• Anonym (Up)
    Tue 3 Dec 2019 13:27
    3753 visningar
    100 svar
    100
    3753

    Kollegor som vänstrar

    Några där ute kan säkert känna igen detta. Två kollegor som uppenbart fattar tycke för varandra, båda är i relationer men låtsas som inget inför arbetskamraterna. Trots att alla vet och att det är så uppenbart.

    Det är inte direkt så att jag bryr mig, det är deras bekymmer. Men jag avskyr otrohet och kan omedvetet ibland sitta och smida planer på hur man kan sätta dit dom.

    Vad säger ni?

  • Svar på tråden Kollegor som vänstrar
  • Anonym (Grabb­en bredvi­d)
    Tue 3 Dec 2019 13:41
    #1
    +1

    Jag kan tycka att du ska sköta ditt.

  • Anonym (A)
    Tue 3 Dec 2019 13:45
    #2
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-12-03 13:41:16 följande:
    Jag kan tycka att du ska sköta ditt.
    Håller med
  • Tue 3 Dec 2019 16:02
    #3
    +1

    "Fattat tycke för" eller "knullar som kaniner i förrådet"?
    I det första fallet så har ingen otrohet förekommit, att ha känslor är inte otrohet, så länge du inte agerar på dem. Om dessa paren nu inte kommit överens om att känslor i sig är otrohet, med det är en otroligt ovanlig överenskommelse.

  • Anonym (sådär­)
    Tue 3 Dec 2019 16:13
    #4
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-12-03 13:41:16 följande:

    Jag kan tycka att du ska sköta ditt.


    Anonym (A) skrev 2019-12-03 13:45:24 följande:
    Håller med
    Antar att ni har era egna små hemligheter som ni inte vill ska komma framDrömmer

  • Anonym (sådär­)
    Tue 3 Dec 2019 16:16
    #5
    Anonym (Up) skrev 2019-12-03 13:27:53 följande:

    Några där ute kan säkert känna igen detta. Två kollegor som uppenbart fattar tycke för varandra, båda är i relationer men låtsas som inget inför arbetskamraterna. Trots att alla vet och att det är så uppenbart.

    Det är inte direkt så att jag bryr mig, det är deras bekymmer. Men jag avskyr otrohet och kan omedvetet ibland sitta och smida planer på hur man kan sätta dit dom.

    Vad säger ni?


    Finns väl inte så mycket att säga, de är as och du är feg som inte säger vad du tycker om det utan smider fantasiplaner i hemlighet som du aldrig kommer göra något av.
  • Anonym
    Tue 3 Dec 2019 16:18
    #6
    +1

    Jag tycker att man ska låta var och en sköta sina privatliv.
    Vad angår det dig ts?

  • Anonym (Up) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 17:01
    #7
    -2

    Antar att ni andra inte har någon bra relation som tycker det är helt okej att vänstra.

    Jag hade iallafall velat få reda på om min man hade en fling på jobbet.

  • Anonym (Menha­llå)
    Tue 3 Dec 2019 17:06
    #8
    +1
    Anonym (Up) skrev 2019-12-03 13:27:53 följande:

    Några där ute kan säkert känna igen detta. Två kollegor som uppenbart fattar tycke för varandra, båda är i relationer men låtsas som inget inför arbetskamraterna. Trots att alla vet och att det är så uppenbart.

    Det är inte direkt så att jag bryr mig, det är deras bekymmer. Men jag avskyr otrohet och kan omedvetet ibland sitta och smida planer på hur man kan sätta dit dom.

    Vad säger ni?


    Sköt dig själv och skit i andra är ibland ett ordspråk som fungerar. Har själv aldrig varit otrogen men fattar inte varför människor ska lägga sig i andras privatliv stup i ett. Det är inte din eller andras buissnes.
  • Anonym (G)
    Tue 3 Dec 2019 17:08
    #9
    -1

    Tycker du ska berätta för deras respektive.

    Otrogna är bland de lägst stående varelser som finns.

  • Anonym (W)
    Tue 3 Dec 2019 17:11
    #10
    Anonym (Menhallå) skrev 2019-12-03 17:06:30 följande:
    Sköt dig själv och skit i andra är ibland ett ordspråk som fungerar. Har själv aldrig varit otrogen men fattar inte varför människor ska lägga sig i andras privatliv stup i ett. Det är inte din eller andras buissnes.
    Så du är själv bekväm med att inte veta, fast andra vet, att din partner är otrogen?
Svar på tråden Kollegor som vänstrar