• Anonym (mini)

    maila polisen?

    Jag vill ställa in ett förhör men har inte fått personens mailadress, bara nummer. Kan inte ringa för en viss person tog sönder min mobil. Blivit kallad på förhör men vill inte medverka. kan jag maila polisen? Kan någon hjälpa mig få fram personens mailadress om jag ger namn? Alltså om någon kan ringa och få hans mail av polisen?Har försökt men mailen går inte fram, ganska bråttom. Han blir arg om det inte blir nedlagt fort

  • Svar på tråden maila polisen?
  • Anonym (M)

    Säg att du måste gå på förhöret och säga personligen till polisen att du inte vill medverka. Samtidigt kan du få hjälp att kontakta kvinnojouren.

    Hur kan han veta om att du är kallad på förhör?

  • Pierott

    Du får antingen låna någon annans telefon för att ringa personen eller gå dit och meddela att du inte vill medverka. Ett mail kan vara skrivet av vem som helst och är sällan godtagbart.

  • Anonym (A)
    Pierott skrev 2019-12-28 10:53:01 följande:
    Du får antingen låna någon annans telefon för att ringa personen eller gå dit och meddela att du inte vill medverka. Ett mail kan vara skrivet av vem som helst och är sällan godtagbart.
    Håller med
  • Anonym (Q)
    Anonym (mini) skrev 2019-12-28 04:26:59 följande:

    Jag vill ställa in ett förhör men har inte fått personens mailadress, bara nummer. Kan inte ringa för en viss person tog sönder min mobil. Blivit kallad på förhör men vill inte medverka. kan jag maila polisen? Kan någon hjälpa mig få fram personens mailadress om jag ger namn? Alltså om någon kan ringa och få hans mail av polisen?Har försökt men mailen går inte fram, ganska bråttom. Han blir arg om det inte blir nedlagt fort


    Han kommer fortfarande vara arg även om det blir nedlagt, han kommer att fortsätta bryta sig in och skada dig så länge som du låter honom gömma sig under sängen. Kontakta kvinnojouren.
  • Anonym (mini)
    Anonym (M) skrev 2019-12-28 10:12:51 följande:

    Säg att du måste gå på förhöret och säga personligen till polisen att du inte vill medverka. Samtidigt kan du få hjälp att kontakta kvinnojouren.

    Hur kan han veta om att du är kallad på förhör?


    han går inte med på det. Vad kan hända? lägger dom bara ner om jag inte dyker upp?
  • Anonym (mini)
    Pierott skrev 2019-12-28 10:53:01 följande:

    Du får antingen låna någon annans telefon för att ringa personen eller gå dit och meddela att du inte vill medverka. Ett mail kan vara skrivet av vem som helst och är sällan godtagbart.


    Jag skäms och har därför inte berättat för någon.
  • Pierott
    Anonym (mini) skrev 2019-12-28 21:51:31 följande:

    Jag skäms och har därför inte berättat för någon.


    Men han som bröt sönder din telefon lånar väl gladeligen ut sin egen så du kan ringa då de är han son tvingar dig att inte medverka?
  • Pierott
    Anonym (mini) skrev 2019-12-28 21:50:57 följande:

    han går inte med på det. Vad kan hända? lägger dom bara ner om jag inte dyker upp?


    Som M skrev, hur kan han ens veta att du är kallad till förhör? Har du sagt det till honom? I sånt fall varför?
  • Pope Joan II
    Anonym (mini) skrev 2019-12-28 21:50:57 följande:

    han går inte med på det. Vad kan hända? lägger dom bara ner om jag inte dyker upp?


    Hur kommer det sig att du inte vet vad som händer efter så många gånger?
Svar på tråden maila polisen?