• Anonym (B)
    Tue 3 Dec 2019 14:00
    506 visningar
    29 svar
    29
    506

    Vad tänker ni på innan ni somnar?

    Vad tänker ni på innan ni somnar? Har ni något särskilt ni måste tänka på för att kunna somna?

  • Svar på tråden Vad tänker ni på innan ni somnar?
  • Anonym (H)
    Tue 3 Dec 2019 15:02
    #1

    På saker som hänt under dagen men oftast på inget speciellt.

  • Tue 3 Dec 2019 16:06
    #2

    Oftast så utvecklar jag någon berättelse som jag jobbar på.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (anony­m)
    Tue 3 Dec 2019 16:21
    #3

    Jag är svinarg när jag går och lägger mig, för att jag tänker på det som är orättvist i mitt liv. 
    Jag är så arg att jag måste ta mediciner fast jag inte vill, att jag måste bo i en gruppbostad fast jag inte vill.
    Jag vet inte hur länge jag måste göra dessa två saker. En person på gruppbostad sa att jag måste ta mediciner hela mitt liv, vilket gör mig så arg. 

  • Tue 3 Dec 2019 17:36
    #4

    Jag tänker på kvinnor...

  • Anonym (Lina)
    Tue 3 Dec 2019 17:38
    #5

    Jag tänker på snygga män, kanske nån speciell. Eller drömmer om att bli miljonär.

  • Anonym (Tttt)
    Tue 3 Dec 2019 17:39
    #6

    Mitt parallella liv som glamorös och lyckligt gift med en underbar man med oerhört mycket pengar.

  • Tue 3 Dec 2019 17:42
    #7

    Beror helt på kvällen och vad jag längtar efter. Det enda som varje kväll har gemensamt är att det är något trevligt o lugnande. Ibland kan det vara något jag hoppas skall hända, ibland en person jag gillar, en dagdröm som får mig på gott humör osv.

  • Anonym (Dagdr­ömmer)
    Tue 3 Dec 2019 17:50
    #8

    Jag tänker på Ivan Moody, Nick 13 eller Michael Poulsen. Eller så dagdrömmer jag om att jag köpt land och ska bygga en gård och designar och inreder den.

  • Tue 3 Dec 2019 18:01
    #9

    Jag lyssnar alltid på någon ljudbok eller podd för att avleda mig själv från mina tankar som ofta bara leder till en massa onödig oro. 

  • Anonym (Blund­)
    Tue 3 Dec 2019 18:02
    #10

    Jag brukar spela upp låtar i huvet.

    Man får svårare att somna om man tänker för mycket.

    En bra grej jag lärde mig var att blunda och följa alla kanter i rummet i tankarna, runt taket ner mot dörrkarmen och listerna och sen upp igen, så rensar man allt negativt och har lättare att somna.

Svar på tråden Vad tänker ni på innan ni somnar?