• Mon 2 Dec 2019 20:19
    330 visningar
    36 svar
    36
    330

    Väntan på BIM december. Vill ni följas åt?

    Hej, 

    Jag och min man försöker blir gravida igen efter ett missfall i augusti, då vi var i vecka 11. Jag har fått tillbaka min mens och hade ägglossning i helgen. 

    Nu är det bara väntan och väntan.. Finns det några där ute som vill följas åt med BIM i december? 

    Kanske kan hjälpa till med den otåliga väntan att veta att vi är flera :) 

    Finns Ni där ute?

    Kram

  • Svar på tråden Väntan på BIM december. Vill ni följas åt?
  • Mon 2 Dec 2019 20:30
    #1

    Jag hänger på! Har äl på torsdag :)

  • Mon 2 Dec 2019 20:32
    #2

    Vad spännande, Har du några symptom?

  • Tue 3 Dec 2019 01:06
    #3

    Det finns en tråd som heter ?BIM December 2019?, där finns många som följs åt :)

  • Tue 3 Dec 2019 10:55
    #4
    Izzul skrev 2019-12-02 20:19:08 följande:

    Hej, 

    Jag och min man försöker blir gravida igen efter ett missfall i augusti, då vi var i vecka 11. Jag har fått tillbaka min mens och hade ägglossning i helgen. 

    Nu är det bara väntan och väntan.. Finns det några där ute som vill följas åt med BIM i december? 

    Kanske kan hjälpa till med den otåliga väntan att veta att vi är flera :) 

    Finns Ni där ute?

    Kram


    Jag följs gärna åt :)

    Vi försöker med vårat första barn och har väl egentligen precis börjat. Slutade med mini piller i slutet på oktober men har haft turen att få ÄL 1 vecka efter avslut. Den veckan försökte vi inte på riktigt, utan den här helgen har vi förhoppningsvis träffat ÄL väldigt bra. Vi hade sex i fredags kväll och fullt utslag på CB digital lördag morgon, och hade sex söndag (hade väldigt mycket äggviteflytningar då). Tempen dök igår men har gått upp 0.4 grader så jag hoppas att ett ägg har släppt.

    Nu är det en lång väntan på BIM som jag tror är runt den 14e (är lite oregelbunden sen pillerstopp).
  • Tue 3 Dec 2019 12:59
    #5

    Jag hänger gärna på här Jag och min sambo har precis börjat att köra helt oskyddat. Har bim 13/12 alltså är jag bara på äl+8 (eller hur man skriver) å jag får för mig att jag har symptom, men det är ju bara löjligt eller? Höll på att spy flera gånger i morse och känns som att det värker i mina bröst. Någon mer som känner så här?


    Hejhej
  • Tue 3 Dec 2019 15:20
    #6
    SofiaSamuelson89 skrev 2019-12-03 12:59:17 följande:

    Jag hänger gärna på här Jag och min sambo har precis börjat att köra helt oskyddat. Har bim 13/12 alltså är jag bara på äl+8 (eller hur man skriver) å jag får för mig att jag har symptom, men det är ju bara löjligt eller? Höll på att spy flera gånger i morse och känns som att det värker i mina bröst. Någon mer som känner så här?


    Åh vad kul!

    Jag har bim 14-15/12 (lite osäkert), och är på ÄL+2 typ. Så jag verkar bara ha en lutealfas på runt 11-12 dagar. Men allt över 10 dagar ska ändå vara helt okej. Jag har inga symtom än såklart haha, förutom stickningar i vänster äggstock igår, men är nog bara något annat. Ska bli intressant och se vad som visar sig om cirka 12 dagar :) jag kommer självklart uppdatera här om jag får symtom :)
  • Tue 3 Dec 2019 15:42
    #7

    Jag följd också gärna åt!

    Jag och min kille har precis börjat försöka vi också, hade äl för 4 dagar sen och har haft sex två dagar innan och 2 dagar efter så nu håller vi tummarna. Vi är rätt unga jag 20 och han 25 vi har pratat om barn i snart ett år och kände nu att det var dax :)

  • Tue 3 Dec 2019 15:44
    #8

    Jag har helg skrivit fel. Jag har bim 11/12 vet inte vart jag fick 13 ifrån. Okej så roligt :) Försöker ni aktivt genom ägglossnings test och har det mysigt just under den perioden? Eller som vi och bara kör oskyddat?


    Hejhej
  • Tue 3 Dec 2019 15:47
    #9

    Jag har helg skrivit fel. Jag har bim 11/12 vet inte vart jag fick 13 ifrån. Okej så roligt :) Försöker ni aktivt genom ägglossnings test och har det mysigt just under den perioden? Eller som vi och bara kör oskyddat?


    Steeph skrev 2019-12-03 15:20:56 följande:

    Åh vad kul!

    Jag har bim 14-15/12 (lite osäkert), och är på ÄL+2 typ. Så jag verkar bara ha en lutealfas på runt 11-12 dagar. Men allt över 10 dagar ska ändå vara helt okej. Jag har inga symtom än såklart haha, förutom stickningar i vänster äggstock igår, men är nog bara något annat. Ska bli intressant och se vad som visar sig om cirka 12 dagar :) jag kommer självklart uppdatera här om jag får symtom :)


    Hejhej
  • Tue 3 Dec 2019 15:47
    #10

    Jag har helg skrivit fel. Jag har bim 11/12 vet inte vart jag fick 13 ifrån. Okej så roligt :) Försöker ni aktivt genom ägglossnings test och har det mysigt just under den perioden? Eller som vi och bara kör oskyddat?


    Steeph skrev 2019-12-03 15:20:56 följande:

    Åh vad kul!

    Jag har bim 14-15/12 (lite osäkert), och är på ÄL+2 typ. Så jag verkar bara ha en lutealfas på runt 11-12 dagar. Men allt över 10 dagar ska ändå vara helt okej. Jag har inga symtom än såklart haha, förutom stickningar i vänster äggstock igår, men är nog bara något annat. Ska bli intressant och se vad som visar sig om cirka 12 dagar :) jag kommer självklart uppdatera här om jag får symtom :)


    Hejhej
Svar på tråden Väntan på BIM december. Vill ni följas åt?