• Mon 2 Dec 2019 18:08
    418 visningar
    5 svar
    5
    418

    Vad tror ni?

    Jag har försökt bli gravid länge utan större framgång. Nu har jag gått en letrozolbehandling med en ovitrellespruta för att få igång ägglossningen.

    Jag började idag må väldigt illa helt plötsligt på jobbet, och har varit så trött några dagar. Idag fick jag även otroligt ömma bröstvårtor.

    Så jag kissade på pinnen och det här är resultatet. Tror ni det är positivt? Har mens på fredag så är alltså på BIM-4. Väldigt tidigt jag vet men jag kunde inte hålla mig.. :D Jag kommer såklart vänta ett tag till och se men vill veta vad ni andra tror. Spänningen är olidlig!

  • Svar på tråden Vad tror ni?
  • Anonym (Posit­ivt)
    Mon 2 Dec 2019 19:30
    #1

    Hej! Så såg mitt ut också när jag var gravid och hade testat i tidigt skede, så jag tror att det är positivt, men kan ju inte lova att det är det men är nästan helt säker :)

  • Mon 2 Dec 2019 19:38
    #2
    Daelviss skrev 2019-12-02 18:08:59 följande:

    Jag har försökt bli gravid länge utan större framgång. Nu har jag gått en letrozolbehandling med en ovitrellespruta för att få igång ägglossningen.

    Jag började idag må väldigt illa helt plötsligt på jobbet, och har varit så trött några dagar. Idag fick jag även otroligt ömma bröstvårtor.

    Så jag kissade på pinnen och det här är resultatet. Tror ni det är positivt? Har mens på fredag så är alltså på BIM-4. Väldigt tidigt jag vet men jag kunde inte hålla mig.. :D Jag kommer såklart vänta ett tag till och se men vill veta vad ni andra tror. Spänningen är olidlig!


    Tycker det ser lovande ut..
  • Tue 3 Dec 2019 11:03
    #3

    Grattis, mina test var mycket svagare när jag var gravid med mina pojkar


  • Tue 3 Dec 2019 21:26
    #4

    Jag tror på positivt! Sådär såg mitt test ut på BIM min förra graviditeten så grattis :) Är det okej om jag bifogar en bild för era synpunkter? Har mixtrat med bilden (vet att man inte borde det), är på BIM -3 eller BIM -4 och testet är ett vanligt från RFSU alltså inget testa tidigt. Har försökt cirka 6 månader med ett syskon och jag hoppas med hela hjärtat att det här inte är ett spökstreck.

  • Tue 3 Dec 2019 21:28
    #5
    Daelviss skrev 2019-12-02 18:08:59 följande:

    Jag har försökt bli gravid länge utan större framgång. Nu har jag gått en letrozolbehandling med en ovitrellespruta för att få igång ägglossningen.

    Jag började idag må väldigt illa helt plötsligt på jobbet, och har varit så trött några dagar. Idag fick jag även otroligt ömma bröstvårtor.

    Så jag kissade på pinnen och det här är resultatet. Tror ni det är positivt? Har mens på fredag så är alltså på BIM-4. Väldigt tidigt jag vet men jag kunde inte hålla mig.. :D Jag kommer såklart vänta ett tag till och se men vill veta vad ni andra tror. Spänningen är olidlig!


    Grattis!!
Svar på tråden Vad tror ni?