• Kvinna12

    Förvirrad ville han enbart ligga?

    Hej, snälla hjälp mig att förstå denna kille. För ca 2 veckor sedan kommer en kille fram till mig på bussen börjar småprata lite och ge mig komplimanger för mitt utseende och frågar om jag har lust att ses en dag. Absolut svarar jag ger mitt nr då jag har bråttom och precis innan vi sklijs så presenterar vi oss för varandra.

    En vecka går utan att denna kille hör av sig, och jag kan inte släppa honom så jag hittar honom på sociala medier då han sa vad han hette så skrev jag något kort.
    Han skriver tillbaka att han skäms att han inte hört av sig och vi bestämmer att ses. Vi sågs nu i helgen satt och drack öl ca 5 h pratade om allt och kände att vi båda öppnade upp oss rejält samtidigt som vi inte kunde hålla händerna ifrån varandra så det blev en del pussar och kramar ute på stan. Han föreslår att vi ska dela en taxi hem då vi bor nära och frågar om jag har lust att komma in till honom. Han påpekade flera gånger "vilken toppenkväll"....

    När vi kommer till honom så kunde vi inte hålla händerna borta från varandra så blev massa hångel och mys men inget sex då jag inte ville riktigt än vilket han respekterade. Men vi somnade tätt omslingrades runt varandra. Då jag skulle upp tidigt på morgonen och åka iväg så frågade han om jag ville ha frukost eller kaffe, men då jag ahde så bråttom tackade jag nej och sa vi hörs och han önskade mig en bra dag. Jag gick hemifrån honom men ett stort leende och pirr i hela kroppen.

    Några timmar efter får jag ett sms av honom " Tack för igår väldigt trevligt, hoppas att det går bra för dig idag :). Jag la ditt armband i din brevlåda"

    Jag blev väldigt chockad för att jag inte ens hade märkt att jag hade glömt armbandet där dels att han letat upp min brevlåda, kände som att han ville bli av med mina saker. Jag hade sagt vilken byggnad jag bodde i på kvällen när vi träffades och han är i princip min granne.  Hade väldigt svårt att tyda varför han gjort såhär? Så jag skrev " Tack sjv, jaha i min brevlåda"? Då svarade han att han hade lagt det i papper och ja lagt det i min brevlåda då svarade jag bara okej tack! Sen pratade vi inget mer.

    Jag har inte alls kunnat släppa denna killen hur man kan ha det så trevligt bli inbjuden hem till honom sova i hans sen och ligga o  mysa hela natten och sen så är han borta... Jag skickade iväg ett sms igår " Hej läget :)" Då fick jag som svar att det var bra att han va trött och frågade hur det var med mig. Jag svarade och inte fått något sms mer.... 

    Vi är båda 30 + han är skiljd sen 4 år tillbaka och har två barn och jag har inga barn...

    VAD HÄNDE? VILLE HAN BARA LIGGA? SÅ SVÅRT ATT SLUTA TÄNKA PÅ DET ÄVEN OM VI BARA TRÄFFATS EN GÅNG...

    Vad tror ni närni hör hela historien?

    TACK TILL ALLA SOM ORKAR LÄSA OCH SVARA <3

  • Svar på tråden Förvirrad ville han enbart ligga?
  • Fjäril kär

    Ni känner inte varandra över huvud taget?

    Då blev du uppraggad helt random och utifrån ditt utseende så ja han ville ligga. Nu är du inte så särskilt intressant när han är nykter och han inte fick sitt sex.

    Skulle du ta kontakt och skriva rätt ut att du vill ligga så kommer han säga ja.

  • Fjäril kär
    Kvinna12 skrev 2019-12-18 17:48:55 följande:

    Jo men jag hoppades på att han ville lära känna mig...


    Du kanske inte alls är hans typ förutom utseendet
  • Fjäril kär
    Kvinna12 skrev 2019-12-18 18:21:07 följande:

    Ja möjligt men är ändå besviken :( Hoppades på mer...


    Hur kan du hoppas på mer av en fullständig främling?

    Vill du ha mer än det du fick måste du i så fall vara tydlig med vad du menar. Skriv inte "hur är läget" om du faktiskt menar att du vill träffas. Han känner inte dig så hur ska han kunna veta vad du vill?
  • Kvinna12

    Jag har de senaste åren enbart träffat killar där det känns som att jag endast duger till sex och inte som en flickvän. Detta har tärt enormt på mig och att jag alltid hoppas att jag kommer träffa någon som kommer vilja mer. Så jag har hamnat i något desperat läge och då får jag förhoppningar så fort en kille raggar på mig. Vet att det är sjukt egentligen men framför allt väldigt jobbigt för mig. Jag vågade inte skriva rakt ut om han vill ses igen då jag är väldigt rädd för att bli avvisad även om det är av en främling.

  • Nicco123

    Jag tycker hela grejen verkar gå bra? Fråga honom om han har lust att komma över till dig på middag/vin/öl eller om ni ska ta en promenad eller vad som. Du frågade ju hur han mådde och han svarade ju liksom på det.

    Han har dessutom två barn, det kan vara svårt att svara och skriva då om det är hektiskt.

    Jag tyckte det var lite gulligt att han lagt ditt armband i din brevlåda, hade tolkat det positivt.

  • Kvinna12
    Nicco123 skrev 2019-12-19 00:29:41 följande:

    Jag tycker hela grejen verkar gå bra? Fråga honom om han har lust att komma över till dig på middag/vin/öl eller om ni ska ta en promenad eller vad som. Du frågade ju hur han mådde och han svarade ju liksom på det.

    Han har dessutom två barn, det kan vara svårt att svara och skriva då om det är hektiskt.

    Jag tyckte det var lite gulligt att han lagt ditt armband i din brevlåda, hade tolkat det positivt.


    Jo men jag tycker att han verkar väldigt distanserad, dock har vi aldrig messat massor innan dejten heller. Jo han svarade på hur han mådde men hoppades på att vi skulle fortsätta att föra en konversation men nu när han inte skrev ngt tillbaka så känns det som att han inte vill prata, ingen aning och då vågar jag inte föreslå en dejt.

    Jag vet att han har det kämpigt med barnen.

    Tycker du? Så du hade inte sett det som en diss  att han la prylarna i min brevlåda?
  • Kvinna12
    Fjäril kär skrev 2019-12-18 18:58:40 följande:
    Hur kan du hoppas på mer av en fullständig främling?

    Vill du ha mer än det du fick måste du i så fall vara tydlig med vad du menar. Skriv inte "hur är läget" om du faktiskt menar att du vill träffas. Han känner inte dig så hur ska han kunna veta vad du vill?Jag har de senaste åren enbart träffat killar där det känns som att jag endast duger till sex och inte som en flickvän. Detta har tärt enormt på mig och att jag alltid hoppas att jag kommer träffa någon som kommer vilja mer. Så jag har hamnat i något desperat läge och då får jag förhoppningar så fort en kille raggar på mig. Vet att det är sjukt egentligen men framför allt väldigt jobbigt för mig. Jag vågade inte skriva rakt ut om han vill ses igen då jag är väldigt rädd för att bli avvisad även om det är av en främling.
  • trivsam
    Kvinna12 skrev 2019-12-18 17:30:32 följande:

    Hej, snälla hjälp mig att förstå denna kille. För ca 2 veckor sedan kommer en kille fram till mig på bussen börjar småprata lite och ge mig komplimanger för mitt utseende och frågar om jag har lust att ses en dag. Absolut svarar jag ger mitt nr då jag har bråttom och precis innan vi sklijs så presenterar vi oss för varandra.

    En vecka går utan att denna kille hör av sig, och jag kan inte släppa honom så jag hittar honom på sociala medier då han sa vad han hette så skrev jag något kort.
    Han skriver tillbaka att han skäms att han inte hört av sig och vi bestämmer att ses. Vi sågs nu i helgen satt och drack öl ca 5 h pratade om allt och kände att vi båda öppnade upp oss rejält samtidigt som vi inte kunde hålla händerna ifrån varandra så det blev en del pussar och kramar ute på stan. Han föreslår att vi ska dela en taxi hem då vi bor nära och frågar om jag har lust att komma in till honom. Han påpekade flera gånger "vilken toppenkväll"....

    När vi kommer till honom så kunde vi inte hålla händerna borta från varandra så blev massa hångel och mys men inget sex då jag inte ville riktigt än vilket han respekterade. Men vi somnade tätt omslingrades runt varandra. Då jag skulle upp tidigt på morgonen och åka iväg så frågade han om jag ville ha frukost eller kaffe, men då jag ahde så bråttom tackade jag nej och sa vi hörs och han önskade mig en bra dag. Jag gick hemifrån honom men ett stort leende och pirr i hela kroppen.

    Några timmar efter får jag ett sms av honom " Tack för igår väldigt trevligt, hoppas att det går bra för dig idag :). Jag la ditt armband i din brevlåda"

    Jag blev väldigt chockad för att jag inte ens hade märkt att jag hade glömt armbandet där dels att han letat upp min brevlåda, kände som att han ville bli av med mina saker. Jag hade sagt vilken byggnad jag bodde i på kvällen när vi träffades och han är i princip min granne.  Hade väldigt svårt att tyda varför han gjort såhär? Så jag skrev " Tack sjv, jaha i min brevlåda"? Då svarade han att han hade lagt det i papper och ja lagt det i min brevlåda då svarade jag bara okej tack! Sen pratade vi inget mer.

    Jag har inte alls kunnat släppa denna killen hur man kan ha det så trevligt bli inbjuden hem till honom sova i hans sen och ligga o  mysa hela natten och sen så är han borta... Jag skickade iväg ett sms igår " Hej läget :)" Då fick jag som svar att det var bra att han va trött och frågade hur det var med mig. Jag svarade och inte fått något sms mer.... 

    Vi är båda 30 + han är skiljd sen 4 år tillbaka och har två barn och jag har inga barn...

    VAD HÄNDE? VILLE HAN BARA LIGGA? SÅ SVÅRT ATT SLUTA TÄNKA PÅ DET ÄVEN OM VI BARA TRÄFFATS EN GÅNG...

    Vad tror ni närni hör hela historien?

    TACK TILL ALLA SOM ORKAR LÄSA OCH SVARA <3


    Det finns ju en risk att han tycker att du verkar distanserad.
    Visst, ni hade trevligt och ja du sov över, men det blev inget sex.
    Sen drar du utan frukost dagen efter, så snabbt att du glömmer ditt armband.
    När du hör av dej är det avmätt en fråga om hur han mår, ingen invit vare sej till dej eller ett erbjudande att du kikar in hos honom.

    Du kunde ju frågat om ni skulle ta den där frukosten nu när du har tid, du skulle kunna komma med nåt konstruktivt.

    Jag pratar gärna med folk men jag är sällan säker på vad en kvinna vill, jag skulle känna mej tveksam till dej men garanterat bli jätteglad om du var lite tydlig...

    Så, vänder du på det så kanske han har fler myror i huvudet än du, speciellt eftersom han har barn, ska det bli nåt med dej kommer du att behöva bli ihop med alla dom... Inte alla tjejer som vill.

Svar på tråden Förvirrad ville han enbart ligga?