• Wed 25 Dec 2019 11:30
    9073 visningar
    424 svar
    424
    9073

    BF september 2020

    Hej!! Hittade ingen tråd än med bf2020. Har ni precis plussat och väntar en liten bebis i september så vore det kul om vi kunde följas här :) jag plussade förra veckan och är gravid för andra gången (fått ett tidigare missfall), så hoppas detta går vägen nu.

  • Svar på tråden BF september 2020
  • Sat 28 Dec 2019 08:31
    #21

    Hej tjejer!

    När jag väntade min son 2017 så var vi 20 tjejer i en privat Facebook-grupp som följdes åt.

    Ganska kul att vara ett färre antal och det blev lite mer personligt. Vi var 20 främlingar som blev goda vänner och vissa träffades tom.

    Jag har därför skapat denna gruppen på Facebook om någon vill vara med? Tänker att jag sätter taket till typ 20 personer, och sen när denna är full får nästa person i tråden skapa en och fylla sin :)

    Gruppen heter:

    Hösten 2020 kommer

    Man kan söka efter den men inte se innehåll eller medlemmar. När vi är 20 pers döper jag om den och gör den helt hemlig så den inte ens syns i sökningar!

  • Sat 28 Dec 2019 09:16
    #22
    Betrayed skrev 2019-12-28 08:31:37 följande:

    Hej tjejer!

    När jag väntade min son 2017 så var vi 20 tjejer i en privat Facebook-grupp som följdes åt.

    Ganska kul att vara ett färre antal och det blev lite mer personligt. Vi var 20 främlingar som blev goda vänner och vissa träffades tom.

    Jag har därför skapat denna gruppen på Facebook om någon vill vara med? Tänker att jag sätter taket till typ 20 personer, och sen när denna är full får nästa person i tråden skapa en och fylla sin :)

    Gruppen heter:

    Hösten 2020 kommer

    Man kan söka efter den men inte se innehåll eller medlemmar. När vi är 20 pers döper jag om den och gör den helt hemlig så den inte ens syns i sökningar!


    Trevligt :) jag har ansökt om att få vara med. Bra intiativ. Kul att följas.
  • Sat 28 Dec 2019 09:21
    #23

    Ja vilken bra idé! Jag har joinat FB-gruppen nu, kul!!

  • Sat 28 Dec 2019 09:47
    #24

    Hej!

    Här har vi en som är gravid för första gången (ivf). Har bf 31/8 om allt går vägen :) <3

    Hade varit jättekul att följas åt!

  • Sat 28 Dec 2019 09:49
    #25

    Hej!

    Plussade idag, ganska svagt plus. Gjorde 2 för jag var så överraskad. Båda har svagt plus.

    Första gången, inte smält det och det har väl troligen inte gått in helt och hållet. Skulle få den 1 sep räknade jag ut nu????

  • Sat 28 Dec 2019 10:51
    #26

    Plussade igår! Är i vecka 4 skulle jag tro. Har en son på snart 9 månader så detta kom som en smärre chock och är glad och har lite smått panik samtidigt!

  • Sat 28 Dec 2019 11:26
    #27
    Betrayed skrev 2019-12-28 08:31:37 följande:

    Hej tjejer!

    När jag väntade min son 2017 så var vi 20 tjejer i en privat Facebook-grupp som följdes åt.

    Ganska kul att vara ett färre antal och det blev lite mer personligt. Vi var 20 främlingar som blev goda vänner och vissa träffades tom.

    Jag har därför skapat denna gruppen på Facebook om någon vill vara med? Tänker att jag sätter taket till typ 20 personer, och sen när denna är full får nästa person i tråden skapa en och fylla sin :)

    Gruppen heter:

    Hösten 2020 kommer

    Man kan söka efter den men inte se innehåll eller medlemmar. När vi är 20 pers döper jag om den och gör den helt hemlig så den inte ens syns i sökningar!


    Kul initiativ! Jag har ansökt att få gå med i gruppen! :D
  • Sat 28 Dec 2019 11:51
    #28

    Heeeej! Första graviditeten här ?? plussade den 20 december. Har redan avslöjat för närmaste familjen, blev som den bästa julklappen man kan önska sig ? förstår att det fortfarande är i en stor riskperjod men känner bara att det var perfekt läge trots tidigt att berätta, det enda som kan ske om man de inte skulle gå vägen är att man var lycklig i onödan + ha många omkring en som vet om varför man mår piss ifall det skulle bli så :)

    Ska söka upp Facebook gruppen jag också, kul initiativ! :D

  • Sat 28 Dec 2019 13:11
    #29

    Hej,

    Plussade idag och har Bf 4/9. Vi fick göra ett avbryt i mars - 19 då det visade sig att vår flicka var svårt sjuk. Efteråt har vi gjort 3 ivf som alla har misslyckats. Denna månaden var första vi provade själva och det tog sig!!!! Vågar knappt vara glad då jag tänker på allt som kan hända. Jag har fyllt 40 och mycket ökar med åldern . . Men jag ska försöka tänka positivt och önskar SÅ att det går vägen. Förra året plussade vi den 29/12 och denna gången den 28/12 så jag hoppas att detta nu är meningen ?? Ska bli kul att få följas åt!

  • Sat 28 Dec 2019 13:45
    #30

    Hej! Jag tror att jag kanske också är gravid! :)

    Hade senaste mensen 28/11 och får då BF i september om jag räknat rätt.

    Jag skulle haft mens igår och tog 1 RFSU testa ofta igår morse, vilket gav ett supersvagt streck. Tog även ett Clearblue och ett RFSU testa tidigt lite senare igår em, se bilden. Tog ett nytt RFSU testa ofta imorse, men det var blankt. Tror ni att jag är gravid? Hoppas så gärna så jag kanske ser i syne, hehe. Kram.

Svar på tråden BF september 2020