• Anonym (Erika­)
    Mon 6 Jan 2020 13:48
    694 visningar
    37 svar
    37
    694

    Träff med flera män

    Hej! Jag är sedan en tid bekant med två män och träffar regelbundet dem tillsammans med deras två manliga bekanta. De är alla hetero och där för mig. Jag har attraherats av situationen att vara med flera på en gång men inte varit med om det innan jag träffade dem. Jag har dock alltid i ett sexuellt möte/situation känt o uppskattat känsla av undergivenhet. Nu undrar jag om det finns fler här som känner som jag och kanske har en liknande situation där ni träffar eller har träffat män på detta sätt.
    //Erika

  • Svar på tråden Träff med flera män
  • Mon 20 Jan 2020 10:25
    #11

    Min sambo har den fantasin/ önskan och bett mej arrangera en överraskning för henne.
    Tror det är en ganska vanlig fantasi.

  • Anonym (Erika­) Trådstartaren
    Mon 18 May 2020 16:47
    #12

    Hej igen! Sänder ett med. på nytt främst för att jag gärna vill ha flera som lämnar skna synpunkter, erfarenheter på det här ämnet.

  • Anonym (Nyfik­en)
    Mon 18 May 2020 18:20
    #13

    Har inga erfarenheter själv men det du har fått uppleva är min absolut största fantasi...om du vill dela med dig av detaljer så skulle det vara välkommet :)

  • Anonym (Snäll­a frun)
    Tue 19 May 2020 08:28
    #14

    Min dröm är att vänta på ett hotellrum med ögonbindel och sedan har min man ordnat ett antal män som tar för sig av mig. 
    Jag har haft 11 män på en kväll tidigare men då var jag inte ensam kvinna. 
    Känslan att alla är där för mig :)

  • Sun 24 May 2020 08:31
    #15

    Hej ?Nyfiken? och ?Snälla frun?

    Sänd mig gärna ett med. så kan jag svara er.

    Hälsn Erika

  • Anonym (Apan)
    Sun 24 May 2020 09:24
    #16

    ja  s.kulle inte villa ha kviina såm liga me.d   många man.n    

  • Mon 25 May 2020 00:34
    #17

    Håller med föregående skrivare om att det nog är en ganska vanlig fantasi, som  inte är helt ovanlig att realisera. Punkt 1a när man provar är väl att man skall göra det tillsammans med någon man kan lita fullt ut på.

  • Anonym (Ruben­)
    Mon 25 May 2020 00:49
    #18

    Jag vid ett tillfälle varit den tredje i ett samlag med en kvinna. Genom att se hur de före mig genomförde sina samlag var jag alltför upphetsad för mitt. Det blev kort, det gick för mig så fort jag hade påbörjat samlaget.

  • Wed 1 Jul 2020 00:16
    #19
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-05-19 08:28:29 följande:

    Min dröm är att vänta på ett hotellrum med ögonbindel och sedan har min man ordnat ett antal män som tar för sig av mig. 

    Jag har haft 11 män på en kväll tidigare men då var jag inte ensam kvinna. 

    Känslan att alla är där för mig :)


    Härligt med tjejer som vågar leva ut såna fantasier!
  • Tue 24 Nov 2020 07:50
    #20

    Hej, någon mer här som vill dela sina fantasier/erfarenheter. Svarar o kom. också privat om man vill det.

Svar på tråden Träff med flera män