• Anonym (Ung tjej)

    Avsugning

    Hej jag är snart 18 år och är just nu tillsammans med en kille. Jag har börjat suga av honom vilket var ganska nytt för mig innan han! Jag är därmed inte så bra???? jag får han väll att komma om jag verkligen försöker fast de tar lite tid! Men jag undrar om nu har några tips på hur jag ska göra de extra skönt för honom, vill ju bara utvecklas mer och mer! Berätta gärna om lite knep ni själva använder på er eller nån annan eller som ni varit med om!!

  • Svar på tråden Avsugning
  • lazlo09

    Lek lite med tungan på strängen under ollonet och massera hans bröstvårtor samtidigt. Se till att dra bak förhuden och håll den bak hela tiden så att ollonet är helt fritt från förhud. Lagom snabbt och rytmiskt, ändra inte sätt hela tiden.

    Kan vara frustrerande när tjejen sugit underbart i 1 minut sedan börjar hon slicka lite på ollonet eller nått för att sedan suga en minut igen. I början kan det vara najs med lite variation men efter en stund så är lite ihållande sugning det som gör så att vi kommer.

  • En manlig man

    Kolla på porr så har du facit vad killar gillar. Om du inte har kräkreflex så är det ju en höjdare om du kan ta hela i munnen.

    Annars gillar jag själv att få pungen masserad samtidigt och även området mellan pung och anus. Om du är lite mer vågad är ett finger omkring eller i anus fantastiskt skönt.

    Även när man ligger med varandra i t.ex missionären.

  • Anonym (Olika)
    Det är nog väldigt olika från person till person så du måste nog fråga din pojkvän om du vill veta vad han gillar och inte gillar.

    Tex svaret du fick över skulle inte gå bra hos mig. Jag vill inte att man håller tillbaka förhuden utan jag gillar när den åker lite upp och ner medans man suger.

    Det enda jag kan tänka på som borde gå hem hos dom flesta är absolut INGA tänder. Det är ett sånt no no för dom flesta. Sen finns det väl säkert folk som går igång på det också men majoriteten av killar gillar inte tänder mot kuken.
  • Anonym (A)
    Anonym (Olika) skrev 2020-01-09 13:18:50 följande:
    Det är nog väldigt olika från person till person så du måste nog fråga din pojkvän om du vill veta vad han gillar och inte gillar.

    Tex svaret du fick över skulle inte gå bra hos mig. Jag vill inte att man håller tillbaka förhuden utan jag gillar när den åker lite upp och ner medans man suger.

    Det enda jag kan tänka på som borde gå hem hos dom flesta är absolut INGA tänder. Det är ett sånt no no för dom flesta. Sen finns det väl säkert folk som går igång på det också men majoriteten av killar gillar inte tänder mot kuken.
    Håller med
  • Anonym (Grus i dojjan.)

    Nja, jag vet inte om jag går på den här.

  • Emmca

    Använd din fantasi. Testa dig fram. Du hör vad han gillar. Ju mer du får in av honom ju mer njuter han. Gilla det du gör, det njuter han av också. Träna, träna, träna. Lycka till! :)

  • Anonym (runktrådstips)

    Hej TS, här kommer ett lite tips:

    Tänk igenom dina fejkade runktrådar lite bättre så får du kanske ett bättre utfall.
    Vad jag förstår så vill du få tjejer att skriva om sina avsugningar, gärna på ett lite kul och sexigt sätt.
    Lite surt att det bara är en massa killar som svarar kanske...? 
    Jag antar att det inte blir lika bra runkmaterial att höra killar prata om sina egna kukar.

    Jag gissar att du skulle få tjejer att svara mer om du frågat nåt mer riktat mot tjejer: Typ. "Du tjej: Vad får DU ut av att suga din kille? Berätta gärna hur du gör när du suger, om du har något som din kille gillar extra mycket."

    Kanske..

    Tänk på att en tjej som vill ha tips för att bli bättre på att suga troligen (helt säkert) skulle ha vänt sig till killar/män med sin fråga...

    Lycka till med dina runktrådar i framtiden!

  • Anonym (Killen)

    Och om du kommer så långt att det går för honom, så är det förstås skönare om du fortsätter att suga under utlösningen. Men obs, det är inget som du måste göra. Det väljer du själv. Gör bara sånt som känns bra. Helt ok också att inte ta sperman.

  • Anonym (Ung tjej)
    Anonym (runktrådstips) skrev 2020-01-09 14:04:36 följande:

    Hej TS, här kommer ett lite tips:

    Tänk igenom dina fejkade runktrådar lite bättre så får du kanske ett bättre utfall.

    Vad jag förstår så vill du få tjejer att skriva om sina avsugningar, gärna på ett lite kul och sexigt sätt.

    Lite surt att det bara är en massa killar som svarar kanske...? 

    Jag antar att det inte blir lika bra runkmaterial att höra killar prata om sina egna kukar.

    Jag gissar att du skulle få tjejer att svara mer om du frågat nåt mer riktat mot tjejer: Typ. "Du tjej: Vad får DU ut av att suga din kille? Berätta gärna hur du gör när du suger, om du har något som din kille gillar extra mycket."

    Kanske..

    Tänk på att en tjej som vill ha tips för att bli bättre på att suga troligen (helt säkert) skulle ha vänt sig till killar/män med sin fråga...

    Lycka till med dina runktrådar i framtiden!


    Att vända mig till killarna hörde jag väll? Skrev att ni gärna får dela med er av tips som ni använder på er själva (alltså personer med snopp?) som ni använder på andra (både personer med eller utan snopp) eller saker andra har gjort på er (personer med snopp)

    Jag är en genuin tjej som vill ha hjälp!? Hade jag velat tända på detta hade jag formulerat mig helt annorlunda, tro mig!
  • Anonym (Beröm)

    Får du mycket beröm av Killen din? Låter han något

Svar på tråden Avsugning