• Tue 17 Dec 2019 05:45
    287 visningar
    2 svar
    2
    287

    OROLIG! Hittade inga trådar (spiral)

    jag satte in en spiral (kyleena) i februari detta året. Har länge misstänkt att det skulle bli strul stt ta ut den då jag inte känt några trådar sen den sattes in och alla säger ju att man ska kunna känna dom... Någon som har haft en spiral vars trådar inte gick att hitta när den skulle tas ut? Jag ska ta ut min den 8 januari och är livrädd inför det besöket.. eftersom de gjorde skitont att sätta in den, och vid mitt förra besök i juli skulle jag ta ut den pga blödningar och smärtor men då hittades inga trådar... barnmorskan försökte hitta dom i 10min innan hon gav upp.. så fick remiss till gynekologimottagning i januari för o göra ultraljud och förhoppningsvis ta ut den och jag är livrädd ???? gjorde så sjukt ont sist när hon grävde och hade sig efter trådarna..

    någon som vet hur de går tillväga just vid detta när inga trådar hittas? Vad kan jag förvänta mig vid besöket på gynekologimottagningen????? finns de risk att den inte går att ta ut då heller och vad händer då? Jag är extremt nervös och mår otroligt dåligt inför detta... kommer aldrig sätta in något i min kropp igen :(

  • Svar på tråden OROLIG! Hittade inga trådar (spiral)
  • Anonym (Tessa­)
    Tue 17 Dec 2019 18:34
    #1

    Mina trådar var oxå väldigt korta då dom blivit avbrända i samband med ?bränning av grova cellförändringar? var oxå väldigt nojig inför uttaget men det gick på en sekund utan några som helst

    Problem, hur smidigt som helst.

    Däremot blödde jag som Niagarafallen i tre veckor efter.

  • Anonym (Tessa­)
    Tue 17 Dec 2019 18:35
    #2

    Mina trådar var oxå väldigt korta då dom blivit avbrända i samband med ?bränning av grova cellförändringar? var oxå väldigt nojig inför uttaget men det gick på en sekund utan några som helst

    Problem, hur smidigt som helst.

    Däremot blödde jag som Niagarafallen i tre veckor efter.

Svar på tråden OROLIG! Hittade inga trådar (spiral)