• Bullen38

    Längtan att få barn efter 38 år

    Hej

    Fortsätter på tidigare inlägg och hoppas på svar här med Någon som är över 38 år och försökt få barn under en längre period? 

    Livet kommer i vägen och har brottats med såväl min egen hälsa som med jobb, mobbing och en masa skit så jag barn var inget som jag tänkt på under flera års tid, tyvärr...  nog heller inte min make. Men nu när vi försökt ett tag så känner jag att jag längtar som en tok. Jag är arbetssökande och försöker även ta körkort. Söker någon som är på samma resa. 

  • Svar på tråden Längtan att få barn efter 38 år
  • SvenOlsson

    Roligt att du bestämt dig för att skaffa barn! Vi är många som kan intyga att man aldrig ångrar sig.

    Jag är inte i samma situation, så jag vet inte hur mycket jag kan tillföra. Men jag har tidigare hjälpt en 38-årig kvinna och en 41-årig kvinna - där graviditet uppstod redan på första försöket! (Har hjälpt några fler än så, men yngre och/eller fler försök.) Så jag kanske kan tillföra hopp, det finns de i samma ålder som dig som får bulle i ugnen på momangen

  • Bullen38

    Ok spännande. Nä jag ångrar mig inte det vet jag. Bara jobbigt att inte veta när det känns rätt. Vi ska på utredning och är nervös över vad de kommer säga.

Svar på tråden Längtan att få barn efter 38 år