• Anonym (Anonym kvinna)

    Fråga till män - är en sexuellt utsvulten kvinna frånstötande?

    En fråga till er män

    Om ni fick veta att en gift kvinna som ni var attraherade av (utseendemässigt och mentalt) inte haft sex på 20 år - skulle ni tycka att det var lite frånstötande då? Att det var så konstigt så att ni skulle dra er tillbaka från en så konstig person? Eller tvärt om? Spelar det nån roll?

  • Svar på tråden Fråga till män - är en sexuellt utsvulten kvinna frånstötande?
  • KlantSmurfen

    Det beror ju på varför, är orsaken "sexlöst förhållande i 20 år" spelar det ingen roll.

  • Anonym (Anonym kvinna)
    KlantSmurfen skrev 2019-11-28 15:20:06 följande:

    Det beror ju på varför, är orsaken "sexlöst förhållande i 20 år" spelar det ingen roll.


    Jo, vi tänker oss att orsaken är ett sexlöst förhållande (med barn) i 20 år
  • Xzx
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-28 15:05:00 följande:

    En fråga till er män

    Om ni fick veta att en gift kvinna som ni var attraherade av (utseendemässigt och mentalt) inte haft sex på 20 år - skulle ni tycka att det var lite frånstötande då? Att det var så konstigt så att ni skulle dra er tillbaka från en så konstig person? Eller tvärt om? Spelar det nån roll?


    Beror till 100% varför det är så! Kan ju finnas alla möjliga typer av anledningar till det.


    Men lite sådär generellt är det inte problem alls för mig - snarare skulle jag tycka att det vore sjukt fint om hon vill ligga med mig för första gången på så länge! =)

  • Anonym (Dickie)
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-28 15:05:00 följande:

    En fråga till er män

    Om ni fick veta att en gift kvinna som ni var attraherade av (utseendemässigt och mentalt) inte haft sex på 20 år - skulle ni tycka att det var lite frånstötande då? Att det var så konstigt så att ni skulle dra er tillbaka från en så konstig person? Eller tvärt om? Spelar det nån roll?


    Om jag finner henne attraktiv så är det snarare tvärtom faktiskt. Så mycket njutning hon missat och nu ska "ta igen" efter alla år. Skulle se det som ett privilegium att få ge henne detta
  • Anonym (Male, 46.)

    Jag skulle direkt backa om jag fick veta det. Finns bakomliggande och stora problem som är orsaken och de vill jag inte ta del av. Då kan jag finna annan kvinna att ligga med.

  • Fritz08

    Absolut inte.

    Skulle tänka att hennes liv är som mitt.

    Att hon lever med en partner som inte uppskattar sex.

  • Anonym (G)

    Det kanske inte är det första man talar om på en första dejt. Jag menar, vem? berättar att man inte haft sex på 20 år. Sex med samma person i 20 år eller sexlöst förhållande i 20 år är liten skillnad i erfarenhet. Ut och njut. Lycka till.

  • Underhill

    Hade inte spelat någon roll om det där andra stämmer.


    E vi överens så kör vi
  • t1000

    Jag skulle vilja ha en bra förklaring på varför ? En kvinna som är gift i 20 år kan ju inte ha något behov av sex alls.

    Dejtade en kvinna som inte hade haft sex med sitt ex på 1 år och hon kunde inte svara på varför hon var tillsammans fast hon inte ville ha sex. Tappade intresset direkt. Sex är för viktig för mig för att träffa nån som inte bryr sig.

Svar på tråden Fråga till män - är en sexuellt utsvulten kvinna frånstötande?