• Anonym (Fråga­n)
    Mon 2 Dec 2019 16:23
    827 visningar
    18 svar
    18
    827

    Någon vän att prat sex med

    Hej
    Hur många av er har nån att prata sex med utöver er partner
    Utbyta erfarenhet allmänt sex snack INTE för sexuell tillfredsställelse

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Någon vän att prat sex med
  • Anonym (-)
    Mon 2 Dec 2019 17:39
    #1

    Har varken manlig eller kvinnlig vän att prata sex med.

  • Mattia­sk
    Mon 2 Dec 2019 17:57
    #2

    Bara skicka PM.


    Är bra lyssnare å pratar gärna själv med.

  • Mon 2 Dec 2019 18:57
    #3
    +1

    Alternativet: Pratar med okända på nätet saknas. Och jag antar det är en av de mest förekommande mötespunkterna för sexprat. 

  • Mon 2 Dec 2019 19:56
    #4

    Har inte, har haft både kvinnliga och manliga och saknar det nu när frun inte pratar om det särskilt gärna.

  • Mon 2 Dec 2019 21:13
    #5
    +1

    I verkliga livet finns ingen att prata sex med för mig. På nätet finns det, men det brukar oftast gå över från prat till sexuell akt av något slag.

  • Anonym (Fråga­n) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 11:01
    #6
    Tukt skrev 2019-12-02 18:57:46 följande:

    Alternativet: Pratar med okända på nätet saknas. Och jag antar det är en av de mest förekommande mötespunkterna för sexprat. 


    Nopp den saknas inte. För då har du ingen vän att prata med.
  • Tue 3 Dec 2019 11:24
    #7
    Marshmallowgirl skrev 2019-12-02 21:13:21 följande:

    I verkliga livet finns ingen att prata sex med för mig. På nätet finns det, men det brukar oftast gå över från prat till sexuell akt av något slag.


    Hur ser du på det, brukar du haka på?
  • Tue 3 Dec 2019 11:36
    #8
    Gaskarl skrev 2019-12-03 11:24:32 följande:

    Hur ser du på det, brukar du haka på?


    Det törs man väl inte svara på här, för då smattrar det väl bara till i inkorgen.. haha ;) Jag är lite kräsen med de jag väljer ut iallafall ;)
  • Blower­83
    Tue 3 Dec 2019 12:23
    #9

    Jag har ingen som jag kan prata med. Men jag skulle kunna tänka mig att prata med en. Men d gäller ju om allt in om sex.

  • Anonym (A)
    Tue 3 Dec 2019 12:24
    #10

    En nära vän.

  • Anonym (H)
    Tue 3 Dec 2019 12:28
    #11

    Nu behöver jag aldrig prata sex med någon vän, men när jag var yngre gjorde jag det med tjejkompisarna.

  • Anonym (Stina­)
    Tue 3 Dec 2019 12:38
    #12

    Först och främst har jag givetvis min flickvän. Sedan har jag min mentor som är både klok och extremt rak i sin komunikation. Har också turen att ha ett sort kontaktnät både för fysiska och digitala kontakter. Går även på workshops och kurser och assisterar på en del kurser så någon brist på vänner och bekanta att tala sex och relationer med har jag absolut inte. Det svåra är att lägga band på sig och skilja på vanliga vänner och vänner man kan vara extremt öppen och ärlig med.

  • Anonym (50 Years Of Grey)
    Tue 3 Dec 2019 14:22
    #13

    Har en manlig vän som jag kan snackar sex med på ett lite djupare plan, vi träffas kanske bara en gång om året, men då blir det mycket sexsnack.
    Och det är väl givande, men man blir ju bara så avundsjuk, hans sambo älskar hårda tag, bli piskad, tagen analt, fastbunden osv, och det är hon som driver på sexet i deras förhållandet, å så berättar jag med min erfarenheter under senaste året, dvs missionären med släckt lampan 2 gånger. Tyvärr är hans tips på hur man skulle kunna lyfta sexlivet, tex prova analt, binda, piska osv inte applicerbart på min sambo, men det är intressant (fast inte kul) att höra hur sex i olika olika förhållanden kan se ut.

  • Tue 3 Dec 2019 15:55
    #14

    Pratar sex med såväl manliga som kvinnliga vänner och i generella termer också med fullständiga främlingar på nätet.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Tue 3 Dec 2019 17:33
    #15

    Har både kvinnliga och manliga vänner som jag kan diskutera sex med.

  • Tue 3 Dec 2019 17:50
    #16
    Marshmallowgirl skrev 2019-12-03 11:36:16 följande:

    Det törs man väl inte svara på här, för då smattrar det väl bara till i inkorgen.. haha ;) Jag är lite kräsen med de jag väljer ut iallafall ;)


    ;)
  • Mattia­sk
    Wed 4 Dec 2019 21:23
    #17

    Ingen som vill surra lite?

  • Anonym (Lyckl­iga frun)
    Sat 7 Dec 2019 21:03
    #18
    +1

    Jag söker faktiskt någon klok individ till min man, att snacka om sex med! Vi är ett medelålders par som fått ett enormt uppsving i vårt sexliv. Experimenterar och leker mycket, vi har börjat nosa på trekanter med en man till. Min man älskar att se mig njuta och blir tänd av att jag tar för mig, därför ligger urvalet och sexchattandet helt och hållet på mig. Det innebär att jag får mycket bekräftelse och har många att ventilera våra äventyr med... men han har ingen utom mig. Är det någon som skulle vilja messa med honom? Han är en skön individ. <3

Svar på tråden Någon vän att prat sex med