• Anonym (Undra­n6)
    Tue 3 Dec 2019 19:40
    1787 visningar
    16 svar
    16
    1787

    Är bögar som är "Bottoms" smalare än sin partner, för att dom inte vill äta så mycket (För att kunna ha analsex)?

    Stämmer detta?:

    Bögar som är Bottoms äter mindre. 

    ( Så kan man se vem som är bottom/top beroende på hur smala dom är?

  • Svar på tråden Är bögar som är "Bottoms" smalare än sin partner, för att dom inte vill äta så mycket (För att kunna ha analsex)?
  • Anonym (Undra­n6) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 19:43
    #1

    Datorn hängde sig, och jag tryckte flera gånger. Därav samma inlägg flera gånger. Går inte att ta bort verkar det som.

  • Anonym (Undra­n6) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 20:35
    #2

    Moderator tog bort dom andra kopiorna av denna tråden. Så ni som svarade kan ni snälla svara igen.

    Jag håller med om att det låter helt knäppt.
    Top/bottom är ett uttryck.
    Tack till dig som sa att det kan vara så att femininare killar är mer "mottagande". 

  • Anonym (Hmm)
    Tue 3 Dec 2019 20:41
    #3

    Och du har funderingar om detta??
    Yeah right............
    Runktomte!

  • Anonym (Undra­n6) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 20:43
    #4
    Anonym (Hmm) skrev 2019-12-03 20:41:20 följande:

    Och du har funderingar om detta??
    Yeah right............
    Runktomte!


    Nej inte jag. Det är en person som har denna teori och jag försöker få personen att fatta hur absurt det är!! Men mina argument höll inte. Så jag ber om hjälp.
  • Anonym (..)
    Tue 3 Dec 2019 20:43
    #5
    +1

    Tror du inte att man kan ha analsex om man är fet, eller är hur koppla du ihop smal med analsex?

  • Anonym (Hmm)
    Tue 3 Dec 2019 20:45
    #6
    Anonym (Undran6) skrev 2019-12-03 20:43:12 följande:
    Nej inte jag. Det är en person som har denna teori och jag försöker få personen att fatta hur absurt det är!! Men mina argument höll inte. Så jag ber om hjälp.
    Jo, tjena .....
  • Anonym (Undra­n6) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 20:45
    #7
    Anonym (..) skrev 2019-12-03 20:43:51 följande:

    Tror du inte att man kan ha analsex om man är fet, eller är hur koppla du ihop smal med analsex?


    Exakt vad jag sa! Hon som påstår detta menar på om dom äter mindre så händer det inga olyckor. Jag försökte förklara att även om dom äter mindre så måste ju även den maten komma ut någonstans. 
  • Anonym (Undra­n6) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 20:47
    #8
    Anonym (Hmm) skrev 2019-12-03 20:45:16 följande:
    Jo, tjena .....
    Mina argument är att det finns visst homosexuella par där båda är lika i kroppen. och visade bilder på tex en bodybuilder par och förklarade att ingen av dom svälter sig för båda måste äta mkt föra att kunna bygga.
  • Anonym (..)
    Tue 3 Dec 2019 21:04
    #9
    Anonym (Undran6) skrev 2019-12-03 20:45:41 följande:

    Exakt vad jag sa! Hon som påstår detta menar på om dom äter mindre så händer det inga olyckor. Jag försökte förklara att även om dom äter mindre så måste ju även den maten komma ut någonstans. 


    Oj. Ja äter man lite så bajsar man inte alls? Var det hennes logik?

    Oavsett kön/storlek på personen man har sex med, så kan man enkelt känna efter med ett finger (enklast om den som tar emot gör detta själv), om tarmen är tom eller ej. Det känner man enkelt, men är man inte nödig eller risig i kistan så händer "olyckor" väldigt sällan. Och även om det händer så är väl det inte hela världen? Risker man tar när man har analsex.
  • Anonym (Undra­n6) Trådstartaren
    Tue 3 Dec 2019 21:09
    #10
    Anonym (..) skrev 2019-12-03 21:04:26 följande:
    Oj. Ja äter man lite så bajsar man inte alls? Var det hennes logik?

    Oavsett kön/storlek på personen man har sex med, så kan man enkelt känna efter med ett finger (enklast om den som tar emot gör detta själv), om tarmen är tom eller ej. Det känner man enkelt, men är man inte nödig eller risig i kistan så händer "olyckor" väldigt sällan. Och även om det händer så är väl det inte hela världen? Risker man tar när man har analsex.
    Jag förstår inte heller logiken bakom. 
    Mina argument räckte tydligen inte. Så försöker få något konkret så hon kanske kan se att det inte är logiskt att bögar som har "tar emot" går runt och svälter sig.
  • Tue 3 Dec 2019 22:04
    #11

    Mina kompisar och jag hade i bland sådana där frågor.
    Men det var då vi var barn på 70-talet och homosexualitet fortfarande ansågs som konstigt, samt att det inte fanns något internet.

  • Anonym (Wtf)
    Tue 3 Dec 2019 23:37
    #12

    Jag svarade förut att det var det dummaste jag hört! Jag är inte man och homosexuell, men jag har en del analsex. Jag spolar mig innan, och hur mycket jag ätit har inget med "resultatet" att göra. Snarare NÄR jag åt, och hur magen mår och hur snabbt den jobbar. Dvs det är individuellt.

  • Anonym (Grus i dojjan­.)
    Wed 4 Dec 2019 09:28
    #13
    Anonym (Undran6) skrev 2019-12-03 20:45:41 följande:
    Exakt vad jag sa! Hon som påstår detta menar på om dom äter mindre så händer det inga olyckor. Jag försökte förklara att även om dom äter mindre så måste ju även den maten komma ut någonstans. 
    Ta det bara lugnt nu. Du kan lugnt äta hur mycket du vill och sen ha analsex. Spola dig innan bara så det inte kommer för mycket bajs på kotten.
  • Anonym (Undra­n6) Trådstartaren
    Wed 4 Dec 2019 17:56
    #14
    Anonym (Wtf) skrev 2019-12-03 23:37:58 följande:

    Jag svarade förut att det var det dummaste jag hört! Jag är inte man och homosexuell, men jag har en del analsex. Jag spolar mig innan, och hur mycket jag ätit har inget med "resultatet" att göra. Snarare NÄR jag åt, och hur magen mår och hur snabbt den jobbar. Dvs det är individuellt.


    TACK!! Detta kan jag nog använda. Håller med. Det är bland det dummaste jeg med hört. Försökte säga att det handlar om VAD man äter inte hur mkt man äter. Men det gick in genom ena örat och ut genom andra. 
    Tack! Ska framföra detta till henne vid att bra tillfälle. Håller på att samla ihop faktabaserade argument. Tack.
  • Anonym (Undra­n6) Trådstartaren
    Wed 4 Dec 2019 17:59
    #15
    Anonym (Grus i dojjan.) skrev 2019-12-04 09:28:35 följande:
    Ta det bara lugnt nu. Du kan lugnt äta hur mycket du vill och sen ha analsex. Spola dig innan bara så det inte kommer för mycket bajs på kotten.
    Det ar alltså inte mig det gäller, utan ett påstående jag försöker demolera hos en bekant som verkar ta detta som om att " alla smala är bottom, och alla tjocka är toppar".

    Helt absurt. Försökte även säga att det finns ju straighta par som har analsex och i regler är ju alltid tjejen lite större en kille. Men fick ingen respons på det.
  • Anonym (Undra­n6) Trådstartaren
    Sat 7 Dec 2019 17:13
    #16

    Någon mer som har något att tillägga?

Svar på tråden Är bögar som är "Bottoms" smalare än sin partner, för att dom inte vill äta så mycket (För att kunna ha analsex)?