• AnnaCKickiH

    Förstört mitt hår, vågar jag gå till frisören?

    Hej alla fina.

    Ska dra detta kort. Tabbade mig och färgade håret hemma, blekte håret hemma och sedan färgade jag det igen. Jag vet, jag är korkad.

    I alla fall så blev mina längder en bra färg till slut men botten blev inte bra.

    Håret är såklart slitet efter detta men det känns som det klarade sig bra trots vad jag har utsatt det för.

    Jag har bokat frisörtid nu eftersom jag bara kan gå runt och tänka på hur jag inte trivs i detta och konstant påminnas om hur dum jag är som drog igång det. Eftersom jag la i en toning efter blekningen och inte en färg så försvinner den väl rätt mycket, är det jättedumt att gå till frisören och se vad hon kan göra innan jag tvättat ut så mycket som det går?

    Skäms redan av att gå till frisören efter vad jag försökt mig på hemma....

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Förstört mitt hår, vågar jag gå till frisören?
  • Anonym (kycklingen)

    Hej, jag har gått till frisören efter att ha misslyckats hemma med blekning, det gick bra men det kostade ju mer än om jag hade lyckats hemma. Men jag tyckte det var mer skämmigt hur jag såg ut på stan än att visa mig inför frissan. Tänker att dem tjänar ju pengar på att man inte grejar det hemma. Dem är ju liksom proffsen. Och hon var jättetrevlig inga problem alls. 
    Jag såg ut som en kyckling i toppen men längderna var mörkblonda men hon fixade det kommer inte ihåg hur riktigt. Men iaf först någon form av pigment färgning i hela håret. 
    Lycka till!

  • Anonym (op)

    Även jag har gått till frissan helt felblekt en gång. Då hade jag slingat, sedan färgat svart, sedan blekt tillbaka, botten blev då lite trevligt gröngul :)

    Hon la i tunna mellanblonda slingor och det fixade det på något sätt.

  • AnnaCKickiH

    Tack för era svar!

    Jag är rädd att mitt hår är för skadat för att ljusa upp det nåt mer och vet inte riktigt vad som ska kunna göras. Vill ju inte att det ska gå av när det klarat så här mycket. 

    Får nog se vad hon säger. Någon annan med liknande erfarenhet?

Svar på tråden Förstört mitt hår, vågar jag gå till frisören?