• Fri 29 Nov 2019 11:00
    1279 visningar
    25 svar
    +1
    25
    1279

    Vad har du köpt på rean?

    Vaknade i morse och hade 2536373 mail ang. rean på Black Friday (som är i dag 29 november 2019). Någon som kan relatera? Hehe Cool

    Planerar att köpa Apple Airpods, en ny soffa (om jag hittar nån bra deal) och möjligtvis lite julklappar. Hur tänker ni? Så nyfiken på att veta vad ni har köpt på rean so far? För att få lite inspo lksom!

    Hittills har jag kikat på denna artikel som jag tyckte var väldigt bra: https://modette.se/bast-i-butik/936860-black-friday-ar-live-har-ar-dealsen-du-inte-far-missa. Någon som har andra tips? OskyldigCiao!
  • Svar på tråden Vad har du köpt på rean?
  • Fri 29 Nov 2019 11:02
    #1

    Ingenting.

    Däremot ska vi hämta tapeter vi beställde för en månad sedan, så vi får rabatt på dom.

  • Fri 29 Nov 2019 11:56
    #2

    Jag hade två saker på min lista. En speciell hudvårdsprodukt som jag annars bara köper på taxfree pga JÄTTEDYR! Som nu kändes prisvärd med 40% rabatt. Och sen en laptop.
    Hittade precis det jag skulle ha så nu är jag nöjd.

  • Fri 29 Nov 2019 12:04
    #3
    -1 +1

    Jag har köpt lite godis på hemköp. That's it.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Fri 29 Nov 2019 12:15
    #4
    -1 +1

    Hundmat, kattmat, bajspåsar och kattsand. Men det var månadens påfyllning och skulle ha inhandlats i vilket fall som helst, och inte ett inköp pga rean i sig.

  • Fri 29 Nov 2019 12:22
    #5

    Jag har beställt hörlurar som barnen ska få i julklapp och några julklappsböcker. Ingenting till mig själv. Jag blir mest irriterad av all reklam och hysteri kring Black Friday.

  • Fri 29 Nov 2019 12:38
    #6
    +2

    En vindruta till den ena mc'n och ett par mc-jeans.

    Sparade 1100 kr. Eller man kanske ska se det som att jag brände 1800 kr i stället för 2900 kr.

    Ja, ja. Jag behövde grejerna hursomhelst och är nöjd.

  • LFF
    Fri 29 Nov 2019 13:29
    #7
    +1

    Tidigare i veckan: Lego Boost Builder som gemensam julklapp till barnen.
    Förköp igår kväll: Ny telefon till mig
    Idag: Skidkläder till barnen inför Vemdalsresa v5. 

    Vet inte om sambon shoppat loss på något mer.

  • Fri 29 Nov 2019 14:27
    #8

    Åh där sa du nått! Var hittade du skidkläder till bra pris? Ska till Åre över nyår!

    Shoppar ni mest till er själva eller till övriga familjemedlemmar? Saker ni vill ha vs saker ni behöver? Nyfiken Skrattande

  • Fri 29 Nov 2019 14:34
    #9

    Har beställt garn.

  • LFF
    Fri 29 Nov 2019 14:49
    #10
    Carolina Dahlman skrev 2019-11-29 14:27:00 följande:

    Åh där sa du nått! Var hittade du skidkläder till bra pris? Ska till Åre över nyår!

    Shoppar ni mest till er själva eller till övriga familjemedlemmar? Saker ni vill ha vs saker ni behöver? Nyfiken Skrattande


    Vi köpte på Skistars shop. Visst, de är inte biligast men inte dyrast heller. Köpte deras egna märke, EQPE, tvådelat till barnen och ett par byxor till mig. Gissar på att det är bra grejer då deras egna skidlärare ska ha de kläderna denna säsong
Svar på tråden Vad har du köpt på rean?