• Anonym (Isa)

    Kvinnor som behöver längre tid på sig att komma...

    Jag och mitt ex var tillsammans i 8 år, och under dom åren fick jag orgasm två gånger tillsammans med honom(båda två under samma gång)

    Visst njöt jag av sexet men jag "hann" aldrig få orgasm.

    Grejen är den att det tar lång tid för mig att komma.

    Att få lust är inga som helst problem men jag behöver långt förspel och kan bara komma av klitorisstimulans.

    Mitt ex försökte vara tålmodig i början men när jag tog så lång tid på mig så tröttnade han väl...

    Och att han skulle hjälpa mig efter att det gått för honom var inte att tänka på då han alltid somnade på stört.

    De gånger jag kom var en kväll när vi låg i sängen, han låg och läste samtidigt som han smekte mig upp och ner utanpå trosorna, då kom jag två gånger på raken och det ordentligt.

    Han insåg nog inte själv att han var just Där med handen(trodde väl att det var på benet eller nåt)för han såg väldigt förvånad ut när jag plötsligt exploderade bredvid honom!

    Nu när jag är singel så längtar jag ju efter sex men känner mig väldigt osäker...

    Att få höra att det tar för lång tid och nästan höra hur dom suckar skulle döda mitt självförtroende!

    Nu undrar jag, vad tänker ni män om kvinnor som behöver längre tid på sig att komma?

  • Svar på tråden Kvinnor som behöver längre tid på sig att komma...
  • Anonym (långsam)

    Jag tror att det där beror lite på bemötandet man får från älskaren.
    Jag har skitsvårt att komma, ännu mer med nya personer. Min man betedde sig ungefär som din, tappade tålamodet, blev trött, suckade eller orkade inte längre. Vilket gjorde att jag mer eller mindre låste mig totalt när vi hade sex. Jag visste att jag behövde komma rätt snabbt och då tänkte jag bara på det och fokuserade inte på njutning. Jag har fortfarande extremt svårt att komma med honom och får fixa orgasmen själv.

    Min älskare fullkomligt älskade att hetsa upp mig med att bygga upp en stämning under lång tid och sedan ha långa förspel. Med honom kom jag förvånansvärt snabbt. Och när den där spärren väl hade släppt, vilket den så småningom gjorde, hade jag inga problem alls att komma och behövde heller inte särskilt lång tid.

    Ja, min man och jag har pratat om det här, jag har berättat exakt vad jag vill ha och nej, det blir inte bättre. 

    Byt älskare.

  • Anonym (A)
    Anonym (långsam) skrev 2019-12-04 21:16:08 följande:
    Jag tror att det där beror lite på bemötandet man får från älskaren.
    Jag har skitsvårt att komma, ännu mer med nya personer. Min man betedde sig ungefär som din, tappade tålamodet, blev trött, suckade eller orkade inte längre. Vilket gjorde att jag mer eller mindre låste mig totalt när vi hade sex. Jag visste att jag behövde komma rätt snabbt och då tänkte jag bara på det och fokuserade inte på njutning. Jag har fortfarande extremt svårt att komma med honom och får fixa orgasmen själv.

    Min älskare fullkomligt älskade att hetsa upp mig med att bygga upp en stämning under lång tid och sedan ha långa förspel. Med honom kom jag förvånansvärt snabbt. Och när den där spärren väl hade släppt, vilket den så småningom gjorde, hade jag inga problem alls att komma och behövde heller inte särskilt lång tid.

    Ja, min man och jag har pratat om det här, jag har berättat exakt vad jag vill ha och nej, det blir inte bättre. 

    Byt älskare.
    Hållker med
  • Anonym (Det bästa)

    Långa förspel med smekningar, sug och slick är det bästa med sex. Ju längre ju bättre. Att sen explodera tillsammans är ju magiskt.

    Din man verkar inskränkt och osympatisk.

  • Anonym (Isa)
    Anonym (långsam) skrev 2019-12-04 21:16:08 följande:

    Jag tror att det där beror lite på bemötandet man får från älskaren.

    Jag har skitsvårt att komma, ännu mer med nya personer. Min man betedde sig ungefär som din, tappade tålamodet, blev trött, suckade eller orkade inte längre. Vilket gjorde att jag mer eller mindre låste mig totalt när vi hade sex. Jag visste att jag behövde komma rätt snabbt och då tänkte jag bara på det och fokuserade inte på njutning. Jag har fortfarande extremt svårt att komma med honom och får fixa orgasmen själv.

    Min älskare fullkomligt älskade att hetsa upp mig med att bygga upp en stämning under lång tid och sedan ha långa förspel. Med honom kom jag förvånansvärt snabbt. Och när den där spärren väl hade släppt, vilket den så småningom gjorde, hade jag inga problem alls att komma och behövde heller inte särskilt lång tid.

    Ja, min man och jag har pratat om det här, jag har berättat exakt vad jag vill ha och nej, det blir inte bättre. 

    Byt älskare.


    Ja så kan det nog vara..

    precis så blev det, det låste sig totalt.

    Det skulle ju vara fantastiskt att någon gång få ha sex där jag slipper känna mig stressad och pressad till att få en orgasm och hitta nån som faktiskt uppskattar att förspela lite längre, "bygga upp" den där känslan... grattis till dig:)
  • Anonym (långsam)
    Anonym (Isa) skrev 2019-12-04 22:02:15 följande:
    Ja så kan det nog vara..

    precis så blev det, det låste sig totalt.

    Det skulle ju vara fantastiskt att någon gång få ha sex där jag slipper känna mig stressad och pressad till att få en orgasm och hitta nån som faktiskt uppskattar att förspela lite längre, "bygga upp" den där känslan... grattis till dig:)
    Min älskare och jag ses inte längre så... men nu vet jag att det inte är något fel på mig i alla fall. Jag kan. Med rätt person.
  • Anonym (Isa)
    Anonym (långsam) skrev 2019-12-04 22:05:39 följande:

    Min älskare och jag ses inte längre så... men nu vet jag att det inte är något fel på mig i alla fall. Jag kan. Med rätt person.


    Tack för att du skrev, verkligen!

    Låter kanske löjligt men det har blivit en väldigt stor grej för mig det här och av att läsa det du skriver ger ju ett litet hopp om att det kan förändras:)
  • Anonym (långsam)
    Anonym (Isa) skrev 2019-12-04 22:18:43 följande:
    Tack för att du skrev, verkligen!

    Låter kanske löjligt men det har blivit en väldigt stor grej för mig det här och av att läsa det du skriver ger ju ett litet hopp om att det kan förändras:)
    Absolut. Jag vet alltför väl hur stressande det är och hur värdelös man känner sig.

    Vet inte hur gammal du är men en sak som verkar vara en klar fördel med äldre älskare är att det verkar vara vanligt att de är mer fokuserade på kvinnans njutning än sin egen. Jag har inte varit singel sedan 20-årsåldern och mina älskare då var i samma ålder. De hade rätt mycket fokus på att stoppa in den och få komma och blev kåta på tre sekunder. Jag hann liksom aldrig med.

    Jag har varit i ett långt förhållande så jag har inga personliga erfarenheter av medelålders älskare, mer än den som jag hade då, men mitt intryck är att de tar längre tid på sig och gärna låter henne komma först.

    Dags att ragga på de som är 40 och uppåt?
  • Anonym (Isa)
    Anonym (långsam) skrev 2019-12-04 22:29:28 följande:

    Absolut. Jag vet alltför väl hur stressande det är och hur värdelös man känner sig.

    Vet inte hur gammal du är men en sak som verkar vara en klar fördel med äldre älskare är att det verkar vara vanligt att de är mer fokuserade på kvinnans njutning än sin egen. Jag har inte varit singel sedan 20-årsåldern och mina älskare då var i samma ålder. De hade rätt mycket fokus på att stoppa in den och få komma och blev kåta på tre sekunder. Jag hann liksom aldrig med.

    Jag har varit i ett långt förhållande så jag har inga personliga erfarenheter av medelålders älskare, mer än den som jag hade då, men mitt intryck är att de tar längre tid på sig och gärna låter henne komma först.

    Dags att ragga på de som är 40 och uppåt?


    Ja, det där med ålder är nog sant...och jag ser inget fel med äldre män;)
  • xxayor

    Tråkigt att höra att sånt är ett problem. Jag slickar gärna väldigt länge till hon jag har sex med kommer i mitt ansikte och jag ger inte upp förrän hon säger det. Målet är att tjejen ska komma före mig och båda ska komma minst 1 gång. 

  • Anonym (Bill)
    xxayor skrev 2019-12-05 07:53:01 följande:

    Tråkigt att höra att sånt är ett problem. Jag slickar gärna väldigt länge till hon jag har sex med kommer i mitt ansikte och jag ger inte upp förrän hon säger det. Målet är att tjejen ska komma före mig och båda ska komma minst 1 gång. 


    Ja, eftersom dom flesta kvinnor inte kan komma av själva samlaget är den bästa lösningen att mannen tillfredställer kvinnan oralt innan samlaget. Det är en lösning som jag tror många har valt. Den lösningen har funkat för oss i många år. Men det bygger ju på att mannen verkligen tycker om att att slicka och kvinnan njuter av att ta emot. 
Svar på tråden Kvinnor som behöver längre tid på sig att komma...