• Wed 25 Dec 2019 11:30
    9128 visningar
    424 svar
    424
    9128

    BF september 2020

    Hej!! Hittade ingen tråd än med bf2020. Har ni precis plussat och väntar en liten bebis i september så vore det kul om vi kunde följas här :) jag plussade förra veckan och är gravid för andra gången (fått ett tidigare missfall), så hoppas detta går vägen nu.

  • Svar på tråden BF september 2020
  • Thu 30 Jan 2020 10:32
    emmne91 skrev 2020-01-30 10:06:39 följande:

    När tänker ni berätta om graviditet för andra? Ni som har barn sen tidigare, när berättar ni för barnen?

    Just nu mår jag så illa att jag bara vill ligga i fosterställning och inte röra mig. Barnen blir frågande om varför jag inte orkar leka eller vara som vanligt. Men berättar vi för barnen vet alla om det sen.

    Jag önskar att vi kunde vänta till efter kub-testet för att se att allt ser ok ut. Men tycker synd om barnen som är ovetande om varför jag inte är mig själv.


    Jag har berättat för närmaste familjen men inga vänner

    Jag mår ändå väldigt bra och har inget illamående alls (vilket skapar oro i sig). Har inga barn sedan tidigare.
  • Fri 31 Jan 2020 05:33
    lottaliten skrev 2020-01-29 17:47:37 följande:

    Hej alla!

    Just skapat en grupp på FB ifall någon vill vara med :) Ett forum där vi kan dela tankar, känslor, rädslor och all kärlek som detta för med sig. Var med i en likadan grupp när jag väntade första (han är 1 år 9 mån nu) och det var guld värt. Många blev goda vänner.

    Om ni vill vara med - skriv er epost till mig här i privat meddelande så lägger jag till er!

    Välkommen med i en kärleksfylld gemenskap!!


    Vill också vara med i denna grupp men det går inte att skriva till dig? Har precis läst hela tråden. Plussade i torsdags förra veckan :)
  • Fri 31 Jan 2020 08:20

    Hej alla blivande septembermammor.

    Jag är gravid i v. 6..går över till 7 på söndag.

    Idag mår jag illa och är suuuper lös i magen. Någon mer som har liknande symptom?

  • Fri 31 Jan 2020 08:21

    Hej alla blivande septembermammor.

    Jag är gravid i v. 6..går över till 7 på söndag.

    Idag mår jag illa och är suuuper lös i magen. Någon mer som har liknande symptom?

  • Fri 31 Jan 2020 08:22

    Hej alla blivande septembermammor.

    Jag är gravid i v. 6..går över till 7 på söndag.

    Idag mår jag illa och är suuuper lös i magen. Någon mer som har liknande symptom?

  • Fri 31 Jan 2020 21:39
    lottaliten skrev 2020-01-29 17:47:37 följande:

    Hej alla!

    Just skapat en grupp på FB ifall någon vill vara med :) Ett forum där vi kan dela tankar, känslor, rädslor och all kärlek som detta för med sig. Var med i en likadan grupp när jag väntade första (han är 1 år 9 mån nu) och det var guld värt. Många blev goda vänner.

    Om ni vill vara med - skriv er epost till mig här i privat meddelande så lägger jag till er!

    Välkommen med i en kärleksfylld gemenskap!!


    Jag vill gärna vara med i gruppen! Lyckas inte maila dig här.
  • Sat 1 Feb 2020 22:49

    Hej! Vill gärna bli inbjuden till en grupp men lottaliten, dig kunde jag inte skriva ett privat meddelande till.. Någon annan som man kan skriva till för att få bli med i en grupp?

  • Sat 1 Feb 2020 23:09

    Hej allihop!

    Jag är också gärna med i nån mindre Facebook-grupp. Försökte också maila Lottaliten men lyckades inte. Skriv gärna ett meddelande till mig!

    Har en dotter som fyller 2 i mars, och en dotter som föddes i september 2019. Hann inte få tillbaka mensen efter yngsta kom, men fick enligttidigt ul till mig att bf är 8/9.

  • Sun 2 Feb 2020 10:07

    Hej allihop! Jag lyckades maila lottaliten förut och fick kontakt för fyra dagar sedan. Sedan har det varit tyst. Men, jag tänkte att jag kan göra en grupp på Facebook under tiden vi väntar så kan vi börja forma gruppen direkt. Så flyttar vi över sen eller om Lotta bara hoppar på nya.

    Vill bara komma igång och ha andra att prata med som också är gravida i samma veckor.

    Jag gör en grupp, och kommer döpa den till något som inte har med bf alls, eller månaden enbart för den ska vara diskret.

    Skriv Mail till mig här så fixar jag in er! :)

  • Sun 2 Feb 2020 10:54
    +1

    Plussade för några veckor sedan men har behövt smälta det lite grann, känns så overkligt! Grymt ömma bröst och vågar knappt sträcka på mig då det spänner nå fruktansvärt i magen. Enligt preglife ska jag få den 20:e september.

    Någon från Skellefteå trakten här?

Svar på tråden BF september 2020