• Anonym (TS)
    Sun 5 Jan 2020 16:25
    131 visningar
    3 svar
    3
    131

    Ni som vanligtvis har spottings före mens och som blivit gravida - en fråga?

    Fick ni spottings även den månad då ni fick plus? 

  • Svar på tråden Ni som vanligtvis har spottings före mens och som blivit gravida - en fråga?
  • Sun 5 Jan 2020 16:45
    #1

    Ja, tre av fyra graviditeter.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Sun 5 Jan 2020 17:39
    #2

    Åh skönt att höra! Tänkte det var kört när spottingsen dök upp som vanligt. Har varit gravid en gång innan och då fick jag inga.


    Var de annorlunda på något sätt för dig jämfört med när du inte var gravid? I omfattning eller längd? 

  • Sun 5 Jan 2020 21:23
    #3
    Anonym (TS) skrev 2020-01-05 17:39:38 följande:

    Åh skönt att höra! Tänkte det var kört när spottingsen dök upp som vanligt. Har varit gravid en gång innan och då fick jag inga.

    Var de annorlunda på något sätt för dig jämfört med när du inte var gravid? I omfattning eller längd? 


    Nja, med dottern så kom de något senare än de brukade och var åt det bruna hållet. Höll i sig i någon vecka. Med sonen kom de som de brukade och trodde ju då det va kört men mensen kom aldrig igång som den brukade. Denna grav, gravid v 35, så kom de senare än de brukar, trodde ju såklart de va mensen som va på ingång. Men den kom aldrig igång. Däremot hade jag småblödningar till och från i v 5+ - v10. Men än mår bebisen bra.

    Hoppas mensen uteblir även för dig.
Svar på tråden Ni som vanligtvis har spottings före mens och som blivit gravida - en fråga?