• Anonym (Undra­nde kvinna­)
    Sun 1 Dec 2019 12:57
    205 visningar
    10 svar
    10
    205

    Åldersskillnad

    Hur ställer ni er när ni får uppvaktning av män som långt mycket yngre än er själva ?

    Inget ovanligt när man va 50 + med män på 30 som uppvaktade en men nu när man passerat väll 60+ och dom vid trettio kommer känns det nästan lite för stor åldersskillnad men svårt och stå emot är nästan ibland.

    Vill gärna höra både kvinnor och mäns erfarenheter :)

  • Svar på tråden Åldersskillnad
  • Sun 1 Dec 2019 22:44
    #1

    Du måste ju vara attraktiv! Det är väl bra?

  • Sun 1 Dec 2019 23:19
    #2
    Pussan skrev 2019-12-01 22:44:21 följande:

    Du måste ju vara attraktiv! Det är väl bra?


    Jag tycker det är jättebra !
  • Anonym (Nej)
    Mon 2 Dec 2019 08:36
    #3

    Kvinnor dejtar inte yngre

  • Anonym (H)
    Mon 2 Dec 2019 14:12
    #4

    Ok om båda är ok med det.

  • Mon 2 Dec 2019 15:05
    #5

    Inge fel om båda går med på och gillar det!jag har en fetish att gilla just äldre kvinnor. Alla tänker ju olika:)

  • Tue 3 Dec 2019 15:06
    #6

    Är själv 28 och kan tycka kvinnor i din ålder är väldigt spännande/attraktiva och välbehållna, hör gärna av dig med ett PM om du vill/M

  • Blower­83
    Tue 3 Dec 2019 16:04
    #7

    Jag är väldigt intresserad av kvinnor runt 45-60. Det finns många fina kurviga damer som är helt underbara.

  • Tue 3 Dec 2019 22:01
    #8
    Anonym (Undrande kvinna) skrev 2019-12-01 12:57:43 följande:

    Hur ställer ni er när ni får uppvaktning av män som långt mycket yngre än er själva ?

    Inget ovanligt när man va 50 + med män på 30 som uppvaktade en men nu när man passerat väll 60+ och dom vid trettio kommer känns det nästan lite för stor åldersskillnad men svårt och stå emot är nästan ibland.

    Vill gärna höra både kvinnor och mäns erfarenheter :)


    va spelar 30 år hit och 30 år dit för roll, när båda är vuxnaDemon60+ på kvinnor är det nya 30 ju!SkålFlört

     
  • Anonym (Palle­)
    Tue 3 Dec 2019 22:42
    #9

    Jag träffa en mulatt tjej på ett jobb som vi jobba på. Hon var dagisfröken och alla ungar ville titta  på när vi grävde och byggde ny lekpark . Och hon var där hela dagarna och vakta dom . Vi blev vänner hon 24 är jag 40 är . Hon sa att kärleken har ingen ålder .. Hon var kåt som fan och vi hade massor med sex efter jobbet så klart. Men min tjej tycke inte om att jag jobba över så mycket , så det ran ut i sanden . Jag tror att jag var  hennes första hingst hon hade mycket att lära och hon lärde sig snabbt också..

  • Anonym (Palle­)
    Tue 3 Dec 2019 22:43
    #10
    +1

    Jag träffa en mulatt tjej på ett jobb som vi jobba på. Hon var dagisfröken och alla ungar ville titta  på när vi grävde och byggde ny lekpark . Och hon var där hela dagarna och vakta dom . Vi blev vänner hon 24 År jag 40 År . Hon sa att kärleken har ingen ålder .. Hon var kåt som fan och vi hade massor med sex efter jobbet så klart. Men min tjej tycke inte om att jag jobba över så mycket , så det ran ut i sanden . Jag tror att jag var  hennes första hingst hon hade mycket att lära och hon lärde sig snabbt också..

Svar på tråden Åldersskillnad