• Thu 12 Dec 2019 13:55
    361 visningar
    3 svar
    3
    361

    Ska jag ge upp?

    Hej.

    För 2 månader sen valde min sambo sedan 5.5 år tillbaka att lämna mig pga att han tappat sina känslor för mig för att vi gått en längre period mer som vänner. Han älskar mig fortfarande och "det finns ngt kvar" men för mkt känslor saknas. Vi bor fortfarande ihop och ingen av oss har hittat någonstans att bo. Han har känt sig pressad och instängd och inte fått tid att tänka på saker nu säger han. Jag har försökt kämpa under hela den här perioden för att se om vi kan hitta tillbaka till varandra men har bara gjort saken värre.

    Vad ska jag göra? Är allt kört? Hjälp mig. Är så förkrossad.

  • Svar på tråden Ska jag ge upp?
  • Thu 12 Dec 2019 14:32
    #1
    +1

    Förnedra dig inte att ha en kille som inte älskar dig.

    Svårt med bostaden men så länge ni är kompisar funkar det tills vidare. Lycka till

  • Anonym (Anony­m)
    Thu 12 Dec 2019 15:01
    #2

    Han säger att han älskar mig, önskar att känslorna kunde komma tillbaka och att allt kunde bli som förr igen. Men han är inte villig att jobba på det.

    Jag är beredd att göra nästan vad som helst för den här killen.

  • Thu 12 Dec 2019 15:14
    #3
    Anonym (Anonym) skrev 2019-12-12 15:01:33 följande:

    Han säger att han älskar mig, önskar att känslorna kunde komma tillbaka och att allt kunde bli som förr igen. Men han är inte villig att jobba på det.

    Jag är beredd att göra nästan vad som helst för den här killen.


    Men har du inte alltid gjort det? Och det var inte tillräckligt enligt honom?
Svar på tråden Ska jag ge upp?