• Anonym (Erika­)
    Mon 6 Jan 2020 13:48
    693 visningar
    37 svar
    37
    693

    Träff med flera män

    Hej! Jag är sedan en tid bekant med två män och träffar regelbundet dem tillsammans med deras två manliga bekanta. De är alla hetero och där för mig. Jag har attraherats av situationen att vara med flera på en gång men inte varit med om det innan jag träffade dem. Jag har dock alltid i ett sexuellt möte/situation känt o uppskattat känsla av undergivenhet. Nu undrar jag om det finns fler här som känner som jag och kanske har en liknande situation där ni träffar eller har träffat män på detta sätt.
    //Erika

  • Svar på tråden Träff med flera män
  • Mon 6 Jan 2020 14:16
    #1

    Du är absolut inte ensam

  • Fri 10 Jan 2020 22:03
    #2
    +1

    Har tyvärr inte haft den möjligheten. Men tanken är enormt lockande och upphetsande och önskar att jag någon gång ska få testa det. Har mina tankar om hur jag vill ha det upplägget också.

  • Anonym (Alf)
    Fri 10 Jan 2020 22:27
    #3
    Marshmallowgirl skrev 2020-01-10 22:03:05 följande:

    Har tyvärr inte haft den möjligheten. Men tanken är enormt lockande och upphetsande och önskar att jag någon gång ska få testa det. Har mina tankar om hur jag vill ha det upplägget också.


    Ensam med fyra araber?
  • Fri 10 Jan 2020 22:46
    #4
    Anonym (Alf) skrev 2020-01-10 22:27:18 följande:

    Ensam med fyra araber?


    Varför just araber?
  • Sat 11 Jan 2020 00:18
    #5

    Vi tror många går runt med den fantasin,vissa förverkligar den och vissa har det just enbart som fantasi!
    Vi har genom åren träffat många människor med olika läggningar och intressen och det är alltid trevligt/intressant att dela fantasier och erfarenheter!
    Vi själva uppskattar väldigt mycket att vara en extra eller ett par. Många kan tycka att det är både sjukt och äckligt och självklart så accepterar vi deras val och reaktion! Men vi låter dom tycka som dom vill så gör vi som vi vill helt enkelt...

    Vill även understryka att vi ej är ett swingers par utan vi är poly!

    Lev och njut,gör det du själv vill och mår bra av tycker vi alla ska göra!!!

  • Kungsb­ackaki­llen73­a
    Sat 11 Jan 2020 07:24
    #6
    Marshmallowgirl skrev 2020-01-10 22:03:05 följande:

    Har tyvärr inte haft den möjligheten. Men tanken är enormt lockande och upphetsande och önskar att jag någon gång ska få testa det. Har mina tankar om hur jag vill ha det upplägget också.


    Jag kan verkligen rekommendera att våga testa och uppleva fler än två i sängen. Det är "förbjudet" härligt och skönt. Vi lever bara en gång.
  • Anonym (Erika­) Trådstartaren
    Sun 19 Jan 2020 06:12
    #7

    Min uppfattning är också att de flesta har fantasier hur de vill ha det eller vad de vill göra/uppleva. I mitt fall var det kanske inget jag hade aktivt sökt om det nu inte hade slumpat sig att jag träffat på några av männen. Under det ca 1/2 år som vi träffats har vi provat oss fram på olika sätt och det är intressant att se vad resp. person är nyfiken på eller önskar uppleva/göra. Jag ska säga att vi har en bra relation när vi har testat oss fram och självklart blir det lite av att kompromissa från det som man kanske själv har på sin ?önskelista? i ett sånt här sammanhang. Men det är också spännande och en del av att prova på saker man kanske själv inte tänker på.

  • Sun 19 Jan 2020 09:07
    #8
    Marshmallowgirl skrev 2020-01-10 22:46:47 följande:
    Varför just araber?
    För att Famijeliv numer tydligen kryllar av rasister...
  • Anonym (Yes)
    Mon 20 Jan 2020 01:32
    #9
    +1
    Tukt skrev 2020-01-19 09:07:37 följande:

    För att Famijeliv numer tydligen kryllar av rasister...


    Håller med dig.

    Det är sant
  • Mon 20 Jan 2020 09:59
    #10

    Fantiserar om det. Inte gjort det än. Men hoppas få uppleva det en dag.

Svar på tråden Träff med flera män