• Sun 1 Dec 2019 12:40
    2427 visningar
    9 svar
    9
    2427

    Han skiter i mig helt plötsligt

    Hej, jag hade pratat med en kille efter sommarlovet och jag kom tillbaka till skolan. Vi pratade ofta, visade intresse (enligt mig) och han sa att jag var fin och hade bra personlighet. Det kändes som att vi var på g tills han nu för kanske 2 veckor sedan har börjat skita i mig. Han öppnar inte mina snapar förens efter flera dagar och han är nästan alltid den första som sett min story när jag lagt upp något.

    Och irl kollar han inte ens på mig och det gör ont. Det enda jag kan tänka på är vad jag har gjort och om jag borde fråga.

    Vad fan hände? Han bara ingronerar mig? Har han hittat en bättre tjej så jag är hans andra val eller vad händer? Vad ska jag göra?


    Emilia
  • Svar på tråden Han skiter i mig helt plötsligt
  • Sun 1 Dec 2019 12:46
    #1

    Inget du kan göra

  • Anonym (Anony­m 666)
    Sun 1 Dec 2019 12:56
    #2
    Emilia16 skrev 2019-12-01 12:40:59 följande:

    Hej, jag hade pratat med en kille efter sommarlovet och jag kom tillbaka till skolan. Vi pratade ofta, visade intresse (enligt mig) och han sa att jag var fin och hade bra personlighet. Det kändes som att vi var på g tills han nu för kanske 2 veckor sedan har börjat skita i mig. Han öppnar inte mina snapar förens efter flera dagar och han är nästan alltid den första som sett min story när jag lagt upp något.

    Och irl kollar han inte ens på mig och det gör ont. Det enda jag kan tänka på är vad jag har gjort och om jag borde fråga.

    Vad fan hände? Han bara ingronerar mig? Har han hittat en bättre tjej så jag är hans andra val eller vad händer? Vad ska jag göra?


    Glöm honom. Han har uppenbarligen lagt det där bakom sig.
  • Sun 1 Dec 2019 13:27
    #3

    Kan jag inte fråga åtminstone. Nån anledning måste det väl ändå finnas till att han bara ingronerar mig helt plöstligt? Jag kanske har sagt något fel?

  • Sun 1 Dec 2019 14:16
    #4
    Emilia16 skrev 2019-12-01 13:27:08 följande:

    Kan jag inte fråga åtminstone. Nån anledning måste det väl ändå finnas till att han bara ingronerar mig helt plöstligt? Jag kanske har sagt något fel?


    Jo, men du får kanske en lögn till svar
  • Sun 1 Dec 2019 15:25
    #5

    Aa kanske:/

  • Anonym (Sprin­g inte efter honom)
    Sun 1 Dec 2019 17:01
    #6

    Du ska ga vidare. Kvittar varfor han ignorerar dig.

    Har han hittat nagon, enligt honom, "battre" ar det inget du kan gora at det. Du kan ju inte direkt bona och be att han ska ta dig tillbaka (vad hjalper det om han nu inte langre ar intresserad)? Killar trottnar efter ett tag nar de lart kanna tjejer och gar sedan vidare till nasta, som tycks mer spannande an den han redan kanner. Sen kanske det visar sig att hon inte alls ar mer spannande, men det vet han inte an.

    Han kanske bara testar dig, for att se om du blir orolig nar han inte hor av sig? Hor du da av dig sa vet han "var han har dig" och att han kan linda dig runt sitt finger. Hor du inte av dig sa kanske han till sist borjar hora av sig till dig igen eftersom du tydligen inte var sa "into him" som han trodde?

    Eftersom du ar fin och har bra personlighet sa kommer du att traffa nagon annan. Spring inte efter nagon som inte verkar vara intresserad (langre). Ar han intresserad sa hor han av sig igen (kanske efter att ha testat ett par andra tjejer forst och sen insett att det var dig han ville ha).

  • Anonym (Sprin­g inte efter honom)
    Sun 1 Dec 2019 17:05
    #7

    Sahar kan aven vuxna bete sig (inte bara tonaringar). Har last att det kallas att man blir ghostad (googla termen).

  • Sun 1 Dec 2019 17:09
    #8
    Emilia16 skrev 2019-12-01 13:27:08 följande:

    Kan jag inte fråga åtminstone. Nån anledning måste det väl ändå finnas till att han bara ingronerar mig helt plöstligt? Jag kanske har sagt något fel?


    Han har tappat intresset. Sånt händer hela tiden. Han är inte schysst nog att trevligt men ärligt säga att han inte är intresserad längre, det är därför han ghostade dig.

    Det finns inget du kan göra för att väcka hans intresse igen. Attraktion är inte logisk på det sättet.

    Släpp tankarna på honom. Det är lätt att hänga upp sig på någon som dissat en, man kan nästan bli lite småbesatt av personen bara pga att hen är otillgänglig.

    Du är ung, lär dig en sak redan nu: slösa inte en enda minut av livet på killar som inte är intresserade, som inte ger lika mycket som de får och som inte behandlar dig väl!
  • Anonym (nja)
    Sun 1 Dec 2019 19:33
    #9
    LoveRain skrev 2019-12-01 17:09:00 följande:
    Han har tappat intresset. Sånt händer hela tiden. Han är inte schysst nog att trevligt men ärligt säga att han inte är intresserad längre, det är därför han ghostade dig.
    Fast är man så ung som de här personerna är så är det kanske den första erfarenheten, och det är inte så enkelt att veta hur man ska bete sig då. Dessutom tänker jag att de har ju bara pratat. Varför ska han då vara skyldig någon slags förklaring?
Svar på tråden Han skiter i mig helt plötsligt