    Följer.

  • Anonym (Mia)
    Sun 24 Nov 2019 13:41
    #2

    Konstigt och konstigt, men en kille ville att jag skulle kissa på honom och det gjorde jag i duschen.

  • Sun 24 Nov 2019 13:45
    #3

    Hela min sexualitet anses nog som konstigt för en stor del av den normativa befolkningen....

  • Anonym (S)
    Sun 24 Nov 2019 15:27
    #4

    Träffade en tjej som ville bli hårt piskad på stjärten med mattpiskare. Det vägrade jag.

  • Anonym (Förvå­nad)
    Sun 24 Nov 2019 15:49
    #5

    Första gången med denna tjej, ber hon mig plocka ut tampongen vars snöre hade åkt med in :)

    Jag provade med två fingrar och saxteknik, funkade inte,

    Jag fick ?order? att använda alla fingrar! Då fick jag tag i snöret!

    Efter den gången blev vi ett par!

  • Anonym (Anals­ex med "porrs­kadad"­)
    Sun 24 Nov 2019 16:12
    #6

    Inte så konstigt kanske: Hon ville att jag skulle sätta på henne i analen, spruta henne i ansiktet och sådana grejer.

    Det riktigt konstiga var att hon skällde på mig efteråt, att jag var porrskadad och borde fatta hur förnedrande sådant är.

    Efter ett tag började jag vägra för jag visste att jag skulle få skäll efteråt. "censur mig i röven! Snälla, censur mig i röven" kunde hon skrika när vi kommit igång. Jag sa nej, då stoppade hon in den där själv och red tills jag kom. Sådana grejer, sedan med skäll om att jag var porrskadad efteråt. Fattar du inte att analsex är perverst? osv.

    Eller om hon gav mig oralsex. Du måste säga till i god tid och du får inte komma i ansiktet eller i munnen, det är förnedrande, jag gillar inte det och det är porrskadat.  När jag sa till slutade hon inte ändå, och då var det skäll efter. En gång slet jag nästan ut och kom på golvet istället. Då kladdade hon med det på golvet i ansiktet och klagade sedan att jag var porrskadad som hade sprutat henne i ansiktet.

    Hon kunde rida mig jättesnabbt och hårt med baken och skrika som fan för att sedan klaga på att det där var inte att vi älskade utan du censur mig i röven och du är porrskadad.

    Fick höra att jag var porrskadad efter nästan varje gång, att det kändes förnedrande osv. Fast att det var HON som styrde varenda sexakt väldigt dominant så var det jag som var porrskadad och behandlade henne som ett objekt.

  • Anonym (Anals­ex med "porrs­kadad"­)
    Sun 24 Nov 2019 16:12
    #7
    +1

    Inte så konstigt kanske: Hon ville att jag skulle sätta på henne i analen, spruta henne i ansiktet och sådana grejer.

    Det riktigt konstiga var att hon skällde på mig efteråt, att jag var porrskadad och borde fatta hur förnedrande sådant är.

    Efter ett tag började jag vägra för jag visste att jag skulle få skäll efteråt. "censur mig i röven! Snälla, censur mig i röven" kunde hon skrika när vi kommit igång. Jag sa nej, då stoppade hon in den där själv och red tills jag kom. Sådana grejer, sedan med skäll om att jag var porrskadad efteråt. Fattar du inte att analsex är perverst? osv.

    Eller om hon gav mig oralsex. Du måste säga till i god tid och du får inte komma i ansiktet eller i munnen, det är förnedrande, jag gillar inte det och det är porrskadat.  När jag sa till slutade hon inte ändå, och då var det skäll efter. En gång slet jag nästan ut och kom på golvet istället. Då kladdade hon med det på golvet i ansiktet och klagade sedan att jag var porrskadad som hade sprutat henne i ansiktet.

    Hon kunde rida mig jättesnabbt och hårt med baken och skrika som fan för att sedan klaga på att det där var inte att vi älskade utan du censur mig i röven och du är porrskadad.

    Fick höra att jag var porrskadad efter nästan varje gång, att det kändes förnedrande osv. Fast att det var HON som styrde varenda sexakt väldigt dominant så var det jag som var porrskadad och behandlade henne som ett objekt.

  • En manlig man
    Sun 24 Nov 2019 20:58
    #8

    Haha, den var bra????

  • Anonym (Manne­n)
    Sun 24 Nov 2019 22:44
    #9
    Anonym (S) skrev 2019-11-24 15:27:45 följande:

    Träffade en tjej som ville bli hårt piskad på stjärten med mattpiskare. Det vägrade jag.


    Vilken härlig syn ...blev så full av skratt...
  • Anonym (Lisa)
    Mon 25 Nov 2019 19:25
    #10

    Va ihop med en man som alltid ville sniffa på mina fötter, strumpor och till och med i mina skor. En fotfetischist m.a.o. och det är ju inget fel i det egentligen men för mig blev det mest pinsamt.

Svar på tråden Det konstigaste en partner/ligg velat göra inom sex?