• Anonym (Frågvis)

    Om du blir oförmögen att ha sex - får din partner ligga med andra?

    Om du mot förmodan skulle bli oförmögen att ha sex med din partner men ni ändå är tillsammans, får han eller hon ha sex med andra?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du blir oförmögen att ha sex - får din partner ligga med andra?
  • Anonym (Nej det han inte.)

    Nej det får han inte. Dessutom så undrar jag vad jag skulle kunna drabbas av så att jag inte skulle kunna tillfredställa honom sexuellt?

    Jag har händer, fötter, mun, stjärt, skinkor, lår, snippa, bröst. Alla dessa kan jag använda för att lyckas med det om jag behöver. Testat och det fungerar. Är jag helt förlamad i detta scenario? 

  • Anonym (mannen)
    Anonym (Nej det han inte.) skrev 2019-12-10 21:59:45 följande:

    Nej det får han inte. Dessutom så undrar jag vad jag skulle kunna drabbas av så att jag inte skulle kunna tillfredställa honom sexuellt?

    Jag har händer, fötter, mun, stjärt, skinkor, lår, snippa, bröst. Alla dessa kan jag använda för att lyckas med det om jag behöver. Testat och det fungerar. Är jag helt förlamad i detta scenario? 


    Jag tror TS tänker scenario där ens partner blev typ förlamad kanske eller nått annat som gör att sex inte funkar.
    Svår fråga å svara på tycker jag dock.

  • Anonym (ja)

    Ja det får han. Vi har den överenskommelsen från början att om något händer utöver normalomständigheter som gjör att sexet skulle utebli så får vi båda gå till andra för att tillfredsställa det fysiska behovet.

  • Anonym (H)

    Aldrig i livet. Om han inte älskar mig tillräckligt mycket att han kan offra sex för mig så får han lämna mig istället.

  • Anonym (Nej det han inte.)
    Anonym (mannen) skrev 2019-12-10 22:19:51 följande:

    Jag tror TS tänker scenario där ens partner blev typ förlamad kanske eller nått annat som gör att sex inte funkar.
    Svår fråga å svara på tycker jag dock.


    Jag gillar att få honom att njuta med olika delar av mig själv. Fötterna är riktigt roligt tex. Så en helkroppsförlamning skulle väl vara det som gjorde det. Men något mindre handikapp än så ser jag inte som ett hinder för att kunna ge honom njutning faktiskt. Han kanske hade kunnat sätta på mig och njuta av mig även om jag var helt förlamad?

    Om det inte framgått så avskyr jag verkligen idén på honom med någon annan än mig :D och även på tanken på att inte kunna ha sex tillsammans på något sätt alls. Jag är villig till nästan vad som helst utom att blanda in andra.
  • Mattiask
    Smulicious skrev 2019-12-11 09:05:16 följande:

    Ja, men det får han redan nu. Det gör mig bara glad om han kan ha roligt med andra också.


    Härligt, har du det med då? Roligt med andra?
  • Anders 386

    Jättesvår fråga som man inte kan svara på förren man hamnar i ett sånt läge.
    Men i princip är det ju så att du försämrar ett förhållande om du låser din partner från att uppfylla sina behov. Samtidigt kanske du öppnar upp för din partner att på sikt lämna förhållandet om du ger hen smak på sex med andra. 

    Skitsvårt....  

  • Smulicious
    Mattiask skrev 2019-12-11 09:36:10 följande:
    Härligt, har du det med då? Roligt med andra?
    Ja, både ensam (med den andra) och tillsammans med min man.
Svar på tråden Om du blir oförmögen att ha sex - får din partner ligga med andra?